mnie nie widać! yay!

czwartek, 15 czerwca 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #83


Witajcie istoty rozumne! To znowu ja, wasz jeleniobot Virax! krzyki przerażenia
Mam dla Was kolejną dawkę cukierkowych obrazków shipujących antropomorficznego królika i lisa. Tak, to dokładnie jest moja praca. I jestem z tego dumny. Okej, już nie przedłużając, zaczynajmy!



Czy tylko ja nie mogę się doczekać nowych "Gwiezdnych Wojen"? Jestem ciekaw ciągu dalszego tej historii, tylko mam nadzieję, że nie będzie to powtórka z "Imperium Kontratakuje". To sprawdziło się w przypadku "Przebudzenia Mocy", żeby starzy fani zobaczyli coś znajomego, ale drugi raz może nie wypalić. Ale cóż, zobaczymy. Jeszcze muszę jakoś wytrwać do grudnia...


Crossover "Zootopii" z "Attack on Titan". Judy to tu na pewno Mikasa, a Nick to raczej Eren, sądząc po swojej minie i spojrzeniu króliczki. Swoją drogą, polecam wszystkim "Attack on Titan". Warto dać szansę, nawet jak ktoś nie przepada za anime. Obejrzyjcie chociaż dwa pierwsze odcinki. :-)


Overwatch! Gra, o której słyszałem dość sporo. Jedni ją kochają, inni nienawidzą. Sam osobiście nie grałem. Ktoś poleca?


Kolejny crossover ze "Strażnikami Galaktyki", tym razem od mojej ulubionej TheWinterBunny. Tło raczej proste, ale ładne. Zaś Judy naprawdę nieźle prezentuje się jako Gamora. Wiecie, królik z zielonym futerkiem i dziwnymi symbolami na nim nie może się źle prezentować. To po prostu fizycznie niemożliwe.


Rysunek z czasów prehistorycznych Zootopii, gdy ofiary i drapieżnicy jeszcze nie zawarli ze sobą przymierza. Czytaj, gdyby obrazek nie był otagowany jako Zootopia, to bym go tu pewnie nie dał. XD Swoją drogą, z jakiegoś powodu otagowany jest też jako "nickxjudy". Ciekawe. Ale jest jeleń, co nie jest jakoś częste na zootopiańskich fanartach, więc duży plus ode mnie. :-D


Był raz sobie pewien człowiek. Był, żył sobie i umarł. Bo wszyscy w końcu umierają. Ale zanim umarł... To w sumie nic nie osiągnął. I tak jakby 100 lat po jego śmierci nikt o nim nie pamiętał. Czemu Wam o tym mówię? Bo... tak jakby chciałem wstawić ten obrazek, a nie miałem pomysłu na podpis? No, taka to była historia. Teraz chcę dostać Oscara za scenariusz.


Nie ułatwiasz mi tego, Judy...

To już wszystko na dzisiaj. Swoją drogą z ośmiu obrazków na aż DWÓCH nie ma Nicka i Judy! Wow! :-P Chyba kolejną edycję spróbuję zrobić bez tej dwójki. Do przeczytania!



„Nie można dostać czegoś, nie tracąc czegoś w zamian. Żeby coś otrzymać musisz
mieć coś o podobnej wartości. To zasada równoważnej wymiany."

15 komentarzy:

  1. Ten drugi obrazek już się kiedyś chyba pojawił na blogu, ale to nic. BO JESZCZE TYLKO PÓŁ ROKU TRZEBA CZEKAĆ NA GWIEZDNE WOJNY VIII. TO TAKIE EKSCYTUJĄCE! Ciekawe czy Rey jest córką Luke'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na pewno się pojawił. Ale reszta nie, co i tak jest sporym osiągnięciem ze strony Viraxa ;)

      Usuń
    2. Niestety nie pamiętam wszystkich obrazków, które były na blogu. ;-D Staram się wybierać te, których nie kojarzę. Tylko nie zawsze mi to wychodzi. xD

      Usuń
  2. Crossover z Attack on Titan zrobił mi dzień, swoją drogą również polecam to anime ^^

    OdpowiedzUsuń