mnie nie widać! yay!

sobota, 24 czerwca 2017

Wakacje, ach wakacje!

Tak wiem, że trzeci raz cwaniaki!
Wreszcie nadszedł upragniony przez wszystkich okres błogiego odpoczynku. Dwa miesiące wolne od nauki (gorzej jak pracujecie). Gorące dni, które spędzimy wraz z rodziną i przyjaciółmi. Czas poświęcony własnym przyjemnościom.



Nie ma to jak luz-relaks
Może gdzieś wyjedziecie, może zostaniecie w domu. Spotkacie się z kumplami, bądź zrelaksujecie się w rodzinnym gronie. Będziecie uprawiać sport i zwiedzać albo wręcz przeciwnie leniuchować z dobrą książką pod ręką. Tak naprawdę nie jest ważne jak spędzicie wakacje, ważne, żeby nie żałować tego czasu. Jeśli we wrześniu pomyślicie choć przez moment: "Ale to były świetne wakacje" to znaczy, że jest tak jak być powinno. Bo jeśli coś liczy się w życiu naprawdę mocno to są to wspomnienia. Nigdy nie powinniście żałować przeżyć. Więc postarajcie się by te letnie tygodnie zapadły wam na długo w pamięć. A sposób w jaki to zrobicie zależy tylko i wyłącznie od was.

It's summer time!
Życzę wszystkim czytelnikom, aktywnym komentatorom, współredaktorom i administracji wielu niesamowitych chwil. Przygód, które dostarczą wam energii do działania. Pięknej pogody i niezapomnianych widoków. Pysznych lodołapek zjadanych na hamaku. Ekscytujących wypraw i odnalezionych skarbów. A przede wszystkim spełnienia marzeń. Pomyślcie czego w życiu najbardziej pragniecie i uwierzcie, że to może stać się w te wakacje. I niezależnie co to będzie, będę wspierał was całym sercem. Pamiętajcie, że mafia w was wierzy!

Z ekipą na miasto!
Ponadto niezależnie gdziekolwiek będziecie zachowajcie sobie w sercu te wspaniałe przesłanie filmu, który nas wszystkich połączył. Nie bójcie się chcieć, lato to okres kiedy można poszaleć i właśnie to zróbcie. Bawcie się jak nigdy przedtem, a kiedy będziecie potrzebować chwili oddechu nasz blog będzie na was czekał. Nowiutkie letnie posty w sam raz na ciepłe wieczory. Być może nie wyrobimy się z publikowaniem codziennie, ale z całą pewnością postaramy się dostarczyć wam jak najwięcej frajdy.

Yey!
Wakacje to wyjątkowy, cudowny czas i należy z niego skorzystać. Postarajcie się proszę ograniczyć cyfrowe aktywności. Macie teraz niepowtarzalną okazję by wyjść sprzed ekranu i rozejrzeć się wokół. Dostrzec jak niesamowita może być natura, jak niezwykli mogą być inni ludzie. Więc nie zwlekając zróbcie dobry użytek z tych dni.



 Również w imieniu bloga Geek District składam fandomowi Zwierzogrodu najserdeczniejsze, wakacyjne życzenia. Niech wasze przygody dorównają tym widocznym w Doktorze Who. Niech TARDIS będzie z wami moi drodzy.

Pony-regeneracje?
Specjalne życzenia składam na ręce:
  1. Polineksa - wspaniałego szefa, który zbyt mocno się przemęcza.
  2. Duszzarda - przyjaciela od urodzenia, bez którego nie byłbym sobą.
  3. Całej mojej klasy III C która właśnie skończyła gimnazjum.
Niech was wszystkich Doktor chroni i Flutterka błogosławi. Miłych wakacji.

Nie przedłużając bawcie się dobrze! Wszyscy bez wyjątku! I za dwa miesiące mam widzieć same pozytywne komentarze. Wszystkim życzę również powodzenia w dalszym etapie edukacji/pracy. Jesteście cudowni. Najlepszy fandom jaki istnieje i udowodnijcie to całemu światu w trakcie tego lata. Ku chwale Rarity! I WAKACJI! 

7 komentarzy:

  1. (Na prośbę Mr. B piszę od razu po przeczytaniu)
    W końcu wakacje! Mogę się lenić. Co z tego, że robię to zawsze. XD Może ruszę tyłek i coś napiszę? Tylko szkoda, że jestem na wyjeździe i muszę czekać tydzień, aż zagram w Ori and the Blind Forest... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja też byłem w III C :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłem w III C ;D tyle, że rok temu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od ponad miesiąca nie chodziłam do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiję Cię: ja już od ponad trzech lat nie chodziłam do szkoły. :)

      Usuń
    2. Ja od dwóch, a wszystko skończy się w wrześniu, gdy pójdę na praktyki :D

      Usuń