mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Podsumujmy tydzień po raz dwudziesty czwarty!

 

Howdy towarzysze!
Po tygodniu przerwy czy też dwóch, powracam z Podsumowaniem Tygodnia! I jak to bywa tylko ja się cieszę, że mam loda. 
Powyższy bełkot należy zignorować, gdyż zagraża twemu samopoczuciu lub humorowi.

A jako tako nijako, trzeba przejrzeć wydarzenia tygodnia. Przecież o to tu chodzi, co nie? No dobra, także o KT, ale to dodatek. Wszyscy chcą doświadczyć mej wspaniałości. Albo lepiej cicho, bo jeszcze dostanę od Evki, albo znowu jakiś dziwny ship ze mną wymyślą.

Przejdźmy do punktów tygodnia!

Jak zwykle nie było nic! Nie! Czekaj! Była długo wyczekiwana premiera postu hejtującego apkę Bloggera. Przy niej to nie ma co marudzić na tego przeglądarkowego.

Garść informacji o fanowskim projekcie "Return to Zootopia"!

Kolejna część Mitologii. Przyjemna lektura na ciepły wieczór.

Paczka fanartów dostarczonych przez Viraxa.

Polineksowe Ględzenie wraca w wielkim stylu.

Informacje o meecie w Beskidzie Niskim.  

Niedziela
Garść Kidełowych memów.

W tej chwili dam przypadkowy obrazek.


OK, mogłem dać coś weselszego, ale cóż. W ciemnych otmętach internetu trudno znaleźć coś odkrywczego. O! Spójrzcie! Kolejny mash up!


Połącz Shakirę z Britney i zobacz co wyjdzie. Lub połącz Zootopię i LazyTown, a wyjdzie...


A może? To nie był najlepszy pomysł?

Mamy również ciekawy produkt handlowy.


Szykowny i pakowny JudyPlecak dostępny tutaj! Chyba to plecak, bo sam już pewny nie jestem.

Tymczasem w pewnym mieszkanku na peryferiach, ktoś poczyni odkrycia nie z tego świata!


Pewien mały szkrab chce ruszyć w świat, ale napotyka na przeszkodę, która może się okazać nie do przejścia. dramatyczna muzyka

Zostawmy tą pociechę ze swym smutkiem i podążmy za jasnym szlakiem prowadzącym nas do Komentarza Tygodnia.
And the Winner is...


Czyli jak ubiegać się o nowych czytelników.
1. Nie dawaj im spokoju.
2. Nalegaj, by coś napisali.
3. Jak to nic nie da, zacznij prosić.
4. W ostateczności, błagaj na klęczkch.
Sukces murowany, co potwierdza obrazek powyżej. Na pierwszym miejscu jest także cała konwersacja z postu o naszym fandomie, ale była za długo, by dać jako KT. Wejdźcie, więc w linka piątkowego i sobie poczytajcie.

Ankieta

Podaje także wyniki ankiety, która wystartowała dwa tygodnie temu. Jej celem było zbadanie opinii publicznej na bardzo ważny temat, a wyniki prezentujemy poniżej.

Zgodnie z tym co widać, 70% (31 osób) z was jest gotowych zdzielić mnie łopatą w łeb, jeśli znów wyskoczę z czymś takim. Człowiek robi se ankietę dla jaj, a już na niego skaczą. Kolejne 18% nie chce mego odejścia. Dalej są dwie (w tym ja), które nie wiedzą i 3 na które zacznę wkrótce polowanie i zaprezentuje ich głowy na włóczniach, znaczy trzy, które tego by chciały. Dwie z nich już się przyznały, a trzeci się ukrywa (:D). Spokojnie, jeszcze jakiś czas was pomęczę, a to tak jak wspominałem, była ankietynka dla zabawy. Przejdźmy dalej.

W tym samym czasie u Violet.


Lisikróliczka dostaje szansę, by się uwolnić. Warunkiem jest, że już może nie wracać. Co postanowi?

Na forum w tym czasie komiksowo, jak zwykle. Kabson i Mary trzymają tego upadającego kolosa. Brzmi bardzo zachęcająco, wiem. Jednak od czasu do czasu SB ożywa. No OK. Mamy jeszcze pewne zabawy, które o dziwo trzymają się dość dobrze.

Powracamy do Violet.


Już poczuła słodki zapach wolności. Już mogła się wyrwać z tych szarych czterech ścian. Już mogła ruszyć przed siebie!

A my poznamy Forumowy Komentarz Tygodnia. Gdy już chciałem zamykać ten pomysł to nastąpiło jakieś ożywienie. Zabawne, że taka informacja tak działa. Nie ważne. Co uszykowało nam forum?


Psychofani są wśród nas. Tylko co oni wiedzą o prawdziwych fanach. Niech mają taki staż jak ja to mogą mówić. HA! Marudy z forum. Co oni wiedzą o tym wiedzą?

Epilog


Genialny plan spełz na niczym, gdyż zamek był zbyt wysoko. Nasza bohaterka zalała się łzami, a Nick jak typowy ojciec roku, ma uciechę z porażki swej pociechy. Cytując "LOL".

Jak by co to teraz dam suchara. Trzymta se!

Jak nazywa się technika Polineksa?
Politechnika!
ba dum tss

No i kolejne Podsumowanie zbliża się ku końcowi. Zanim jednak to nastąpi...
BEZ TAKICH!

Zanim to jednak nastąpi trzeba przedstawić shipping tygodnia. Nie, nie jest nim to co wyżej.


Gazelle x pranie! Ship idealny! Co? Nie? To macie pecha. Zdania swego nie zmienię i w tym tygodniu to jest

Shippingiem tygodnia

Tym akcentem kończymy! Dziękuję za uwagę i do zobaczenia za tydzień!

Obrazki Violet pochodzą stąd

15 komentarzy:

  1. "Czaka Who" w komentarzu tygodnia, czuję się zaszczycona ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Poda ktoś linki do forum i discorda, bo nawet nie wiedziałem o ich istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głównej stronie bloga po lewej stronie masz.

      Usuń
  3. Gazelle x pranie to moje nowe OTP! Nareszcie partner dla mojej córki, którego mogę zaakceptować! XD
    "70% (31 osób) z was jest gotowych zdzielić mnie łopatą w łeb"
    Jaką łopatą? Przecież w ankiecie była mowa o "strzeleniu cię w tę pustą pałę". Chcę mój łuk wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję się jako trzecia osoba głosująca za odejściem Polineksa z FGZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rarity! Zraniłaś mnie! Żeby tak szefowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję się jako 2 osoba która głosowała za odejściem Poliego (proszę nie bijcie, to było silniejsze xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mówię że dwóch znałem. Nie spodziewałem się że Rarity mnie nie lubi. To chyba za próby obalenia rarityranizmu. Bywa.

      Usuń
    2. Dziwne, bo Rarity chyba sama chciała obalić rarityranizm. XD

      Usuń