mnie nie widać! yay!

wtorek, 31 stycznia 2017

Rysunkowe Wyzwania #8




Cześć! Przepraszam za to, że musieliście trochę poczekać na ten post, ale dzisiaj już jestem i mam dla Was kilka prac czytelników. Niestety (a może i stety) nie ma dziś mojego narzekania. Wybaczcie. Czasem człowiek nie ma nastroju na pewne rzeczy. I mnie chyba dzisiaj też to dopadło. No trudno.


Autor: Brind
Gra: Zootopia Skylines
Tutaj tylko wspomnę, że cieszę się, że skorzystałeś z mojej rady. ;)-


Autorka: Super Sweetie
Gra: Ten film jest o grach. Zakwalifikowałam ;)





Autor: Kideu98
Gra: Super Fur Fighter


Autorka: Lodowy Pingwin
Gra: "League Of Legends"


Autorka: Lodowy Pingwin
Gra:  Pokémon Go

A teraz coś specjalnego. Adam Marszałek stworzył specjalnie dla nas prawdziwą grę o Zootopii.

LINK 
 *NAJLEPSZA PRACA*

Dziękujemy bardzo za tak miłą niespodziankę :) Naprawdę jestem pod wrażeniem!

I to wszystko na dzisiaj, a kolejny temat brzmi następująco:

Scena akcji

Czyli, krótko mówiąc, niech coś się zadzieje! Judy i Nick ścigający złoczyńców? A może oszalałe zwierzęta ścigające swoje ofiary? Wasz wybór!

Termin wysyłania prac: 10 lutego, godz. 8.00 rano.
Wysyłajcie prace jak zwykle pod mój mail: dash8553@gmail.com.

 Jeszcze raz przepraszam za brak podpisów. Do zobaczenia!

24 komentarze:

  1. postacie w jakieś pozie?
    akcja?

    czego ty ode mnie wymagasz kobieto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz narysować Nicka w okularach stojącego tyłem do eksplozji :D

      Usuń
    2. Fajny pomysł, Brind, chętnie zobaczę taki rysunek;)

      Usuń
  2. W ogóle byłoby fajnie by było jakby ktoś zrobił recenzję tej gry :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra nawiązuje do jednej z najbardziej rozpoznawalnych gier jakie kiedykolwiek powstały. Główna bohaterka - Super Judy Hopps - ma za zadanie uratować księżniczkę w czym przeszkodzić jej ma nienaturalna i nielogiczna rzeźba terenu oraz całe dwa typy przeciwników. Gra polega na niestrudzonym parciu w prawo i omijaniu przeszkód. Po uruchomieniu gry nie należy sprawdzać czy głośniki przestały działać, po prostu autor był na tyle leniwy że nie chciało mu się ogarnąć odtwarzania dźwięku w innej bibliotece więc olał ten element. Grafika jest schematyczna, animacje ubogie, choć grafika po przymknięciu oka (lub najlepiej obu oczu) może się podobać. Gra dzięki swojej prostocie i ograniczonemu czasowi produkcji potrafi dostarczyć zabawy na około 5 minut, o ile graczowi nie za bardzo idzie, co pozwala na niepozostawienie po sobie uczucia zmarnowania czasu. Przykładowe screeny z gry:
      http://orig15.deviantart.net/4e49/f/2017/031/d/4/screen1_by_adamar44-daxdd48.jpg
      http://orig08.deviantart.net/6a9a/f/2017/031/b/8/screen2_by_adamar44-daxdd4e.jpg
      Ogólnie ujdzie w tłumie i jej niewątpliwą zaletą jest niepozostawianie po sobie nieprzyjemnego posmaku przez co można na następny dzień łatwo o niej zapomnieć. Moja ocena: 10/10

      Serdecznie polecam, autor gry.


      Wystarczy? :P

      Usuń
    2. Zapomnielismy zaznaczyć, że gra nie wymaga ciągłego połączenia z siecią, a także nie wymaga pobrania first day patcha :V

      Usuń
  3. Jest! W końcu mogę wziąć udział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacunek. Moje umiejętności programowania kończą się na "Hello World!", a rysować to umiem co najwyżej ludziki systemu "patyczaki" i w dodatku nie zawsze mi wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału XD Nie mam zamiaru baźgrać przez ferie. Sorka bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na ładne obrazki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. może by przeprosić ołówki i wrócić do rysowania? Jak się tylko sesyja skończy może baźgnę jakieś malowidło :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. A teraz ja trochę pojojczę, bo Anirak nic nie napisała:
    Brind: Plus, że próbowałeś pracować z kredkami, ale ołówki bardziej cię lubią. Widać to zwłaszcza na tym rysunku.
    Nie postarałeś się przy tle, wykonałeś je trochę niestarannie. Brakuje też jakichkolwiek oznak cieniowania na pniu.. Aczkolwiek podobają mi się na tym rysunku liście. Pracy trochę jest, ale kiedyś na pewno zmierzy to w dobrą stronę :).
    SuperSweetie: Widać, że ładnie cieniujesz. Brakuje mi jednak cieniowania na kraciastej bluzie Ralpha. Ralph jest też trochę narysowany tak, jakby miał minimalnego zeza. Czarna sierść Penelopy bardzo kontrastuje z jej neonową bluzą, więc na twoim miejscu trochę bym rozjaśniła sierść ewentualnie zmieniła minimalnie kolor bluzy.
    Kideu: Super Fur Fighter? Grałabym, jest to pewne.
    Plus za to ,ze Nick i krzesło mają jakiś cień.Niestety, ogon Nicka wygląda tak, jakby wyrastał z nogi, a lewe ucho Finnicka jest nieproporcjonalnie małe do prawego. Mam też przeczucie, że lepiej by ci się pracowało z pisakami\markerami niż z kredkami.
    LodowyPingwin: Pingwinie! Weźże ładniejsze prace na te Rysunkowe przysyłaj, bo to to nieładne jest...
    Ten Finnick jako Teemo nie wygląda jak Finnick jak Teemo, tylko jak coś innego. Ten Teemo bardziej kojarzy mi się z jakąś postacią z innej gry... zresztą, dlaczego aj rysuje postaci z Ligi Legend?
    ... przecież od wieków wiadomo, że Overwatch jest lepszy ;_;.
    A ten Finnick jako Pikachu wyszedł tragicznie. Proszę cię, LodowyPingwinie, popraw go natychmiast!
    Adam Marszałek: Jeszcze nie grałam, ale za samo to, że ta gra to swoiste Mario, daję ci automatycznie ocenę 10\10 ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      Usuń
    2. Lodowy Pingwinie, chyba jesteś trochę za surowa dla Lodowego Pingwina.

      Usuń
    3. LodowyPingwin to takie beztalencie, że trzeba ją zhejcić, by ładniej rysowała.
      Gdzie Mistrzyni Apostrofuf? Bardzo jej potrzebuję :>.
      PS: Anirak, a co z bonusem, objaśniającym mój podpis?

      Usuń
    4. Wiesz co? Chyba masz rację, a;e kłócić się nie będę bo znawcą nie jestem.

      Usuń
    5. Ej no, jak chcesz, to pokłóć się!
      Kłócenie się ze ZUEM to sam zaszczyt.

      Usuń
    6. OK.
      Kłucu, kłucu.
      Kłucu, kłucu.

      Usuń
    7. Też chcę!
      Kłucu, kucu.

      Usuń
    8. A ja mogę?
      Kłucu, kłucu.

      Usuń
  9. Fajna jest ta gra! Plus za Nicka jako księżniczkę!

    OdpowiedzUsuń