mnie nie widać! yay!

piątek, 23 grudnia 2016

Fandom Zootopii pod lupą

Cześć Wam, oto kolejna nowa seria. Jest ona zgapiona zainspirowana postami z FGE "Z Kamerą wśród Bronies", aczkolwiek pytania będą bardziej futrzaste. No to co? Ciekawi?



Jeżeli nie wiecie, o co chodzi, to już wyjaśniam:
Poniżej znajdziecie pytania, które dotyczą Waszego stosunku do bloga, Zootopii, redakcji itp. Stanowią one pierwszą część. Druga to pytania niepoważne, a odpowiedzi na nie też nie muszą być poważne. Odpowiedzi na pytania przysyłajcie na fgz.blog@gmail.com, a ja będę starała się je na bieżąco publikować. Terminu na wysłanie odpowiedzi nie ma, choć oczywiście im wcześniej, tym lepiej.

Pytania poważne:

1. Nick, płeć.
2. Kiedy pierwszy raz obejrzałeś Zootopię i czemu Ci się spodobała?
3. Jaką postać z Zootopii najbardziej lubisz i dlaczego?
4. Wolisz, aby Nick i Judy pozostali przyjaciółmi, czy może niech staną się parą?
5. Ile części Zootopii jeszcze chciałbyś zobaczyć?
6. Jak trafiłeś na FGZ?
7. Co sprawiło, że pozostałeś na blogu?
8. Jaką twórczość fandomu najbardziej lubisz? Fanarty, fanfiki, filmiki, a może coś innego?
9. Czy sam coś tworzysz? Rysujesz, piszesz,  itp. ?

Pytania niepoważne:

1. Budzisz się rano, a nad Tobą stoi Nick ze śniadaniem. Jak reagujesz?
2. Spotykasz na ulicy kobietę, która podaje się za Rarity. Wierzysz jej? Jak sprawdzisz, czy mówi prawdę?
3. Natchodzi apokalipsa pączków,  a Ty musisz bronić się rzeczą, którą widzisz w tej chwili. Jak bardzo masz przekichane?
4. W środku lasu napotykasz dziwnie znajomego lisa. Nic nie mówi, ale podnosi grzybek z ziemi i gestykulacją zachęca Cię do spróbowania. Co robisz?
5. Dostajesz niesamowitą okazję podlizania się redaktorom FGZ. Skorzystasz z tej szansy? Jeśli tak, to jaką taktykę obejmiesz?
6. Płonie ognisko w lesie, a Gargamel  Clawhauser smerfy  pączki niesie. Co uczynisz w tej sytuacji?
7. Słyszysz na rynku krzyki. Od Inkwizycji dowiadujesz się, że płoną stosy miłości i Ty masz spłonąć pierwszy. Poświęcasz kogoś z Zootopii, czy może giniesz sam?
8. Masz wybór. Możesz stać się pucykiem, w którym jest zakochany inny poniacz, futrzakiem, w którym jest zakochany inny futrzak lub trafić do Kung Fu Pandy i stać się wielką miłością Tygrysicy. Co wybierasz i dlaczego?
9. Masz jeden granat i musisz nim w kogoś rzucić: w Merego, Rarity, Cichego Furronego, Polineksa albo we mnie. Kto oberwie i dlaczego?



Podziękowania należą się dwóm osobom: Kredke, który pozwolił mi zgapić swoją serię oraz Furronemu, który podał mi pomysły na niepoważne pytania. Oddajcie im hołd :)

A, i jeszcze jedno: jeżeli nie możecie wymyślić odpowiedzi na jakieś pytanie, nie musicie jej pisać. Po prostu napiszcie: nie wiem.

41 komentarzy:

  1. "Pucykiem"? Czy to celowy błąd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie rozumiem pierwszego poważnego pytania to znaczy, że jest ze mną coś nie tak? Poważnie. Niech mi to ktoś wytłumaczy. ╥﹏╥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz podać swój nickname i swoją płeć.
      Chyba że chodziło o płeć Nicka Wilde'a. :D

      Usuń
    2. Faktycznie... Jestem ułomna.

      Usuń
    3. ja też tego nie rozumiałam

      Usuń
    4. Tak, chodzi o podanie swojej płci i nicku.

      Usuń
    5. A ja jestem na tyle ułomny, że wpisałem wiek w rubryce "płeć" >.<
      Zabijcie mnie...

      Nie chcę robić bałaganu w mailach, więc napiszę to tu "płeć męska"

      Usuń
  3. Gdzie punkt 9 w pytaniach niepoważnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteśmy głupi i widzimy wszystkie błędy

      Usuń
    2. Poprawione, musiałam to jakoś przegapić przy korekcie. Dzięki!

      Usuń
  4. Pierwsza odpowiedź już jest! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest ich sześć.

      Usuń
    2. Czyżby następny post już pojutrze?

      Usuń
    3. Już sześć?! A właśnie miałam napisać, że się cieszę z tego, że już dwie odpowiedzi przyszły ;)
      Nie wiem, czy post będzie pojutrze, ale na pewno niedługo ;)

      Usuń
    4. Na 25. jest już zaplanowany jeden post, więc nie wiem. Musimy to jakoś uzgodnić z Anirak.

      Usuń
    5. Jasne, nie zginęły, nie martw się.

      Usuń
  5. A co lie mniej lub wincej to będzie publikowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od tego, jak często będą przysyłane odpowiedzi.

      Usuń
  6. Slowak Biały heteroseksualny męższczyzna.
    Chyba w czerwcu tego roku, co mi się podoba? 1 w końcu coś na poważnie 2 jeden z głównych bohaterów jest Cyganem. ( doszedłwm do tego po 3 miechach

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wysłał, pokręcone. Ale wysłał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Członkowie redakcji także mogą?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam przed chwilą napiszcie kiedy i czy dotarło.

    OdpowiedzUsuń