mnie nie widać! yay!

niedziela, 1 stycznia 2017

Skandaliczna akcja FBI


Dziś w późnych godzinach wieczornych czasu polskiego doszło do skandalicznej akcji Federalnego Biura Śledczego, które z nieznanych przyczyn postanowiło aresztować królową Arendelle, Elsę.


 

Mimo danego słowa honoru, że nie będę usiłowała uciec, zostałam z zupełnym brakiem szacunku zakuta w kajdanki.


Nie straciłam jednak królewskiej dumy i z wysoko podniesioną głowa pozwoliłam się poprowadzić aresztującemu mnie agentowi.


Zostałam zmuszona do zajęcia miejsca w zupełnie niestosownym dla monarchy samochodzie i zawieziona na najbliższy posterunek policji.


Bardzo szybko odbyła się rozprawa, w czasie której starałam się uzyskać informacje, o co zostałam tak naprawdę oskarżona.


Mimo moich wysiłków nie uzyskałam żadnych odpowiedzi, wszystko wskazuje na to, że jest to element spisku zawiązanego pod przywództwem Ostatniego Paladyna Imperium Rarityrańskiego.

Jednak nie martwcie się moi zacni poddani, ja tu jeszcze wrócę!


Wszystkie zdjęcia pochodzą stąd.

Z ostatniej chwili!

[Źródło]

Przed chwilą zamaskowani sprawcy dokonali porwania dobrze nam znanego bałwana Olafa.

[Źródło]
Zostańcie z nami, na pewno będziemy monitorować tę sprawę na bieżąco.

55 komentarzy:

  1. Wiedziałem, że to się tak skończy
    Zootopia Górą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polineks wrócił!
    Czyli wiadomość z której nikt się nie będzie cieszył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę. Choć podejrzany renifer też był okej.

      Usuń
    2. POLINEKS WRÓCIŁ!!! YAAAAY!!! Czekałem na ten moment. Ta wiadomość jest dla mnie taka radosna że nie umiem tego opisać. Fajnie że wróciłeś Polineks. Yaaaaaaay :D

      Usuń
    3. Tu nikt mnie nie powstrzyma! *wysysa szczęście*

      Usuń
  3. Z jednej strony jestem z was wszystkich dumny, że wspólnymi siłami sprawiliśmy, że FGA odeszło far far away.
    Z drugiej strony chyba za mocno manifestowaliśmy, bo nawet Mere odszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofiary są nieuniknione, chwała meremu!

      Usuń
    2. Czekaj, czekaj...
      Kto w takim razie zostanie Imperatorem po Mere Jumpie I Stworzycielu?!

      Usuń
    3. Dżuma wie. Może Rarity?

      Usuń
    4. Któryś z redaktorów

      Usuń
    5. Zginąłem za For Glorious Zootopię, doceńcie moje starania!

      Usuń
    6. Nigdy cię nie zapomnimy imperatorze, chałwa zwycięskim poległym

      Usuń
    7. Nigdy Ci tego nie zapomniny, Mere [*].

      Usuń
  4. Skoro FGZ wróciło, a ja nie jestem już ostatni, to nadszedł czas, aby usunąć się w cień. Przynajmniej do następnego przejęcia państwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnego przejęcia państwa? Przez co tym razem?

      Usuń
    2. A ja powracam do burmistrzowania

      Usuń
    3. Nie wiem, co tym paladynom chodzi po głowie. Ino krucjaty, saraceni, krucjaty, zamachy stanu i wyprawy krzyżowe. Ale jeśli bronią nas, to niech robią to, co uważają za słuszne. :D

      Usuń
  5. A ja zostanę dementorem już na wieki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Arendelle. Kiedyś sama ich lubiłam, a teraz z chęcią bym im kończyny poucinała.

      Usuń
  7. Koniec? To takie smutne ;(

    Czekam ma FGMoana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mere Jump jako kurczak Hei-Hei byłby genialny :D
      A co do FGArendelle, to żałuję, że zamiast wykorzystać potencjał tego pomysłu, to nawalono tylko jakiś obrazków, piosenek i głupot o olafolodach. Przecież mogły być tu różne super rzeczy typu: "Kristoffowe łapki kontra...", teorie o lodzie Elsy (jego zmieniający się kolor [co widać jak się człowiek dokładnie popatrzy w ściany w zamku Elsy], oraz o tym, czy wszystko stworzone przez Elsę da się roztopić i od czego to może zależeć [w końcu sukienka Elsy się nie roztopiła, ale Olaf już może się roztopić], skąd mogła się wziąć jej moc [niby rodzice mówili, że ma ją wrodzoną, ale czy mówili prawdę?]), można też było zrobić atrykuł o pierwotnej wersji Frozen, zrobić Mroźną Edycję Rysunkowych Wyzwań, których tematem byłby LÓD ( Wszyscy pewnie rysowali by Tundrówkę, ale co tam :p), oraz zrobić jakiś epickie zakończenie, a nie takie nielogiczne bzdety i beznadziejne zdjęcia beznadziejnego cosplayu Elsy (ta cosplayerka jest brzydka).

      Usuń
    2. Ja tam trochę zaczynam myśleć o założeniu FGMoana, ale jeszcze dokładnie nie wiem :)

      Usuń
  8. PROSZĘ PAŃŚTWA, CIESZMY SIĘ Z OBALENIA ARENDELL! KRAJU, KTÓRY NIESPODZIEWANIE ZASŁONIŁ NAM OCZY! KTÓRY ZABRAŁ NAM FGZ! A TERAZ, ZOSTAŁ OBALONY! A CHWAŁA SPŁYWA PO IMPERIUM RARITAŃSKIM! CHWAŁA BOHATEROM!

    (Evce odwaliło :_:)

    OdpowiedzUsuń