mnie nie widać! yay!

środa, 12 października 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #60 Powrót crossoverów

Nie sądzicie, że dawno nie było na blogu porządnego posta z crossoverami? Jest na świecie tyle dobrych filmów i seriali, tyle świetnych obrazków i tak mało czasu, by je wszystkie obejrzeć. Dla własnej wygody rysunki do notek najczęściej wybieram, kierując się kryterium znam/ nie znam. Tak będzie i tym razem. I po co zdradzam tajniki pracy redaktora? Chyba przez brak pomysłów na coś sensowniejszego. Przecież nie będę opowiadać o tajnikach oprocentowania składanego. Za proste.

Zaraz, zaraz, czy ja dawno, dawno temu nie obiecałam wstawić obrazka z Aliens? No cóż, takie wnioski są wysyłane z urzędu do drugiego urzędu, potem wędrują po pokojach, a w drodze powrotnej jeszcze poleżą trochę na poczcie, gdy trafią nie na tę stertę, co powinny. I tak właśnie tłumaczy się czytelnikom, czemu obrazki późno się pojawiają. Kar za opóźnienia nie przewidziano.

Choć za dwulicowość najwyraźniej już tak. Nie, żebym się czepiała czy coś, ale czy strzałka wystrzelona z bardzo bliskiej odległości w nos nie jest czasem niebezpieczna? Biedny Lionhans może nie być po tym spotkaniu równie przystojny, co wcześniej.

Różowa czy błękitna, oto jest pytanie! No dobrze, zostawmy może tym razem garderobę Nicka. Ale skąd u niego ten sopran koloraturowy? Zapomniałabym, to przecież dar dobrej wróżki Fauny! Jak myślicie, kto dostałby role wróżek? Bogo, Clawhauser i Finnick? (Te trzy postacie z iskrzącymi skrzydełkami. Pragnę to ujrzeć.)

Wilde i Snow. Podobieństwo charakterów? Bliskie zera. Podobieństwo w ilości fanek? Bardzo wysokie. Gdyby tak stworzyć postać z osobowością Nicka i o wyglądzie Kita Haringtona...
Chyba się rozmarzyłam. For Glorious Westeros!

Wracając do poważnych spraw: ZPD przyjęło właśnie kolejne zgłoszenie o zaginionym ssaku.
Imię: Angel
Gatunek: Królik
Kolor sierści: Biały
Lubi: Marchewki
Nie lubi: Wszystkich.

Wiecie, że kiedyś całkiem serio zastanawiałam się, czy nie kupić repliki Żądła? Do dziś mnie kusi Evenstar, tylko zawsze zadaję sobie pytanie: i do czego to będziesz nosić? Niestety rozsądek zawsze wygrywa. Ale jeśli kiedyś po kupnie konia zostanie mi jeszcze trochę pieniędzy, to już wiem, na co je przeznaczę.

Ciekawa jestem, kto z was zna Magiczny Miecz. Dopiero niedawno się o nim dowiedziałam i niestety rozczarowałam fabułą. Za to piosenki są niezłe, szczególnie Znam drogę swą. Tylko jak ślepy chłopak może tak skakać po kamieniach? Nie przeczę, że zabawa jest przednia, ale czy brak wzroku nie powinien jednak ciut przeszkadzać?



 [Źródło]
Nie mam chwilowo komentarza do złej wersji Kapitana, ale skoro już mówimy o Marvelu, to 26. polską premierę ma mieć Doktor Strange z Sherlockiem w roli głównej. Zaraz, czy Sherlock nie gra już Iron Mana? Myślę, że jak już dojdę do ładu z tym, czemu jeden detektyw może grać dwóch superbohaterów jednocześnie, to wygrzebię się spod kocyka i nawet pójdę do kina. Taki piękny brytyjski akcent należy wspierać.

32 komentarze:

  1. Prośba o crossover z Aliens była chyba moja. W końcu się doczekałem! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na pewno Twoja. Mam jeszcze na dysku jeden obrazek spełniający to wymaganie.

      Usuń
  2. Yay! Fluttershy :D
    Z Magicznego miecza już praktycznie nic nie pamiętam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, wiedziałam, że ten obrazek Ci się spodoba ;)

      Usuń
    2. Wspominałeś w komentarzach na FGE, a ja staram się zapamiętywać wszystko, co piszą o sobie czytelnicy naszego bloga.

      Usuń
    3. Wszystko, wszyściuteńko?

      Usuń
    4. I nieźle ci to wychodzi. Przynajmniej w moim wypadku. :D

      Usuń
  3. Zła wersja Steve'a i Buckiego i w dodatku jako Nick i Judy? Moje serce tego nie wytrzyma.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich edycjach fanartów ten (lub podobny) zestaw pojawiał się już 12 razy. Lepiej nie przeszukuj archiwum, bo naprawdę coś Ci się stanie ;P

      Usuń
  4. To zadziwiające, że Nickowi jest dobrze zarówno w czerni jak i w różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadziwiające jest to że on we wszystkim wygląda dobrze!

      Usuń
    2. Ten uczuć, gdy jakiś Disneyowski lis jest bardziej fotogeniczny niż ty...

      Usuń
    3. Czy ty sugerujesz że jestem... Brzydka !?

      Usuń
    4. Kideu, dostajesz bana, dopóki nie przeprosisz Ember! Takie zachowanie jest niedopuszczalne, naprawdę się dziś na Tobie zawiodłam.

      Usuń
    5. A czy może przeprosić, jeśli ma bana? Czy nie blokuje to opcji pisania komentarzy? (Nie znam się, serio pytam)

      Usuń
    6. Tak serio to na Bloggerze nie występuje opcja banowania czytelników. Możemy co najwyżej ręcznie kasować komentarze.

      Usuń
    7. Cśśś Rarity, oni nie powinni wiedzieć :v

      Usuń
    8. Ale tak grzecznie i z szacunkiem pytają. Żal mi się ich zrobiło ;(

      Usuń
    9. Rarity, nie musiałeś /aś :)

      Usuń
    10. To już nawet nie można się zdołować sam siebie w internecie, bo kobiety myślą, że się tylko o nich mówi.

      Idem siem pocionć myduem w puynie

      Usuń
    11. Ładny zapach, aczkolwiek wolę czarną rozpacz i niedolę.

      Usuń
    12. Ja preferuję zakompleksienie i bezsens życia

      Usuń
    13. A ja polecam jeszcze nienawiść, znużenie życiem i jaśmin.

      Usuń
    14. Zapach śmierci też jest bardzo przyjemny...

      Usuń