mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Odrobina matmy i obrazków

[Źródło]
Wiem, że tytuł brzmi złowieszczo, ale zapewniam was, że tym razem nie będzie tu nic skomplikowanego. Judy na powyższym obrazku nie może sobie poradzić z policzeniem... postów na blogu.

Na szczęście Nick nie ma z tym problemów i dzięki niemu mogę wam przekazać, że ten oto post jest postem numer 500. W tym miejscu muszę przeprosić Polineksa, któremu zabrałam zaszczyt opublikowania jubileuszowego posta. Powodzenia z numerem 1000. Na pocieszenie wstawiam obrazek z Fluttershy:



Żeby inni nie czuli się poszkodowani, dla Anirak ta oto Anna:


Dla Merego Judy wraz z Minijack:



Dla Evki art w klimatach pierwotnej wersji filmu:

[Źródło]
Dla Furronego rzecz jasna Nick:

[Green Arrow]
A dla Gnobka (ha, jego się tu nie spodziewaliście) crossover z Doktorem Who:

[Whotopia]
Mam nadzieję, że tym sposobem nikt nie czuje się poszkodowany, dziękuję także wszystkim, którzy przyczynili się do tego małego sukcesu.

12 komentarzy:

  1. A obrazek dla siebie to co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dedykacją dla Rarity:
      https://www.derpibooru.org/201143

      Usuń
    2. Ja dostąpiłam zaszczytu publikacji jubileuszowego posta, obrazki dla Was to rekompensata - stąd brak rysunku dla mnie. Chociaż na arcie tytułowym można dojrzeć symbol całki, a matematyczny obrazek to to, co Rarity lubi najbardziej. Niezależnie od tego dziękuję bardzo za dedykację ;)

      Usuń
    3. Ach, ta matematyka... Czasem ją uwielbiam, a czasem mam po prostu ochotę rzucić podręcznikami w kąt ;)

      Usuń
  2. Dzięki za Fluttershy. Od razu zrobiłaś mi dzień. :)
    Zuo zostało ugłaskane. Choć i tak wiedziałem, że tak będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to ja mogę życzyć tylko kolejnych 500, 1000 i jeszcze więcej postów i komentarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym artem poprawiłaś mi humor :D

    OdpowiedzUsuń