mnie nie widać! yay!

wtorek, 3 stycznia 2017

Fandom Zootopii pod lupą + Maskotka bloga


Chciałabym Wam bardzo podziękować za to, jak szybko przysłaliście do nas odpowiedzi na pytania! Będę je umieszczać w kolejności, w jakiej je podawaliście, więc spokojnie, na pewno wszystkie opublikuję prędzej czy później.

No dobra, zaczynamy!

Pierwszego maila dostaliśmy od Kideu98.

Pytania poważne:

1. Nick, płeć
Kideu98, mężczyzna
2. Kiedy pierwszy raz obejrzałeś Zootopię i czemu Ci się spodobała?
Jakiś tydzień po premierze w Polsce, w multikinie z najlepszą przyjaciółką <3
3. Jaką postać z Zootopii najbardziej lubisz i dlaczego?
Finnick, lubię badassów :>
4. Wolisz, aby Nick i Judy zostali przyjaciółmi czy może niech staną się parą?
Za dużo siedzę we friendzone'ach i zbyt wiele wiem o przyjaźni (tu można wkleić etap mojego życia w którym ogladałem kucyki, NICZEGO NIE ŻAŁUJĘ!).
5. Ile części Zootopii jeszcze chciałbyś zobaczyć?
Tyle, na ile nie będzie to naciągana i robiona na siłę historia (przykład Shreka, 4 była kompletnym szajsem).
6. Jak trafiłeś na FGZ?
Przypadkowo, szukałem w google grafika jednego z moich avatarów, jedno z wyników prowadziło do waszego blogspotu :V
Nawet ten komentarz o moim przypadkowym przybyciu dostał miano KT.
7. Co sprawiło, że zostałeś na blogu?
Zootopia.
8. Jaką twórczość fandomu najbardziej lubisz? Fanarty, fanfiki, filmiki, a może coś innego?
Fanarty <3
9. Czy sam coś tworzysz? Rysujesz, piszesz itp. ?
Jak mam wenę, i jak wpadnie ciekawy pomysł, na wasze Rysunkowe Wyzwania.

Pytania niepoważne:

1. Budzisz się rano, a nad Tobą stoi Nick ze śniadaniem. Jak reagujesz?
Dziękuję mu, i pytam się, czy nie spóźni się do pracy.
2. Spotykasz na ulicy kobietę, która podaje się za Rarity. Wierzysz jej? Jak sprawdzisz, czy mówi prawdę?
Wyjmij telefon, i napisz komentarz ze swojego konta o treści "Kideu98 na imperatora Zootopii"
lel poniosło mnie.
Moi ochroniarze poniosą Cię jeszcze dalej. Ice him!
3. Nadchodzi apokalipsa pączków, a Ty musisz bronić się rzeczą, którą widzisz w tej chwili. Jak bardzo masz przekichane?
Telefon, będę łapał pączki za pomocą specjalnej apki "Donut Go". Gotta catch'em all!
4. W środku lasu napotykasz dziwnie znajomego lisa. Nic nie mówi, ale podnosi grzybek z ziemi i gestykulacją zachęca Cię do spróbowania. Co robisz?
"Nah, mam lepsze rzeczy w plecaku"
5. Dostajesz niesamowitą okazję podlizania się redaktorom FGZ. Skorzystasz z tej szansy? Jeśli tak, to jaką taktykę obejmiesz?
Nie wiem.
6. Płonie ognisko w lesie, a Gargamel Clawhauser smerfy pączki niesie. Co uczynisz w tej sytuacji?
"Też chcę pączka Claw!" *-*
7. Słyszysz na rynku krzyki. Od Inkwizycji dowiadujesz się, że płoną stosy miłości i Ty masz spłonąć pierwszy. Poświęcasz kogoś z Zootopii, czy może giniesz sam?
I tak jestem samotnikiem, ten stos to moje wybawienie, wait for me!
8. Masz wybór. Możesz stać się pucykiem, w którym jest zakochany inny poniacz, futrzakiem, w którym jest zakochany inny futrzak lub trafić do Kung Fu Pandy i stać się wielką miłością Tygrysicy. Co wybierasz i dlaczego?
Chcę zostać podróżnikiem wśród alternatywnych rzeczywistości, zmieniając przy tym postać zgodnie z rzeczywistością, w której aktualnie przebywam. BOOM!
9. Masz jeden granat i musisz nim w kogoś rzucić: w Merego, Rarity, Cichego Furronego, Polineksa albo we mnie. Kto oberwie i dlaczego?
Zastanawiam się tak długo, że granat wybucha mi w ręce.

Link

Ok, to teraz odpowiedzi Królisek.

Pytania poważne:

1. Nick, płeć
Królisek, kobieta
2. Kiedy pierwszy raz obejrzałaś Zootopię i czemu Ci się spodobała?
Obejrzałam Zootopię gdzieś w jeden z pierwszych dni wakacji na DVD. Nie spodziewałam się czegoś specjalnego, więc po prostu zdziwiło mnie, że ten film jest taki dobry. Potem już jakoś samo poszło - zaczęłam go oglądać więcej razy, szukać ciekawostek, obrazków i fanfików o Zootopii, aż w końcu trafiłam na ten blog.
3. Jaką postać z Zootopii najbardziej lubisz i dlaczego?
Nie będę oryginalna- Nicolas P. Wilde :) Jest chyba najbardziej interesującą postacią i jednocześnie intryguje mnie jego przeszłość. Niby złośliwy i cyniczny, a w środku kryje się tak naprawdę szlachetny skaut. No ale przy okazji może powiem jeszcze o innych- Judy to moja druga ulubiona postać, potem... Bellwether. Intryguje mnie podobnie jak Nick, a tak w ogóle podobają mi się dwulicowe czarne charaktery.
4. Wolisz, aby Nick i Judy zostali przyjaciółmi czy może niech staną się parą?
To trudne pytanie. Jest to ship, co do którego żywię zarówno miłość, jak i nienawiść. No wcześniej tak czułam, obecnie już mi obojętnie co z nimi będzie ( no dobra, trochę jestem zainteresowana!) W każdym razie czuję, jakby byli dla siebie stworzeni i ich relacja jest nawet bardziej wyjątkowa niż przyjaźń. Wtedy wzdycham nad każdym romantycznym obrazkiem z nimi i komiksami, a czasem mam dość tego shippingu i wszelkie takie obrazki wydają mi się wprost żałosne. Ale na pewno nie jestem fanką tego, żeby mieli jako dzieci jakieś królisy (wiem, że mój Nick może wskazywać na coś innego, ale taki sobie sprawiłam, bo po pierwsze lubię zarówno lisy jak i króliki, po drugie żeby trochę pokazać moje przywiązanie do Zootopii, a po trzecie takie zdrobnienie, wzorowane trochę na postaciach z Kubusia Puchatka, głównie chodzi o Tygryska :))
5. Ile części Zootopii jeszcze chciałabyś zobaczyć?
A tak ze dwie fajnie by było jakby wyszły. Nie więcej, bo potem zacznie im brakować pomysłów i jeszcze fabuła zacznie wyglądać jak w naszych forumowych i blogowych fanfikach :p. Jakiś serial też byłby dobrym rozwiązaniem.
6. Jak trafiłaś na FGZ?
Szukając informacji o shippingach z Nickiem i Judy, trafiłam na nagłówek: "Dlaczego Nick i Judy nie powinni być razem". Potem przeczytałam drugi artykuł o tym, dlaczego powinni być razem, no i wsiąkłam ;)
7. Co sprawiło, że zostałaś na blogu?
Dużo ciekawych artykułów, ładny szablon bloga i dużo zakładek, szukałam właśnie czegoś takiego, takiej skarbnicy wiedzy o Zootopii plus z tematami do dyskusji i jeszcze z jakąś rozrywką, którą zapewniały fanarty itp. Uznałam, że znalazłam blog moich marzeń :)
8. Jaką twórczość fandomu najbardziej lubisz? Fanarty, fanfiki, filmiki, a może coś innego?
Zbiorowe fanfiki - są dziwne, no ale spoko, zawsze wiem czym się odstresować najlepiej :D
9. Czy sama coś tworzysz? Rysujesz, piszesz itp. ?
Bardzo nieudolnie próbuję rysować, miałam wziąć się do pisania fanfików, ale nie chce mi się :p

Pytania niepoważne:

1. Budzisz się rano, a nad Tobą stoi Nick ze śniadaniem. Jak reagujesz?
Przepraszam bardzo, kto tutaj jest narratorem?
2. Spotykasz na ulicy kobietę, która podaje się za Rarity. Wierzysz jej? Jak sprawdzisz, czy mówi prawdę?
Nie wierzę! No ale jakby się upierała, to bym zapewne zadała przynajmniej jakieś pytania, na które Rarity powinna znać odpowiedź.
Powinnam? Powinnam wiedzieć, że 2x2=4, ale to wcale nie dowodzi, że jestem Rarity. Ice her!
3. Nadchodzi apokalipsa pączków, a Ty musisz bronić się rzeczą, którą widzisz w tej chwili. Jak bardzo masz przekichane?
Jak bardzo? Superkalifrazalistodekspialitycznie ( że aż nie wiem co powiedzieć :p).
4. W środku lasu napotykasz dziwnie znajomego lisa. Nic nie mówi, ale podnosi grzybek z ziemi i gestykulacją zachęca Cię do spróbowania. Co robisz?
Stoję jak idiotka z szeroko rozdziawioną gębą.
5. Dostajesz niesamowitą okazję podlizania się redaktorom FGZ. Skorzystasz z tej szansy? Jeśli tak, to jaką taktykę obejmiesz?
Nie, nie chce mi się!
6. Płonie ognisko w lesie, a Gargamel Clawhauser smerfy pączki niesie. Co uczynisz w tej sytuacji?
Biorę jednego pączka... czy coś jest nie tak w mojej odpowiedzi?
Ależ skąd!
7. Słyszysz na rynku krzyki. Od Inkwizycji dowiadujesz się, że płoną stosy miłości i Ty masz spłonąć pierwsza. Poświęcasz kogoś z Zootopii czy może giniesz sama?
Ja nie chcę umierać! Ale nie chcę też żeby bohaterzy Zootopii zginęli? Dostaję rozdwojenia jaźni.
8. Masz wybór. Możesz stać się pucykiem, w którym jest zakochany inny poniacz, futrzakiem, w którym jest zakochany inny futrzak lub trafić do Kung Fu Pandy i stać się wielką miłością Tygrysicy. Co wybierasz i dlaczego?
Być futrzakiem, w którym zakocha się inny futrzak, bo... jestem fanką Zootopii?
9. Masz jeden granat i musisz nim w kogoś rzucić: w Merego, Rarity, Cichego Furronego, Polineksa albo we mnie. Kto oberwie i dlaczego?
Mere Jump, ponieważ jest władcą bloga i musi brać całą odpowiedzialność na siebie.

Link

I na koniec odpowiedzi Lodowego Pingwina.

Pytania poważne:

1. Nick, płeć.
Lodowy Pingwin, płeć żeńska.
2. Kiedy pierwszy raz obejrzałaś Zootopię i czemu Ci się spodobała?
Pierwszy raz obejrzałam Zootopię dawno, dawno temu... był to chyba początek marca. Dowiedziałam się ,że w mojej miejscowości Zootopia nie będzie puszczana, dlatego poświęciłam się i pojechałam do najbliższego miasta (ok. 30 min drogi) , w którym była grana Zootopia. Niestety, to kino było beznadziejne. Niby duży ekran i dobra jakość obrazu, ale... reklamy trwały prawie godzinę, fotele niewygodne i te inne... aż mnie głowa rozbolała. Po tym seansie, stwierdziłam że Zootopia to film... słaby. Na serio. Mere, uduś mnie :'(.
Kilkanaście dni potem dowiedziałam się, że Zootopia jednak będzie grana w naszej miejscowości. Postanowiłam dać temu filmowi drugą szansę i pójść na niego jeszcze raz, tym razem w mojej okolicy. Poszłam więc ... i zachwyciłam się tym filmem. Genialne dialogi, genialna grafika, genialne postaci, genialny soundtrack... Jedyne co mnie wkurzyło, to beznadziejny prolog oraz Szakira i to jej "Traj Ewryfyn". No cóż, po prostu jestem hejterką popu.
3. Jaką postać z Zootopii najbardziej lubisz i dlaczego?
Wszystkie uwielbiam, ale jakbym miała wybierać... to Nick. Dlaczego? Bo go po prostu uwielbiam.
4. Wolisz, aby Nick i Judy pozostali przyjaciółmi, czy może niech staną się parą?
Zależy. Jakby przez cały czas byli "tylko" przyjaciółmi, mogło by to wyjść trochę nienaturalnie, a jakby mieli się tulić co dwie sekundy, to też byłabym na nie.
5. Ile części Zootopii jeszcze chciałabyś zobaczyć?
Jeśli Zootopia miałaby mieć milion beznadziejnych części, to wolałabym, żeby twórcy pozostali tylko przy pierwszej części. Ale z chęcią obejrzałabym sobie Zootopię 2. Zootopii 3 już bym chyba nie chciała, bo rzadko kiedy trzecie części wychodzą dobrze.
6. Jak trafiłaś na FGZ?
Był to pierwszy kwietnia, dzień założenia tego bloga... Mere podał na FGE link do tego bloga. Klikłam i trafiłam tu.
7. Co sprawiło, że pozostałaś na blogu?
Codziennie po pierwszym kwietnia sprawdzałam, czy ten blog był tylko żartem primaaprilisowym, czy też był prowadzony na serio. Potem weszło mi to już w krew.
8. Jaką twórczość fandomu najbardziej lubisz? Fanarty, fanfiki, filmiki, a może coś innego?
Lubię wszystko, co jest tworzone przez fandom, a nie jest clopem/gore.
9. Czy sama coś tworzysz? Rysujesz, piszesz, itp. ?
Jestę artystą-amatorem i rysuję postaci z Zootopii.

Pytania niepoważne:

1. Budzisz się rano, a nad Tobą stoi Nick ze śniadaniem. Jak reagujesz?
Nicku kochany mój
Ty jesteś jak zdrowie
Ten tylko doceni twoją lisią kitę
Kto dość będzie miał pucykowych kopyt...
2. Spotykasz na ulicy kobietę, która podaje się za Rarity. Wierzysz jej? Jak sprawdzisz, czy mówi prawdę?
Rarity to nie kobieta!
Rarity to bogini.
Chcesz powiedzieć, że nie pozwalasz mi przyjmować ludzkiej postaci? Próbujesz rozkazywać bogini? Ice her!
3. Nadchodzi apokalipsa pączków, a Ty musisz bronić się rzeczą, którą widzisz w tej chwili. Jak bardzo masz przekichane?
O kurczę... muszę się bronić laptopem i kredkami...
4. W środku lasu napotykasz dziwnie znajomego lisa. Nic nie mówi, ale podnosi grzybek z ziemi i gestykulacją zachęca Cię do spróbowania. Co robisz?
Nie dzięki, wolę rydze niż muchomory :v...
5. Dostajesz niesamowitą okazję podlizania się redaktorom FGZ. Skorzystasz z tej szansy? Jeśli tak, to jaką taktykę obejmiesz?
Na samym początku podlizuję się, oczywiście Meremu. Rzucam w niego pochwałami, a potem dołączam do redakcji pod pretekstem, że mam pomagać Anirak w Rysunkowych Wyzwaniach. Na końcu przejmuję zbrojnie władzę na blogu.
6. Płonie ognisko w lesie, a Gargamel Clawhauser smerfy pączki niesie. Co uczynisz w tej sytuacji?
Płonie ognisko... w lesie?! A co, jak spali się las, pączki i Clawhauser? Gaszę ognisko!
7. Słyszysz na rynku krzyki. Od Inkwizycji dowiadujesz się, że płoną stosy i Ty masz spłonąć pierwsza. Poświęcasz kogoś z Zootopii czy może giniesz sama?
Bellwether na stos!
8. Masz wybór. Możesz stać się pucykiem, w którym jest zakochany inny poniacz, futrzakiem, w którym jest zakochany inny futrzak lub trafić do Kung Fu Pandy i stać się wielką miłością Tygrysicy. Co wybierasz i dlaczego?
Pikachu, wybieram ciebie :D!
A tak na serio, to nie wiem.
9. Masz jeden granat i musisz nim w kogoś rzucić: w Merego, Rarity, Cichego Furronego, Polineksa albo we mnie. Kto oberwie i dlaczego?
Poświęcam się dla dobra czytelników FGZ i rzucam granatem sama w siebie...

Na dzisiaj to tyle, w najbliższym czasie opublikuję odpowiedzi następnych trzech osób.

Link

No a teraz Maskotka bloga. Postanowiłam ją zawrzeć w tym poście, ponieważ nie zajmuje ona dużo miejsca.

Ok, to w komentarzach musicie tym razem wymyślić imię i nazwisko fenki i oczywiście głosować! Jak zwykle polegam na Waszej wyobraźni. :)

Dzięki przypomnieniu Evki zamieszczam jej komentarz o lękach maskotki, który zdobył najwięcej głosów. A jej autorką jest... Evka :)

 Fenka może mieć fobię przed... Trującymi roślinami, takimi jak np. Skowyjce. Może mimo miłości do roślin, bać się tych których opary/dotyk/spożycie mogą grozić niezbyt przyjemnymi skutkami. Tak jak niektórzy lubią je hodować, tak fenka się ich boi i jeśli zobaczy jakiś z nich na łące lub w ogrodzie (bo przecież potrafi je rozpoznać) to wpada w panikę i cofa się z danego obszaru w obawie o nieumyślne dotknięcie takiej rośliny. Może też bać się ciemności - przecież maskotka jest dzieckiem, więc to nie byłoby nic dziwnego. Np. boi się chodzić na spacery wieczorami i spać przy zgaszonym świetle. "Mam iść spać? W takim razie obowiązkowo lampka nocna!''


A, i jeszcze jedno: na prośbę Lodowego Pingwina przedłużam termin wysyłania prac na Rysunkowe do 10 stycznia
Tylko chciałabym, aby następnym razem taka sytuacja nie miała miejsca, gdyż inni czekają na opublikowanie posta (tak przynajmniej myślę) :) 

46 komentarzy:

  1. Imię i nazwisko?
    Lukrecja Al-Sabat.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 minut dla siebie, muszę uważać, aby mi palma nie odbiła od tej sławy


    I yay! Byłem pierwszy, GOTTA GO FAST!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba 10 stycznia a nie grudnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Rarity, czy 5 niepoważne pytanie od Lodowego Pingwina Ci czegoś nie przypomina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypraszam sobie, ja przejęłam władzę w sposób zupełnie pokojowy.

      Usuń
    2. Ale Lodowemu Pingwinowi życzę powodzenia.

      Usuń
  5. W maskotce bloga chyba nie podaliście czego się boi :) Chyba że coś pomyliłam z postami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, tak, sorry za pomyłkę :) Zaktualizuję posta.

      Usuń
  6. Inspirując się postem wyżej proponuję godność "Rara Jump" ku pamięci poległym na poligonie bloga [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. To "Donut GO" mnie rozwaliło :D
    Gotta catch'em al!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość
      http://static.tumblr.com/0293bc85573f834f9a7697522923a996/lttlmsp/O8Sn10oz9/tumblr_static_tumblr_inline_mi4hl6emj81qz4rgp.gif

      Usuń
  8. A może klasycznie: Finnick?

    OdpowiedzUsuń