mnie nie widać! yay!

piątek, 2 czerwca 2017

Chronicles of Zootopia - odcinki 3 - 7


Moin! Moin!

Co prawda redaktorzy i Mere zachęcali mnie do urlopu, odpoczynku i skupieniu na nauce, ale jak zwykle nie słucham nikogo i potem żałuję. Ale od Discorda wziąłem sobie trochę wolnego.
Spory kawał czasu temu, zamieściłem pierwsze dwa epizody "Chronicles of Zootopia". Postanowiłem to odkopać i wrzucić ciąg dalszy.
Jaki jest ten ciąg dalszy? Wsłuchajcie się w głos lektora.

Odcinek 3 - Everything For A Good Cause


Odcinek 4 - Skyfall


Odcinek 5 - Interlude


Odcinek 6 - Pride And Prejudice And Rabbits


Odcinek 7 - Light At The End Of The Tunnel


Naprawdę przyjemnie się słucha tego w trakcie robienia pracy domowej. Sam to testowałem wielokrotnie i czas leci znacznie szybciej i przyjemniej.

Tu się rozstaniemy. Powrócę z innymi postami lub kontynuacją tego.

Na razie!

2 komentarze: