mnie nie widać! yay!

sobota, 8 października 2016

Rysunkowe Wyzwania #2



Witajcie :) Chciałabym podziękować wszystkim, którzy przysłali swoje prace na Rysunkowe - jesteście świetni. Obrazków przyszło aż 19, więc jest co oglądać. Zapraszam do środka!



Autor: Evka
Postać: Mister Phanter

Oto pierwsza praca, która przyszła na moją skrzynkę. Evka zdecydowała zaprezentować złą wersję czarnej pantery. Rysunek ładny i ciekawy, gratuluję autorce :)


Autor: Kideu98
Postać: Finnick

Kideu i ja myśleliśmy, że niewiele osób wyśle prace wykonane metodą tradycyjną. Pomyliliśmy się:) Prawie każdy narysował swoje ulubione postacie na papierze. Obrazków cyfrowych dostałam zaledwie trzy.

Odnośnie obrazka: Kolorowanie wygląda fajnie, zwłaszcza głowa.  A Finnick w okularach to najlepszy Finnick.


Autor: Aestie Sparkle (Malight)
Postać: Judy

Aestie narysowała Judy w nowym, oryginalnym ubraniu. Fanie wyszło ;) I daję plusa za tło - te kolorowe akcenty bardzo przypadły mi do gustu.





Autor: Królisek 18
Postacie: Nick i Judy

Kolejne prace wykonane na papierze. Dobra jest mimika postaci - wesoła, gotowa do pracy Judy oraz wyluzowany, szczwany lis.


Autor: Johnny
Postać: Finnick

W tej pracy podobają mi się zamazane kontury postaci (zwłaszcza te uszy wyszły świetnie:) i ładna czcionka. 
Autor: veilchenfarben Dolfi (błagam, następnym razem podpisz się jakimś prostszym nickiem ;)
Postać: Finnick

Nowa czytelniczka, a już coś wysłała :) Tak trzymać. Ten Finnick jest świetny. W tej edycji Rysunkowych stoi na podium, na trzecim miejscu.

Autor: Darth Virax
Postać: Gazelle

Cieszę się, że dostałam nie tylko prace przedstawiające Nicka, Judy i Finnicka, lecz także inne postacie. Tutaj nasza gwiazda Gazela ubrała się w zieloną sukienkę, a na kopyta wsunęła obcasy :)
Autor: Super Sweetie
Postać: Finnick (co Wy z nim macie? :)

Super Sweetie oddała hołd bogini Rarity, a także uplasowała się na drugim miejscu podium, gdyż jej praca jest piękna i estetyczna :)

*NAJLEPSZA PRACA*
Postać: Lionheart

A któż jest autorem tego dzieła?


Postać: Finnick

Za chwilę się tego dowiecie...

Postać: Nick

Za moment...

Postać: Bellwether

Jeszcze trochę...

Postać: Clawhauser

Już prawie...

*NAJLEPSZA PRACA*
Postać: Judy 
Autor: Lodowy Pingwin

No więc już wiecie. Autorką sześciu powyższych prac jest Lodowy Pingwin. Zazdroszczę jej talentu, bo postacie są wręcz genialnie namalowane. Dlaczego dwa rysunki zostały uznane za najlepsze, a nie jeden? Otóż ulubioną pracą Lodowego Pingwina jest  ta oto Judy, a ja uważam, że najlepiej wyszedł Lionheart. Więc nagradzam obie, a na obrazku tytułowym umieściłam policjanta:)

Autor: Rarity
Postać: Nick

Rarity za zachętą czytelników i moją zgodziła się wysłać swoje prace. Są to tylko szkice, ale podobają mi się i mogłyby z nich wyjść równie dobre rysunki :)

Autor: Mere Jump
Postać: Nick

Oto ostatnia praca w tej edycji Rysunkowych. Sam autor ocenił ten rysunek jako słaby, ale moim zdaniem wyszedł naprawdę nieźle :)

To tyle na dzisiaj, a następny temat Wyzwań brzmi:

Crossovery

Przypominam zasady:

1. Rysunki, które przysyłacie, muszą być na temat ustalony przeze mnie w Rysunkowych Wyzwaniach. Obrazki nie na temat nie będą publikowane.
2. Nie ma limitu prac na osobę, im więcej rysunków przyślecie, tym lepiej.
3. Obrazki wysyłajcie na: dash8553@gmail.com
4. Najlepszy rysunek zostanie obrazkiem tytułowym w następnym poście, a autor będzie mógł się cieszyć wieczną chwałą i uwielbieniem, rzecz jasna.
5. Ile będzie trwać ta seria? To zależy od ilości przysyłanych prac, więc gorąco zachęcam do wzięcia udziału, nawet jeżeli nie potraficie rysować.
6. Koniecznie podawajcie swoje nicki. 

Prace przysyłajcie do 20.10.2016 r. do godz. 8.00 rano.

PS Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na ten post. Więcej się to nie powtórzy.

42 komentarze:

  1. Zazdroszczę talentu... każdemu powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz mnie. Ja nie mam talentu. Jestem kompletnym samoukiem

      Usuń
    2. Masz talent.
      Oraz fajną figurkę Finnicka.

      Usuń
  2. Jej, jestem tu! (Malight)
    BĘDZIEM RYSIAĆ KUCE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dziwne wrażenie że połowa będzie rysować kuce :D

      Usuń
    2. Termin 20 października... czy ja zdążę wymyślić do tego czasu nie-kucykowy crossover, a co dopiero narysować?

      Usuń
    3. Walnij Alicję w krainie czarów i Nicka jako Kapelusznika. Masz już pomysł, teraz go wykorzystaj XD

      Usuń
    4. Bądź inny nie rysuj kucy rysuj gryf (ale te z mlp)

      Usuń
    5. Albo walnij Nicka jako Asha, i Finnicka w stroju Pikachu i będzie.
      Albo Bogo i Clawhausera jako Elsę i Annę.
      Albo... A tego to ci już nie zdradzę, bo to za fajny pomysł.

      Usuń
    6. Będę oryginalny. Nie będzie poniaczy

      Usuń
    7. @Małga Milena
      Alicja I Kapelusznik? Dobre!
      Ale chyba za trudne... :<

      Usuń
    8. E tam XD
      Zależy czy umiesz w ubrania XD
      Z drugiej strony bazując ma symbolice wystarczy kapelusz na głowie i karty.

      Usuń
    9. Chwila stop.
      Mere, Twój rysunek jest genialny.
      (Powtarzam to po raz 6)

      Usuń
    10. @Małga Milena
      Kadzisz mi, kadzisz, ale czy będziesz w stanie powiedzieć mi to prosto w twarz? :D

      Usuń
    11. Już Ci powiedziałam!
      I co więcej- znajdę Cię na KPM i powiem Ci to w twarz po raz kolejny!
      To będzie już 7!

      Usuń
    12. Jesteś przesadnie miła, to dlatego :D

      Usuń
    13. Nie denerwuj mnie, Panie Talent XD

      Usuń
    14. Ja wiem! Imperatorze, zrób crossover Zootopii z... Zootopią!

      Usuń
  3. Anirak 934, muszę Ci pdziękować dzięki twojemu rysunkowemu wyzwaniu odkryłam jak super rysuje się postacie z Zootopii. Zrobiłam już pięć crossoverów i mam zamiar zrobić więcej. Tak, obkleję nimi cały dom! BuHaHaHa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja praca najlepszą pracą...?!?!
    Dziękuję!:):):)
    Matko boska, Anirak, jak mi się teraz przez ciebie morda uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne obrazki, w tej edycji już na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu się dziwisz, że tylko Finnick?
    Jego nie da się nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww, jakie urocze prace! <3
    Gratuluję wszystkim! :D

    Ja coś mam, że często zamieniam kolory miejscami, jak nie patrzę na wzór. Tak jak tutaj. Haha. Ha. :"D
    Hmm... nie wzięłam ze sobą tabletu, nie odzyskam przed 20. :I Ale mam kartki i ołówek. Cóż. Może coś się uda wykombinować~
    A co do nicku, to wystarczy po prostu skrócić do Dolfi, ja używam takiego długiego, bo... w sumie "bo tak". :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomysł na kolejną edycję: Original Characters(w skrócie OC)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, nie narysuję jakichś fajnych rysunków, bo rysuję ostatnio bardzo dużo prac na konkursy.
    Ale narysowałam już jeden crossover (ZootopiaxPokémon), więc może jednak coś wyślę?
    Teraz staram się narysować Bogo jako Elsę i Clawhausera jako Annę. Ale nie za bardzo mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten crossover z Frozen brzmi genialnie, nie poddawaj się, proszę!

      Usuń
    2. Dzięki za motywację.
      Niestety, poddałam się tamtej nocy, ale i tak dziś jeszcze raz będę próbować :).

      Usuń