mnie nie widać! yay!

piątek, 17 lutego 2017

Epic Battles of Zootopia - Półfinał II



~Do walki!~
*Dźwięk gongu*



Tak właśnie oto, proszę Państwa, pisze się legendy!
Przystojny Geralt miażdży bezlitośnie Pazuriana w pojedynku.
Na nic zdała się taktyczna warstwa ochronna ani reszta atutów.
Przed Wami ostatnia walka półfinału! Jesteście gotowi?!



VS



Kilka zdań na temat walki:

- Statystyki to nie wszystko. Ważny jest rozmiar i umiejętności niezbędne do zwycięstwa!

- Nick ma szeroką rzeszę fanów, ale Fru Fru mimo niewielkiego wzrostu jest w stanie zrobić duże kuku nieuważnemu liskowi

- Fru Fru to samiczka. Czy Nick porzuci honor, uderzając kobietę na rzecz chwały ze zwycięstwa?


Aktualny stan walk dostępny w linku poniżej!

[NIESAMOWITY LINK DO TABELI WYNIKÓW]


Kto zwycięży? Do walki!

25 komentarzy:

  1. To ja będę inny i powiem Fru Fru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz inny, będziesz jak Virax :V

      Usuń
  2. Tutaj uważam, że wygra Nick. Dzięki małym rozmiarom Fru Fru ma pewną przewagę i możliwość ataku znienacka czy ukrycia, ale Nick może zdecydowanie wykorzystać swój spryt. Właśnie inteligencja nieco kuleje u ryjówki. Co tu kryć. W statystykach lis ma zdecydowaną przewagę. Siła się nieco wyrównuje razem z wytrzymałością, ale za sprawą paru lisich forteli, to Nick powinien wyjść zwycięsko z tego pojedynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Włączam sobie Youtube... Włączam sobie ten post na blogu... Zaczynam oglądać na YT fragment odcinka Doctora Who... I myślę sobie, czemu w Doctorze Who coś krzyczało "PRINCEEEESS CELEEESTIA VS. PRINCEEESS LUUUUUNA!".
    Tak to jest, jak się zapomni, że w poście może lecieć muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wolę Nicka ale w tym starcou wygrała by raczej frufru jako że nick obawiał by się tego co by mu zrobił pan B gdyby to on wygrał... więc frufru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twoje rozumowanie ^^

      Usuń
    2. No tak o tym zapomniałem

      Usuń
  5. Wygra Nick - bo ma miecz świetlny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, racja, nie wziąłem tego pod uwagę! Ale może Fru Fru to zakamuflowany Imperator Palpatine?!

      Usuń
  6. Gratuluję 300000 wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynieście mi szybko szklankę mleka i kg masła!

      Usuń
  7. Cóż jestem za Nickiem i życze mu wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja przypominam, że forum wreszcie i nareszcie ma swój własny adres : http://fgzootopia-forum.pl :) zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko Nick!!! Nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi drodzy nie wyobrażam sobie żeby moja córka mogła przegrać. Zrozumiano?!

    OdpowiedzUsuń