mnie nie widać! yay!

środa, 16 grudnia 2020

Serial Zootopia+ ogłoszony!


To jest niesamowite, że ten blog ma wreszcie powód, by się odrodzić. I tym razem to nie jest Prima Aprilis (sprawdźcie kalendarze). 
Po latach milczenia ze strony Disneya odnośnie kontynuacji dostaliśmy wreszcie oficjalną zapowiedź czegoś nowego osadzonego w tym wspaniałym uniwersum. Nie jest to co prawda film, ale serial. Tak jest, Zootopia+ zawita na Disney+ w 2022, czyli... za dwa lata.

A zatem jeszcze trochę czekania, ale na co dokładnie czekamy?
Zapraszam do wnętrza posta po szczegóły!


Jak już wspominałem, Disney ogłosił, że w 2022 dostaniemy serial Zootopia+. 

Dowiedzieliśmy się, że informacja o tym ujrzała światło dzienne podczas wydarzenia Walt Disney Company's Investors Day, podczas którego ogłoszono wiele produkcji aktorskich i animowanych.

Wśród animowanych mamy takie dobrze zapowiadające się seriale jak: Baymax!, Tiana czy serialowa Moana, ale jest też i Zootopia+. A jako że to blog o Zootopii, to pozwólcie, że na niej się skupię.



Niestety nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących konkretnej fabuły, ale wiemy, że powrócić mają postacie takie jak: Judy, Nick i nasz ukochany leniwiec Flash <3

Wygląda więc na to, że nawet jeśli serial miałby dotyczyć innych postaci, to pewien przystojny lis i urocza króliczka na pewno się w nim pojawią.

No to jak? Ekscytujące?
Owszem, szkoda tylko, że przed nami mniej więcej dwa lata czekania...

10 komentarzy:

  1. Prawie tu nie zaglądam, bo czasu brak, ale tym razem coś napiszę. Z jednej strony trochę się boję tego pójścia w seriale, ale z drugiej to dla mnie ogromny hype i z pewnością warto na niego czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to strasznie ucieszyło!
      Pozostaje tylko mieć nadzieję, że serial będzie dobry, kiedy się już ukaże :D

      Usuń
    2. Miło, że i tutaj zajrzałaś!
      To ja poproszę ten serial, a oprócz tego jeszcze dwa filmy, to wtedy na pewno coś z tego się uda :D

      Usuń
    3. Bo wiem, że warto zajrzeć wszędzie gdzie są tacy wspaniali ludzie jak ty. ^^

      Usuń
    4. Rany, dziękuję ^^'
      Aż mi głupio teraz. Jednak prawdziwie naj są nasi czytelnicy, że nas tak wspierają.

      Usuń
  2. Czyżby FGZ się odrodziło? Yay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, do premiery zostały dobre dwa lata, a na razie wiadomo tyle, co nic niestety... :(
      Ale postaramy się pewnie machnąć raz na jakiś czas jakiegoś posta, żeby umilić jakoś oczekiwanie :D

      Usuń
  3. O KURDĘ, A JUŻ SIĘ BAŁEM ZE ZAPOMNIAŁEM HASŁO




    POWRÓT ZOOTOPII!!!

    OdpowiedzUsuń