mnie nie widać! yay!

niedziela, 25 grudnia 2016

10 obrazków, które zrobią wam święta #5


Nastał nam świąteczny czas. W Zwierzogrodzie także coś się z okazji świąt dzieje. Jak widać to na obrazku tytułowym, w Zootopii w przeciwieństwie do naszego kraju śnieg pada. Spójrzcie, jak to drzewko jest pięknie oświetlone, a w tle zachmurzone niebo pełne jest spadającego białego puchu. Po bokach zaś stoją ogołocone drzewa, które sprawiają, że to, co pomiędzy, jest wyjątkowe.


Wiadomo, że niektórzy muszą pracować nawet w ten czas. Uczcijmy ich minutą ciszy. Konieczność pracy nie oznacza jednak, iż nawet na komisariacie nie można się dobrze bawić - jak na przykład w tym wypadku z jemiołą. A ja znam kogoś, kto chętnie zamieniłby się z Nickiem. Rysunek wygląda dość klasycznie, ale postacie wyszły nawet ładnie i tu patrzę głównie na Pazuriana. Nie wiem czemu, ale uśmiecham się, gdy widzę go z tą miną.



Tak, spokojnie ozdobić choinkę i podziwiać swe lśniące dzieło. Nie przewidujesz żadnych niespodzianek aż do momentu, gdy ktoś wskakuje ci na głowę. Dosłownie. To drzewko ładnie wygląda, a ta mina lisa w drugiej części już na pewno jest bezcenna. Następnym razem pod choinkę pewnie kupi Judy drabinę.


Nie umiem tego wyjaśnić, ale lubię ten styl, jest taki uroczy. Tylko nie jestem pewien, czy Finnick to na pewno Finnick. Za to Judy ładnie wyszła. Widzimy dość dużą ilość cienia, która jednak nie zaciemnia obrazu. Tylko osobiście wolałbym nie przeżywać takiej pobudki.



CIASTKA! Czerń i biel = ładny art. Tak jest i tym razem. Gideon ma ładne oczy, które odciągają mnie od tych słodyczy, a to już jest sztuka. To, co wokół niego, idealnie oddaje naturę cukiernika. Wypada zapytać: kiedy dostanę mojego makowca?


Nie wiem, czy Nick postanowił dorobić sobie co nieco jako elf Mikołaja w sklepie, czy faktycznie nim został, ale jego minę można tłumaczyć wielorako, od zwykłego "niech w końcu zawiśnie" po "i na co mi to było". Nie zmienia to faktu, że obrazek kolorystycznie jest bardzo miły dla oglądania, a drzewko znowu rzuca mi się w oczy.


Wesołych Świąt! Tylko czego? Na to pytanie warto by kiedyś odpowiedzieć. Tak czy inaczej, jak ja dawno nie widziałem lodołapek. Ludzie! Znów drzewko. Czuję się coraz dziwniej, bo patrzę tylko na drzewka. Finnick jest tu uroczy, podobnie Judy, choć nie jestem pewny czy patrzy na Nicka, by dać mu prezent czy kieruje spojrzenie gdzieś obok niego. O dziwo podoba mnie się także tło. Niby prawie żadne, a takie ładne.


Chcę takiego Santa Clausa u siebie. Myślicie, że jakbym zostawił pączka z mlekiem na stoliku, to by przyszedł? Styl podobny do tego na obrazku z Gideonem, a właściwie ten sam, bo autor jest ten sam. Chyba lubi rysować postacie z Zootopii w wersji świątecznej. Pazurek wygląda pięknie, ma takie słodkie oczka i tę minę. Sweeet!


Judy Hopps jako Mariah Carey? Czemu nie? Wygląda bardzo ładnie i pasuje do niej piosenka "All I want for Christmas..." albo lepiej nie.
Traditional jednak rządzi, a ten obrazek tego dowodzi. Mina może nie wyszła najlepiej, ale ogół pracy oceniam jako "WOW". To niezbyt dokładnie pokolorowane ubranie wygląda wspaniale.

A na koniec coś, co dowodzi, że Mikołaj chyba powinien czasem pomyśleć o zmianie sposobu wejścia do domu. Znów ten styl i znów wyszło ładnie. Uwielbiam użycie tylko jednego koloru. Niebo jest cudne, a można by pomyśleć, że to tylko kreski. Te cegły w kominie też wyglądają dobrze. Brawa dla autora, choć być może przydałaby się jakaś większa ekspresja na pyszczku Mikołaja.

28 komentarzy:

  1. Wszystkie obrazki takie ładniutkie :3
    Aż mi święta zrobiły :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć. Mniej więcej taki był cel.

      Usuń
  2. To z jemiołą najładniejsze.
    PIASEK+CIASTKA=???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kulinarnewyskoki.blogspot.com/2016/08/ciasto-piaski-pustyni.html

      Usuń
    2. CIASTO! Ale bym se zjadł. Chyba czas zapolować na serniczek :)

      Usuń
    3. PIASEK+CIASTKA=PIASKOWE CIASTKA!

      Usuń
    4. Może być też babka piaskowa ;)

      Usuń
    5. Zwiastun Zootopi 2 będzie w wakacje 2017

      Usuń
    6. Ale przecież już jest:
      https://m.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

      Usuń
    7. To oficjalna informacja czy fejk?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Faktycznie ładna. Tytułówka poprzedniego posta to też moja sprawka :D

      Usuń
  4. Mało polskie święta. U diaska przebywam w Holandii. *Przytuli jakiś chłopak bo ja tu zaraz wykituję *

    OdpowiedzUsuń