mnie nie widać! yay!

piątek, 2 grudnia 2016

Zootopia Crime Files - Screenshoty #2


A co mi tam, znowu poszukałem ciekawych, niepokojących albo po prostu śmiesznych zrzutów ekranu z gry Zootopia Crime Files, którą możecie pobrać na swoje smartfony z Androidem i IOSem.
Dzisiaj między innymi: Nick odkryje w sobie duszę artysty, będzie uczył Judy definicji słowa "selfie" oraz pomówimy o wspaniałych brwiach Finnicka.
Zapraszam!




Biedny Nick, ucieszył się, gdy usłyszał, że słoń jest pisarzem. Myślał, że znalazł bratnią, artystyczną duszę...

...ale szybko Judy wytłumaczyła mu, że bycie ulicznym oszustem nie ma nic wspólnego z byciem artystą.

Proszę państwa, ale to musiało boleć!!!



Judy jak zwykle miła i uprzejma. :P

Nick zniósł ten pocisk ze strony przyjaciółki jak na prawdziwego lisa przystało! Ukrył głęboko w serduszku i posłużył się sarkazmem.



Kolejna akcja! Tym razem Nick nokautuje Judy złośliwą uwagą na temat milczących narzędzi!

- Czy ty mi grozisz, Karotka?
- Ale o co ci chodzi, Nick? Ja tylko sugeruję, że może przyda ci się urlop, zanim swoimi żartami zrobisz w tym mieście drugą pustynię!



- Haha! Naklejka na samochodzie!

- Starłbyś lepiej ten sztuczny uśmiech, który masz podczas większości naszych akcji...



- Toż to selfie! Musi być na nim właściciel telefonu!

- Gratulacje, Judy. Oto twój medal z ziemniaka za odkrycie, czym jest selfie...


Praca w policji to jednak nie tylko śmieszkowanie. Nick potrafi być całkowicie poważny!


Zrobiło się tak poważnie, że naszego lisa dopadł ból głowy. Judy, spieszmy się do szpitala!



Ta uwaga o wypielęgnowanych brwiach Finnicka jest tak bardzo wyjęta z kontekstu! Ciekawe, co by było, gdyby jednak Nick się odważył mu coś powiedzieć.



Nick potrafi być twardym gliną!


Louise użyła cwanej odpowiedzi! It's super effective!


Nick otrzymał krytyczne obrażenia!

Widzieliście kiedyś pracowników banku w autobusie? I tylko nie mówcie mi, że są, ale żaden się głośno nie przyzna!

Jak zakończyła się ta błyskotliwa wymiana ciosów? Niestety nie wiem, bo nie doszedłem do tego momentu...


Cichy, namierzyli cię. Musisz uciekać!




Kto nazywa auto Leonard?!
Czy Nick udaje to zdziwienie, czy faktycznie się zagubił?



Nieuchronna zagłada?!
Haha, prawdziwi policjanci plują na niebezpieczeństwo!

14 komentarzy:

  1. Według mnie zdziwiony Niko jest uroczy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony: http://i63.tinypic.com/s4ntid.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy kiedyś będzie pradziwa gra AAA Zootopia albo chociaż Lego Zootopia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Jak nie, to porwę ekipę programistów, grafików i scenarzystów i każę im... Yyy... To znaczy... wynajmę ich... yyy...

      Usuń
    2. Miasto i Universum mają ogromny potęciał na sandbox, albo na przygodówkę Telltale games.

      Usuń
    3. Przygodówka to właściwie byłby bardzo dobry wybór.

      Usuń
    4. A o Nicku i Judy, czy jakieś odzielne historie mieszkańców Zwierzogrodu?

      Usuń
    5. Disney Infinity 3.0 ma grywalnego Nicka i Judy, do tego dochodzi fakt, że są to osobne do kupienia figurki, które przenosisz do świata gry.

      Do tego ładnie mogą się prezentować na półce, ciężko stwierdzić bo nie mam ani podstawki gry, ani samych figurek :v

      Usuń
  4. Czy mi się wydaje, czy Nick ma tu dość ubogi zestaw min?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekaj, większy niż poprzedniej części :p

      Usuń
    2. A jak teraz liczyłam to jest po równo różnych min Nicka i Judy

      Usuń
    3. Yyy... Ale mi chodziło o miny przeciwpiechotne! Ha, wybrnąłem!

      Usuń