mnie nie widać! yay!

czwartek, 5 stycznia 2017

Lisie łapki kontra - Zimowe harce


A może ulepimy dziś bałwana? > . <


Sieeemaneczko!
Lubicie pomarznąć sobie rano na przystanku?
Co powiecie na odrobinę zabawy z naszymi futrzastymi przyjaciółmi? :> (Jasne... przyjaciółmi.)


Spójrzcie najpierw na tę dwuobrazkową historyjkę z życia wziętą!

 
Najpierw zaprasza damę do tańca, delikatnie całując w łapkę, a kończy to spotkanie przy soku marchwiowym i kadzidełkach. Ależ z niego romantyk!


Ostatniego czasu działo się dużo niedobrego. Pod ostatnim postem nastąpiła ostra wymiana zdań, ale znalazło się też kilka pokojowo nastawionych osób.


"W erze waperów, wegan, hipsterów, crosffiterowców, bezglutenowców i całej reszty dobrze być po prostu alkoholikiem futrzakiem albo bronym." ~ Kwaśniewski CichyFurrony




Koncepcja I - Król wzgórza
Ha! Jestem najlepszy!
Nikt nie może się ze mną równać.
Nawet ty, Judy. Jako jedyny prawowity władca tego wzgórza nakazuję, co następuje: oddaj mi hołd i złóż broń, a być może okażę ci litość i pozwolę na ucałowanie mojej łapki.
Judy? Odejdź precz! Zaraz otworzę ogień!
Co ty robisz?! Jak śmiesz rzucać mi wyzwanie? Sama się o to prosisz.
To twoja ostatnia szansa...
*pac* Urgh! Ty niewdzięczna królico! Gotuj się na grad śnieżek!
*pac* Wyjdź i pokaż się! Grasz nie fair!
*bach* Brrr! O co tutaj chodzi? Gdzie jesteś?!
*łubudu* Aaaarh! Jak ty rzuciłaś taką kulę?!
*okrzyki bojowe* Co tu się... *łup*
Hiss! Wzięłaś do pomocy nasz cały oddział! Nie dostaniecie mojego wzgórza!
NIGDY!



Koncepcja II - Bałwanek
Może ulepimy dziś bałwana?
Dobra, idę zrobić to!
Wiesz? Kocham lepić bałwany. Są przeurocze.
Sam je projektuję. Jestem dumny ze swoich dzieł.
Są dla mnie czymś więcej niż tylko zabawą...
Każdy centymetr bałwanka, którego ulepię swoimi łapkami, jest częścią mnie.
Takim pierwiastkiem mojej duszy.
Oprócz tych bałwanków tylko ty jesteś moją przyjaciółką!
Cudownie jest czasami porozmawiać z kimś, kto nie jest ulepiony ze śniegu.
Nigdy mnie nie zawiodłaś.
Zawsze byłaś przy mnie.
Tylko ciebie przytulam.
Szkoda mi tylko jednego.
Dlaczego ty nie istniejesz?




To wszystko dzisiaj! 

Dajcie znać, jak się bawiliście.

Trzymajcie się cieplutko~!

22 komentarze:

  1. Brrr... Bitwa na śnieżki. Nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja daję jeszcze raz moją propozycję na następne Lisie łapki:
    Wiadomo, że takie gatunki jak np. króliki rozmnażają się na potęgę.Czy w jakiś sposób władze Zootopii i innych miejsc starają się zapobiec przeludnieniu (przezwierzęceniu?)? Jeśli tak, to w jaki sposób? Może jest np. zakaz posiadania więcej niż jednego dziecka? A może coś jeszcze innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była kiedyś taka Zoologia, zarzuci ktoś linkiem?

      Usuń
    2. Mogło Ci chodzić o tą: http://fgzootopia.blogspot.com/2016/04/zoologia-czyli-luzne-teorie-o-zootopii.html?m=1

      Usuń
    3. Ale nie pisało o tym, w jaki sposób władze Zootopii próbują temu zapobiec (o ile próbują)

      Usuń
  3. Jak ja nie znoszę zimy i zabaw zimowych.
    O! Nowa duszyczka w redakcji. Jak miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko początek zmian ^^

      Usuń
    2. No, tego jestem pewien.

      Usuń
    3. Ja tam lubię żucić w kogoś wielką kulą śniegu od czasu do czasu :D

      Usuń
    4. Tych zmian to ja jestem ogromnie ciekawa :#
      A tak w ogóle to witam :)

      Usuń
    5. Dzięki zmianom egzystencja staje się ciekawsza.
      Ano i witam. :D

      Usuń
  4. Propozycja na następne Lisie Łapki: zebrać wszystkie drobne pytania, i zrobić z nich osobny post.

    Also


    Bunnyborrow (pod względem ilości mieszkańców) jest miastem czy wsią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem ilości mieszkańców to bliżej mu do państwa...

      Usuń
    2. Wygląda na wieś, ale patrząc pod względem ilości mieszkańców to miasto.

      Usuń
    3. A nie wyglądało. :-D

      Usuń
    4. Don't choke on your aspiration Empress Princess Director Darth Virax

      Usuń
    5. Będę! Nie zabronisz mi!

      Usuń