mnie nie widać! yay!

niedziela, 26 lutego 2017

Zwierzogrodzka gra urodzinowa


Czas na prostą zabawę. Wybierz miesiąc urodzenia, dodaj dzień urodzenia i zobacz, co wyjdzie.


Styczeń - Pływam w basenie pełnym cydru z
Luty- Robię pierogi z
Marzec - Przytulam się z
Kwiecień - Gonię
Maj - Całuję się z
Czerwiec - Wydaję całe pieniądze z
Lipiec – Palę gumy z
Sierpień - Śpię z
Wrzesień – Jem kolację z
Październik - Kłócę się z
Listopad - Hajtam się z
Grudzień - Usiadłem na


  1. Bellwether
  2. Lionheart
  3. Mr. Big
  4. Vladimir
  5. Miauczuk
  6. Matka Nicka
  7. Weaselton
  8. Doug
  9. Bonnie Hopps
  10. Fru Fru
  11. Geralt
  12. Tygrysi tancerz
  13. Yax
  14. Judy Hopps
  15. Koslov
  16. Emil Otteerton
  17. Nick Wilde
  18. Nanga
  19. Jerry Jumbeaux, Jr.
  20. Gazelle
  21. Finnick
  22. Pazurian
  23. Gideon Grey
  24. Flash
  25. Bogo
  26. Presilla
  27. Stu Hopps
  28. Pani Otterton
  29. Woolter
  30. Madame Potiomkin
  31. Fabienne Growley 

    To ja idę palić gumy z Finnickiem. Bye!

25 komentarzy:

  1. Kłócę się z tygrysim tancerzem. Eee, nuda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam się kłócić z Madame Potiomkin, najs

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpię z Finnickiem. Że co??????

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszło że pływam w basenie pełnym cydru z Kozlovem:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię pierogi z tygrysim tancerzem xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulam się z Gazelle. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło mi palenie gum z tygrysim tancerzem.
    Trochę się nie zawiodłem. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hajtam się z Emilem Ottertonem. Ale ja nie chce rozbijać im rodziny ;-; Gupia gra............

    OdpowiedzUsuń
  9. 25 maja...
    ...
    Szlak.
    Całuję się z Bogo.
    Ktoś ma rozpuszczalnik? Ktokolwiek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jem kolację z Gideonen Greyem. Wolałabym z Nickiem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gonię Nangę... jojoj... wolał bym nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gonię Yaxa. To był ten dredziarz z Oazy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jade palić gumę jakimś drogim samochodem z matką (biologiczną lub prawną, niewiadomo jak to może wyglądać w lisiej dzielnicy) Nicka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, czyli hajtam się z Finnickiem :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Pływam w basenie pełnym cydru z Emil Otteerton xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa choroby zaczynająca się na "ch" też jest usuwana.
    Damn it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz totalitaryzm tutaj.Nawet chorób już nie można pisać

      Usuń
    2. Niech to malaria jasna!

      Usuń