mnie nie widać! yay!

czwartek, 24 grudnia 2020

Wesołych Świąt!

Kolejne Święta nastały w Zootopii, więc nadszedł czas na świątecznego posta z życzeniami! Jeszcze kilka dni temu nie byłem pewien, czy na pewno go zrobię, bo mało kto by raczej zaglądał na tego bloga w okresie Świąt teraz, ale na namową naszego pana i władcy Merego zmieniłem zdanie. (A tam, ta namowa to było bardziej zatwierdzenie twojej decyzji. Do czego w sumie też nie byłem potrzebny) Zresztą, jeżeli przeczyta go nawet jedna osoba i zrobi jej się dzięki temu miło, to znaczy, że było warto. ^^
Poza tym, to świetny pretekst, aby wstawić słodkie arty o świątecznej tematyce. :3

Każda okazja jest dobra ^^


Życzę wam wszystkim, moi drodzy czytelnicy, aby te Święta były dla was wypełnione dobrocią i ciepłem. Zdaję sobie sprawę, że z powodu obecnej sytuacji nie dla każdego będzie możliwe spędzenie ich w pełnym rodzinnym gronie, ale mam nadzieję, że i tak uda wam się spędzić je z najbliższymi dla was osobami. I życzę wam, żeby mimo tego te Święta były dla was równie wspaniałe jak każde inne!

I najedzcie się mnóstwa smacznych rzeczy. Ja już zacząłem świętowanie od pieczenia piernika, sernika i szarlotki z babcią, a potem trzeba było skosztować, czy wyszły dobre!

Życzę wam, żeby udało wam się trochę odpocząć w te Święta. Ten rok mógł być dla wielu z was wyczerpujący. Przyzwyczajenie się do nowych realiów mogło być trudne, a siedzenie w domu tak długi czas również potrafi być męczące. (Nawet dla introwertyków) Mam nadzieję, że uda wam się zażyć w tym czasie trochę zasłużonego odpoczynku i spędzić ten czas w miły sposób (choćby oglądając słodkie filmy o antropomorficznych zwierzątkach :D)! To można robić coś bardziej wartościowego w wolnym czasie? ;)

Oczywiście, życzę wam wszystkim również mnóstwo prezentów! Może nie będą to przystojne lisy przyniesione przez urocze króliczki (A szkoda...), ale mam nadzieję, że i tak was ucieszą. Obyście dostali w te Święta wszystko, czego tylko zapragniecie, i oby sprawiło wam to jak najwięcej radości w nowym roku! I jeśli chcecie, to możecie się pochwalić w komentarzach, co dostaliście. ^^

Jeszcze raz, również w imieniu całej redakcji FGZ, chciałbym wam ponownie życzyć jak najcudowniejszych świąt. Jest nam bardzo miło, jeśli dalej zaglądacie na naszego skromnego bloga i wyczekujecie z nami jego bardziej oficjalnej reaktywacji w przyszłości. Mam nadzieję, że mile spędzicie ten piękny czas w roku, i że spełnią się wasze wszystkie marzenia! Antares tak często życzy spełnienia marzeń, że aż robi się ciepło w serduszku. ;-; A teraz muszę iść, bo Mikołaj potrzebuje jeleniowatych do pomocy w roznoszeniu prezentów i zgodziłem się mu pomóc. :3

3 komentarze:

  1. Relaxable. Ten gość wymiata. Uwielbiam jego twórczość.

    Spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale mam nadzieję, że Święta były u was udane, bo tego bym właśnie wam życzyła. ^^

    OdpowiedzUsuń