mnie nie widać! yay!

środa, 14 grudnia 2016

Wyróżnieni Twórcy: Rikuo


Ze stylem jest jak z mózgiem - każdy ma swój. Niektóre style rysowania są bardzo egzotyczne. I taki też chcę dziś przedstawić. Rikuo rysuje słodkie, udziecinnione postacie z Zootopii. Te rysunki są proste, ale staranne, wykonane szybko, ale konsekwentnie i na pewno nie leniwie. Zobaczcie sami!



Choć trzeba przyznać, że nasza japońska artystka nie trzyma się twardo jednego stylu, to potrafi narysować Judy i Nicka w nieco bardziej złożony sposób.


Wspólne spanko po ciężkim dniu pracy? Któż nie chciałby odpoczywać w ramionach kochającego lisa? To pytanie dla nas, zwykłych śmiertelników, może wydawać się dziwne, ale odrzućmy twardy realizmy! Któż by nie chciał?


Czy jednak wykorzystywanie wanny naszego lisa, to nie jest aby przesada? Nie, jeśli jest się cwanym królikiem!


Zawsze fascynowało mnie to, że Japończycy potrafią usunąć całą twarz postaci, a i tak możemy odgadnąć jej emocje!


- Jak widzę, Nick, już zdążyłeś poznać 1/100 mojej rodziny...


- Karotka,  czy my nie możemy szukać śladów w jakiejś normalnej dzielnicy? W takiej, w której damy radę wejść do miejsca zdarzenia?
- Nie marudź, tylko trzymaj tę diodę, by mi oświetlić budynek.
- Myślisz, że płacą za prąd mniej niż my? Chętnie się przeprowadzę!



Kolejne pozytywne zastosowanie lisa! A już lis w swetrze to podwójna radość!



Trochę to dziwne, że Nick ma prysznic na zewnątrz wanny, a woda pada na podłogę, ale ja nie wnikam! Może to lokalny folklor.



Toot toot!
Nawet Finnick tego tak dobrze nie ogarnie!




Słodkie (żeby nie powiedzieć - przesłodzone) obrazki Rikuo sprawiają, że zapominam o tym, że Judy i Nick to para twardych i skutecznych policjantów, a nie przytulanek!



Cosplay! Czy coś może się równać z cukrzycą wywołaną na widok Judy w lisim wdzianku?



Rikuo niby rysuje sobie niewinne kółka i kreski, nie przejmując się nawet oczami, ale potem zaskakuje mnie szczegółowym rysunkiem!



Rikuo jest po prostu tak dobra, że nie musi tworzyć ultra szczegółowych obrazków. Widać, jak bawi się stylami i cieszy się tym, co robi.



I dlatego Rikuo, choć często ją pomijałem albo wręcz nie doceniałem, musiała dostać ode mnie więcej uwagi i dostać swoje miejsce w serii Wyróżnieni Twórcy!

Źródła: 
DeviantArt
Tumblr

13 komentarzy:

  1. Hmmm... Czy mamy na sali lekarza . Bo właśnie dostałem cukrzycy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja nie mam odwagi tak całować!? Co ja mówię, całowałam się jedynie z przypadku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słodko!
    Ale czemu zawsze musi być słodko?
    Czy jakiś artysta nie mógłby zrobić SŁONEGO obrazka? To by była jakaś odmiana

    OdpowiedzUsuń
  4. 1/100 rodziny XD wyobraźcie sobie co by było gdyby spotkał całą... ... ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli 1% rodziny (oprócz Judy), to 6 królików (tyle widzimy na obrazku), to 100% będzie wynosić 600. Do tego dochodzi Judy, co sprawia, że królicza familia ma 601 członków.
      Chyba, że Judy miała na myśli jeszcze siebie - wtedy wychodzi nam 700 członków.
      O Rarity, zbaw mnie, jeśli się mylę!

      Usuń
    2. Nie mylisz się, zadanie na poziomie piątej klasy podstawówki rozwiązałeś wręcz wzorowo. Pamiętałeś, by rozważyć dwa przypadki i uwzględniłeś słowny opis. 5/5pkt

      Usuń
    3. Czuję się spełniony.

      Usuń
  5. No to jest po prostu przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń