mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 31 października 2016

Fanarty #62 1/3 Halloween + KT


Nie da się ukryć, że Zootopia to film amerykański, a co za tym idzie, jego bohaterowie powinni świętować Halloween. Dlatego też tradycyjny poniedziałkowy post bonusowy zostaje dziś poświęcony temu tematowi i przebraniom, na jakie mogli zdecydować się Nick i Judy.


Nick jako uwodzący niewinne panny (i kawalerów) wampir? Zdecydowanie tak! Wampirze kły dodają mu tego charakterystycznego uroku niegrzecznego chłopca. Efektu nie jest w stanie zepsuć nawet mała, znietoperzowana króliczka, która wyraźnie próbuje wyrwać się na pierwszy plan i ściągnąć na siebie uwagę wszystkich widzów.


Muszę za to przyznać, że tym razem jej się to udało. W stroju czarownicy wygląda bezbłędnie, wyraźnie wczuła się w rolę i dostosowała makijaż oraz mimikę do przedstawianej postaci, nie tracąc przy tym nic na uroku, który po prostu stał się nieco... drapieżny.

Dzisiejszy Komentarz Tygodnia pobił chyba rekord krótkości.


Na szczęście jest też Komentarz do Komentarza Tygodnia, który rzuca trochę światła na tę jakże zwięzłą wypowiedź:

Chciałbym pokazać, co się dzieje, gdy nowe osoby wchodzą na bloga, a stare widzą nowy baner, wykonany z iście lisio-króliczym zaangażowaniem.

Zaraz, zaraz, czy Ty próbujesz nam niedelikatnie zasugerować, że nasz nowy baner jest nieładny? Że jego wykonanie jest niestaranne i trwało jakieś pięć minut, że zdjęcie lisa i kreskówkowy styl, w jakim został narysowany króliczek, w ogóle do siebie nie pasują? Że ta głowa lisa po lewej stronie została tam umieszczona w zupełnie przypadkowy sposób? Że to wszystko razem kłuje w oczy i wygląda na marny żart? I mówi to wszystko osoba, która nie potrafi narysować króliczkowi ubrania?

No dobrze, Gnobk ma całkowitą rację. Wytłumaczenie jest proste: Halloween to święto potworów i strachów. Nie seksownych wiedźm, nie przystojnych wampirów, psotnych diablików i kucyków w skarpetkach. Nasz blog z dumą ogłasza, że wraca do korzeni i w ciągu nadchodzących dni będzie straszył! Będzie brzydki i potworny, będziecie z lękiem i obrzydzeniem odwracali wzrok, przyciągani jednak na powrót jakąś złowieszczą siłą.
Tak zarządziłam ja, Rarity. Howgh!

P.S. Macie jakieś plany na Halloween? Ja na przykład właśnie ściągnęłam oryginalną wersję Dumy i Uprzedzenia i Zombi i myślę, że pogrążenie się w tej lekturze będzie wręcz idealnym sposobem na świętowanie.
Tak, uwielbiam złe książki.

22 komentarze:

  1. Virax, kurde, musimy teraz powiedzieć wszystkim saracenom, że skryba się walnął i to jest vampirityzm a nie rarityzm.
    Wilkirak 934
    CichyCzarrony
    Strachełe Jump
    Mumioneks 96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sam musiałem się zmienić

      Usuń
    2. Czyli mistrz mój zmienia login,z powodu jakiegoś durnego dnia?
      Nie cierpię Helołinu, dziś mi cztery autobusy uciekły, latałam za nimi jak wariatka, a i tak dogoniłam tylko jeden, którym kierował gość wyglądający jak Józef Piłsudski który i tak mnie nie zauważył i już jak miałam wsiadać, to sobie odjechał.
      #prawdziwahistoria.

      Usuń
    3. Oj tam, nie przesadzaj. To taka internetowa forma przebierania się.

      Usuń
    4. Przykro mi, Lodowy Pingwinie.
      Miło, że przyłączyliście się do świętowania, Frankestobku i Darth Leonardo da Viraxci. Mere też zmienił dziś tożsamość. No i blog, dziś jesteśmy For Glorious Zombietopia!

      Usuń
    5. Dobra, dobra, ja też zmieniam login.
      Ale i tak nie lubię Helołinu. Wszystko przez te durne autobusy.

      Usuń
    6. Witaj po jedynej słusznej stronie.

      Usuń
    7. Widać jak Hajowin działa na ludzi. Zmiana loginu pożądana.

      Usuń
    8. Ja też jestem straszny... choć trochę...

      Usuń
    9. To jeszcze Furrony. Może zmieni nick na "GłośnyFurrony"?

      Usuń
    10. To ja zrobię coś niespodziewanego... Nie zmienię loginu! Muhahahahahaha!

      Usuń
    11. Może jeśli nie będzie za późno. Zuo wszędzie czyha zwłaszcza w Nightmare Night.

      Usuń
  2. ja nie zmienię bo i tak nie wiem na co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może "Zielona Stokrotka"? Ale już trochę za późno, Halloween było wczoraj.

      Usuń
    2. A mnie ominęło :( A miałam taki fajny pomysł na nick, byłabym królisołaczkiem :D

      Usuń
    3. Drżę ze strachu... Masz jeszcze czas do północy, potem kończymy świętowanie.

      Usuń
  3. Znalazłem to
    http://www.furaffinity.net/view/21608135/

    OdpowiedzUsuń