mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Rysunkowe Wyzwania #14

[Smutny Nickeł z poprzedniego posta autorstwa Lodowego Pingwina]

Wezwanie poskutkowało! Tak jakby... Przyszła cała JEDNA praca więcej! Czyli w tej edycji będą trzy prace! Weselmy się! Okej, zaczynajmy.


[Autorka: Czaka001]

Pierwsza praca przysła od Czaki, która, jak napisała, chciała zacząć udzielać się więcej na blogu. W efekcie powstał ten... ta księżniczka Nick będąca alicornem. The Princess of Pawsicles. Rysunek jest całkiem ładny i "czysty", ma wyraziste kolory, proporcje się zgadzają... Nie no, nie ma tu wiele do czepiania się. Może tylko to, że w paru miejscach widać prześwity (hipokryta! Sam je robisz w o wiele większych ilościach!), i jestem też ciekaw, jak ta praca by wyglądała z jakimś tłem.

*NAJLEPSZA PRACA*
[Autorka: MsTina]

Kolejna praca przedstawia Judy jako carycę Katarzynę. Cóż, księżniczką też była. :-P
Co mogę powiedzieć? Praca śliczna. Ten strój naprawdę fantastycznie wyszedł. Tło minimalistyczne, ale chociaż jest; do pyszczka Judy też nie mogę się przyczepić. Ogółem właściwie nie mam uwag (ale to ja, więc nie jest to opinia, którą należy się kierować bez względu na okolicznośći). Brawo!

[Autor: Adam Marszałek]

Na koniec praca (a właściwie pracE) od Adama Marszałka. Przedstawiają Judy jako Xenę - Wojowniczą Księżniczkę (nie oglądałem niestety tego serialu...) oraz Nicka jako księżniczkę z gry autora, którą możecie znaleźć w tej edycji Wyzwań. Rysunki to niezbyt dokładne szkice, ale da się rozpoznać postacie, które mają przedstawiać, więc nie narzekam. Chociaż te niewielkie detale na zbroi Judy się całkiem nieźle prezentują.

To wszystkie prace na dzisiaj. Ponownie zachęcam wszystkich do wzięcia udziału, nawet jeśli kompletnie nie umiecie rysować. Serio, nie zabiję Was za to. Tematem kolejnej edycji będą:

PONYFIKACJE

Ha! Mówiłem, że jeszcze będą! Wiecie, o co chodzi, rysujecie coś z Zootopii w wersji kucykowej. Prace wysyłacie standardowo na adres Jereminow@gmail.com do 01 lipca 2017.
Niech Moc będzie z Wami!


The sun is a deadly laser!

7 komentarzy:

  1. Wierz mi, jak się nie umie rysować, to lepiej nie wysyłać swoich prac. To co tu pokazujesz przerasta wszystko, nie ma co się mierzyć z takimi artami.
    Gdybym chociaż trochę wiedział jak rysować, na pewno wziąłbym udział, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj chociaż! Wyjdzie jak wyjdzie, mówię, że nie zabiję cię za to!
      Muszę mieć z czego robić te posty! ;-P

      Usuń
  2. Narysuję to! Następnym razem będą aż cztery pracę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatkowe wyzwanie dla mistrzów.
    Zróbcie ponyfikację Mr. B
    Przewidziane nagrody (szacunek u mafii)
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię robić tła w pracach, dla mnie to za trudne xD

    OdpowiedzUsuń