mnie nie widać! yay!

środa, 7 grudnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #67 - Judy Barbarzyńca


To Judy... Barbarzyńca!
Ma pradawny miecz, którym tnie skały! 
To Judy Barbarzyńca!
Naładowany jest energią pradawnych bogów że hej!
To Judy Barbarzyńca!
Pokonuje swoich wrogów z mocą stu królików!
Nie poddaje nigdy się, wciąż poszerza państwo swe.
Pomaga jej księżniczka Nick. A nie straszny jej nikt!
To Judy... Judy... Judy... Barbarzyńca!




Judanna
Ulepimy dziś bałlisa?
No chodź, zrobimy to.
Tak dawno nie widziałam cię
Nie chowaj się, uciekłaś gdzieś, czy co?

Finnsa:
Nie.


To bonus do komiksu, który został opublikowany parę tygodni temu. Jak widać, Nick nigdy się nie nauczy. Nigdy nie zadzierać z tym królikiem!



Dziwne, nie pamiętam, bym oglądał ten film. Co ja w ogóle robię na tym blogu? Kim są te postacie? Kim ja jestem?!


Dość nietypowy crossover. Judy i Nick pod względem charakterów są tak daleko jak to tylko możliwe od Harley Queen i Jokera z Suicide Squad. Ale czy to przeszkadza twórcom rysunków? Najwidoczniej nie. :P


Czy myślicie, że Nick przed snem przytula pluszowego królika, który reprezentuje jej przyjaciółkę? To z jednej strony wydaje się być urocze, ale wyobraźcie sobie, że ktoś bez waszej wiedzy ma w domu przytulankę podobną do was...


Wakacje w Sopocie '86! Wierzcie albo nie...



Judy: Czerwony Liskurku, co niesiesz w tym koszyczku?
Czerwony Lisurek: Jagódki dla mojej babci, która mieszka w środku lasu.
Judy: Mhm, może ściągniesz to badziewne ubranie i mi o tym opowiesz?
Czerwony Lisurek: ...........



Jeśli Zootopia doczeka się kiedyś serialu, to ja chcę odcinek, w którym Judy uczy się od Finnicka, jak być typowym "ziomkiem" z ulicy. Oczywiście po to, by przybliżyć się do zakończenia jakiegoś śledztwa. Niestety wkręca się za bardzo i potem nabija się wraz z Finnickiem z biednego Nicka, który nie może się do nich dopasować...


Pamiętacie, jak zastanawialiśmy się, jak to możliwe, że Nickowi we wszystkim jest dobrze?
Śmiem twierdzić, że w tym nie jest mu dobrze...


Finnick już gotowy na zimę! Ale w tej czapce może odmrozić sobie uszy! Nie myślicie, że powinny być specjalne czapeczki dla fenków? Co prawda wyglądałby pewnie komicznie, ale czego się nie robi dla zdrowia!

Na dziś kończymy! Chciałbym podziękować wam za uwagę i podnieść dłoń władcy nad swoimi poddanymi, by zapewnić Wam dobry i pogodny dzień. :)

PS. Pochwalcie się prezentami od Mikołaja! Ja dostałem kubek z kotem! :)

31 komentarzy:

  1. Ja dostałem obie części kontynuacji "Osobliwego domu pani Peregrine".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam bilet na "Gwiezdne Wojny Koncertowo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O Jak to będzie wyglądać?

      Usuń
    2. Ma być 16 najpopularniejszych motywów z Star Warsów granych przez orkiestrę. Nie mogę się doczekąć! To dopiero 19 marca!

      Usuń
  3. Ja dostałem obrazek od Małgi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałem kartkowke z Biologii ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze sprawdzian z geografii, ale nie liczyłam tego jako prezent :P

      Usuń
  5. Ja dostałam wyjazd do Wiednia (realizacja w sobotę).

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy jest chyba komiks i [CENZURA] nie pamiętam.
    Swoją drogą kiedy następny Zootopia Travel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ktoś jednak na to czeka.
      Tak więc. Postaram się do weekendu napisać, ale najpierw muszę uporać się z warsztatami na uni.

      Usuń
    2. Naprawdę fajnie się to czyta. Wygrała Stara Sahara.?
      PIASEK

      Usuń
    3. Stara Sahara już była. Teraz wygrała Sawanna Główna razem z Śródmieściem, ale bez Chomiczówki. To będzie w osobnym.

      Usuń
    4. Chodziło mi oczywiście o Sawanne Główną.
      A dużo można napisać o Little Rodentia? Raczej za dużo o niej nie było.

      Usuń
    5. O Starej Saharze podobnie a coś napisałem, a Szarakówek to już w ogóle moje wymysły.

      Usuń
    6. Czy mógbyś rekomendować odemnie PIASEK?

      Usuń
  7. Ja dostałam kredełki moich marzeń: zestaw 150 kredek Prismacolor Premier Soft Core Colored Pencils. I kocham je <3. Są idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się ze swoim mistrzem!

      Usuń
    2. Może kiedyś się podzielę?
      A i właśnie: Mistrzu, próbowałeś już coś narysować Mondeluzami, które niedawno kupiłeś? Jak ci się z nimi pracuje?

      Usuń
    3. Jeszcze nie... Miałem trochę zajęty tydzień i mam sporo rzeczy do czytania, a tak się składa, że czytam i rysuję o tej samej porze, więc albo albo. Ale niedługo skończę szkic i zacznę kolorować.

      Usuń
    4. Też ci zazdroszczę mój największy zestaw kredek ma tylko 72 kolory, twój ma ponad dwa razy więcej!

      Usuń
  8. Ja dostałem Nowy Wspaniały Świat

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam... bardzo dużo drobnostek. I słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki :D Święta moich marzeń

    OdpowiedzUsuń