mnie nie widać! yay!

czwartek, 4 marca 2021

5 lat od premiery Zootopii

 


Jest to co prawda rocznica od premiery w USA, która była nieco później niż w Polsce (19 lutego 2016), ale hej, wtedy zapomniałem, a teraz... przypomniał mi ten mem!

A z okazji rocznicy bardzo chciałem wszystkich chętnych ucałować :*

Dziękuję, że jesteście z nami! 


A dowód tego mamy w postaci statystyk (których z jakiegoś powodu nie widać na Google Chrome) Całkiem niedawno przekroczyliśmy 500k wyświetleń!


Wypada powiedzieć jeszcze raz: dziękuję, że jesteście z nami! 

Chociaż oczywiście nadal czekamy na więcej wieści o serialu Zootopia+, a do tego czasu praktycznie nie ma, o czym pisać. Chcemy jednal, by na blogu zawsze coś się pojawiało. Mam nadzieję, że niedługo dostarczę post z obrazkami, bo na szczęście fandom Zootopii nie wymarł i wciąż tworzy piękne rzeczy.



8 komentarzy:

  1. Ciężko uwierzyć, że to już pięć lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. których z jakiegoś powodu nie widać na Google Chrome
    Ja mam Liska, ale też nie widzę licznika... Jednakowoż wiem jaki jest tego powód - AdBlock lub inny tego typu dynks :P
    Jeżeli też masz go włączonego to proponuję dać tą stronę do wyjątków lub coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry, dawno mnie tu nie było i tak sobie myślę (choć wiem że niewielu go przeczyta) jeżeli ktoś wciąż ma jeszcze czas i ochotę na polskie ff ze zwierzogrodu, to zapraszam do przeczytania na wattapdzie "Zwierzogród Moje(Nasze) nowe życie.
    ta część nie jest może wybitna ale jej kontynuacja jest dużo lepsza i wciąż jest akutalizowana.
    i Tak, ja jestem autorem

    OdpowiedzUsuń
  4. czekaj to forum żyje czm dopiero teraz się tego dowiedziałem o boże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum umarło na wiele miesięcy przed blogiem. W sumie to przez Discorda xD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanuję, że ktoś tworzy z Polski taki blog o Zwierzogrodzie.
    Co do filmu, cóż...5 lat to jednak sporo czasu, a nic nie wiemy o sequelu.
    Dziwi mnie to, ponieważ Zwierzogród był ( i moim zdaniem) NADAL JEST hitem Disney'a. Wystarczy spojrzeć na nowe fanarty, na FF, gdziekolwiek, aby zobaczyć, że Zwierzogród żyje dzięki swojej społeczności. Dziwi mnie to, że twórcy nie podejmują pracy nad kolejną częścią...

    OdpowiedzUsuń