mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Filmiki Gazeli + Komentarzowo - Tygodniowy konkurs


Mam dziś dla was kolejne trzy filmiki, których i tak nie obejrzycie. Ale nie obchodzi mnie to, ponieważ są one tylko pretekstem, by wstawić Komentarz Tygodnia wraz z ogłoszeniem o świątecznym konkursie, który postanowił zorganizować Gnobk. (Serio, czemu on jeszcze nie jest redaktorem?)



Pierwszy filmik to kolejne wykonanie Try Everything, tym razem w wersji a capella.



Drugi to jakaś piosenka z dopasowanymi scenami z filmu, która z jakiegoś powodu kilka miesięcy temu przeszła test rarimetrem i od tego czasu czekała w zakładkach.
Tak, moje podpisy są dziś wyjątkowo profesjonalne.



Ostatnie video stanowi połączenie Zootopii z My Little Pony, a konkretnie z filmu Equestria Girls 3, z którego pochodzi powyższa piosenka.

A teraz przejdźmy może do KT i oddajmy głos nie-Mikołajowi:


Ho ho ho!
Albo tym razem:
Zoo Zoo Zoo!
6 grudnia już minął, ale aż do końca miesiąca Mikołaj (który wcale nie ma na imię Mikołaj) rozdaje Komentarze Tygodnia dla grzecznych użytkowników!
W tym tygodniu prezent dostanie Raaawrr, gdyż jak napisała, nic nie dostała (przez Magię Świąt coś czuję, że choć nie chcę, wciąż rymuję).
Przepraszam, że wcześniej się z Tobą nie wyrobiłem, tak to bywa, kiedy Ad... znaczy Rudolf złamie sobie kopyto na łyżwach. Tak, renifery też mają łyżwy i snowboardy
A czy wy jesteście grzecznymi czytelnikami? Jeśli napiszecie email do Mikołaja, to wasze szanse dostania upragnionego przez blogowiczów na całym świecie Komentarza Tygodnia wzrosną nieporównywalnie!
A najlepszy email zostanie za dwa tygodnie (2 dzień Świąt) obdarzony mianem MAILA BOŻEGO NARODZENIA 2016 ROKU, więc zabierać się za pisanie Listów i wysyłanie ich na "quickdroo@interia.pl"!
PS: Możecie w mailu wysłać screen komentarza, który według was powinien zostać KT za 2 tygodnie.

Uznałam jednak, że porządny konkurs nie może obyć się bez regulaminu, dlatego po chwili powstał i on:

A więc, drogie dzieci:
1. Napiszcie, za co kochacie święta (tak, trzeba kochać święta, żeby wziąć udział). Choinka, prezenty, zabijanie karpia, może coś innego?
2. Oczekuję szczerych wypowiedzi. Nie będę mógł tego zweryfikować w 100%, ale czy na pewno chcecie okłamać Mikołaja?
3. Elfy nie będą wiedzieć, czy wytworzyć "kocyk w róże", czy "kocyk w rurze", dlatego też postarajcie się trzymać ortografii.
4. Jeśli napiszecie 3 zdania, będziecie mieli małe szanse na wygraną. Ale opasłych w tekst maili Mikołaj też nie zamierza czytać, musi mieć w końcu czas na rozwożenie prezentów.
5. Dodajcie na końcu, która osoba z redakcji FGZ powinna zostać wpisana na Listę Grzecznych i dlaczego.
6. BAWCIE SIĘ PRZY TYM!
 
Bardzo ładne zasady, jestem w pełni usatysfakcjonowana. Dodam tylko jeszcze, że ostateczny termin wysyłania listów do Mikołaja to 24 grudnia.

11 komentarzy:

  1. Warto wspomnieć, że redakcja także mogę wziąć udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obawie przed tym, że zrobiłbym to najlepiej, dam szansę innym. ^^
      Co najwyżej mogę pozbawić się dobrowolnie nagrody.

      Usuń
  2. KT, wow nie spodziewałam się C; W sumie to lepsze niż jakikolwiek prezent.
    A co do filmików - żadnego nie obejrzę, bo wszystie już widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem każdy filmik.
    PIASEK

    OdpowiedzUsuń