mnie nie widać! yay!

wtorek, 13 grudnia 2016

Maskotka bloga

Czy już mówiłam, że niedługo święta?


No dobrze, ale co z naszą fenką?

Niech się pasjonuje kwiatami: ma mieć bransoletkę z kwiatów oraz wianek z nich na głowie i być puchata. Niech lata wszędzie z książką florystyczną.

To nieco komplikuje sprawę odnośnie wyglądu, ale jeżeli rysowniczka, którą zaprzęgłam do pomocy to czyta, to poproszę o dadanie na rysunku jeszcze wianek na głowie z kwiatów, tę bransoletkę i książkę florystyczną w łapce. :)


Ok, to teraz głosowanie odnośnie UMIEJĘTNOŚCI! Piszcie w komentarzach, co potrafi fenka, a co idzie jej kiepsko. Tylko proszę Was, piszcie o obu tych rzeczach, a nie, że maskotka wszystko potrafi i w ogóle jest super ekstra najlepsiejsza na świecie. Każdy ma swoje słabe strony.

Na przykład okropne pisanie postów, które mają być interesujące.

No dobra, to głosujcie i piszcie!

13 komentarzy:

  1. Z tego co pamiętam to fenka od początku ustalania wyglądu miała mieć wianek i bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta moja pamięć na miarę Kima Peeka ;)

      Usuń
  2. Może niech będzie matematycznym geniuszem?
    Ale za to nie będzie ogarniała ortografii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma lotny umysł- wspaniała pamięć, dzięki której zapamiętuje szybko nowe rodzaje kwiatków i umie zrobić z pamięci szczegółowy szkic danego kwiatka, widząc go tylko przez pięć sekund, a przy okazji bardzo dobrze umie kojarzyć fakty i jest dobra w znajdowaniu różnych rzeczy, dzięki czemu z łatwością rozwiązuje różne zagadki i nic się przed nią nie ukryje.Dzięki temu ma dobre oceny w szkole, poza... wf-em, ponieważ posiada słabą kondycję fizyczną i przy okazji nie ogarnia języków obcych(o ile są jakieś języki obce, w każdym razie lingwistyka nie jest jej mocną stroną)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i z wszelkich przedmiotów językowych ma takie średnie oceny, bo nadrabia swoimi zdolnościami pamięciowymi i sprytem, ale nie ma jakiejś specjalnej smykałki-beznadziejnie gada. (dodałam to żeby była jasność jakby coś)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Powinna być świetna z biologi w końcu ma obsesję na punkcie kwiatów. +1

      Usuń
    4. +3
      I tak. Czytam to wszystko. Wbrew pozorom, jeeej kwiatki. Dziękuję, do widzenia. Dorobię tą książkę. Jakoś :P

      Usuń
  4. O tak! Niech będzie orłem! Kryptologię można wywalić, byleby była orłem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za to wie dużo o LODZIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach... nie napisałem PIASEK!

    OdpowiedzUsuń