mnie nie widać! yay!

niedziela, 4 czerwca 2017

Zootopia - Bad Ending by Daimyo


Witajcie, czytelnicy! Dzisiaj mam dla Was bardzo depresyjny komiks o tym, co by było, gdyby Bellwether postrzeliła Nicka wyciągiem ze skowyjców, a nie jagodą. Ostrzegam, jest naprawdę przygnębiający. (Nie)miłego czytania!
Link do oryginału: ponoć, bo mi nie działa
Link do tłumaczenia angielskiego na Imgurze: ten działa 

































 Dajcie znać, czy komiks się podobał.


"Brakuje jednego człowieka, a czujemy się tak, jakby nie było całego świata wokół nas"

6 komentarzy:

  1. Danke Virax za poprawę humoru ;)
    Ale już ten komiks gdzieś widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakby go nie było na forum ;-) Trzeba było dać linka do spolszczenia. Trzeba zrobić lansik Mary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był na forum? Cóż, na forum też pojawiło się parę rzeczy, które były na blogu. A tu zagląda więcej osób.
      Szczerze, zapomniałem o tym, że Mary to tłumaczyła. XD

      Usuń
  3. Fajnie, przygnębiające ale fajne.

    OdpowiedzUsuń