mnie nie widać! yay!

wtorek, 20 grudnia 2016

Lisie łapki kontra - Przygoda!


~Pora na przygodę!~


Pora już, więc z nami chodź! Odkryjemy odległy ląd!
Tak, tak, tak... Witam serdecznie, kamraci.
Proszę nie wychylać się za burtę! Odpływamy!



Ladies and Gentlemen, wprost rozpiera mnie duma, gdy czytam takie komentarze.
Zasiałem ziarno i zbieram plon. Moje słowo czynem się stało.
Moje latorośle... Idźcie w świat i nauczajcie dalej, gdy mnie zabraknie.





Tematem naszego dzisiejszego spotkania będą niesamowite przygody Flapjacka !


Koncepcja I - Wyspa Lodorożka

...Kurza twarz!#@ Bez urazy, Beatrice. To nic osobistego. Tu już 33 dzień żeglugi i tylko morze. Od horyzontu po horyzont tylko okropna woda. Wyobrażacie sobie, jaka ona jest paskudna? Jest taka... mokra! Fuj! Jest też obrzydliwa. Jest słona! Nie ma nic gorszego. JUDY! Skarbeczku, skocz no na bocianie gniazdo i się rozejrzyj, zanim kompletnie zwariuję. Muszę coś Wam wyznać... Tylko ona trzyma mnie jeszcze przy zdrowych zmysłach. Jako jedyna ma siłę jeszcze pocieszać resztę załogi. Są równie zmęczeni co ja.
*Okrzyki euforii królicy*
Jaka wyspa?! O czym Ty mówisz? Słońce przygrzało Ci już kompletnie? Skąd na środku morza wziąłby się lodorożek?! Płynieeemy!
Ale to przecież niemożliwe. To nie może być prawda! Wyspa Lodorożka obfitująca w lody, słodycze... To cud! Zostaniemy tu na zawsze!
*Po upływie 7 dni wszyscy zginęli. To wszystko było tylko złudzeniem. Nie byli świadomi, że muszą pić wodę. Morał?*



Koncepcja II - Agresywne zapędy

Ahoj, kamraci! Czy jesteście gotowy na przygodę? Aye, Kapitan!
Czy jesteście gotowi na niewygodę? Aye, Kapitan!
Czy jesteście gotowi na śmierć? Ehm... Nope?
WYSPA SMOKÓW PRZED NAMI! CAŁA NAPRZÓD! Aye, Kapitan!
One tu lecą! Do boju, futrzaki! Za Zootopię!
Jak to nie umiecie walczyć?
Banda słodziaśnych pysi-mysi.
Przygotujmy się na najgorsze...
One nadlatują! Żegnajcie towarzysze...
Cooo? O co chodzi?
Dawww!
No dobrze jeszcze troszkę.
No już, już. Panie i panowie! Cumujemy.
Zakładamy tu kolonię! Te smoki są taakie kochane.


Szczęśliwej drogi już czas! Drogie futrzaczki, ja odpływam na spokojne wody, ale Wy macie jeszcze jedno zadanie. Skomentujcie, a karma powróci. Uwierzcie mi! Żegnajcieee...

+

CICHY BONUSIK
Fenki są po prostu urocze, a zwłaszcza gdy się gniewają. ^^


29 komentarzy:

  1. Czy jeżelisz PIASEK jest PIASEK to czyż LÓD toż LÓD?
    Może następne LŁK będzie o markach w Zootopi i o ich naszych odpowiednikach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cichy odpływa. Już ma wejść do łodzi, ale w ostatniej chwili za łapkę łapie go pewna pingwinica. Cichy się rozgląda, i zauważa ją za sobą. Pingwinica mówi do niego:
    -Cichy, nie porzucaj Lisich Łapek! Mam dla ciebie nowy temat na nie:"Wskutek jakiego wydarzenia doszło do porozumienia między drapieżnikami a ofiarami? W jaki sposób zwierzęta stłumiły w sobie prehistoryczne instynkty?".
    Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. YAY! Mam komentarz. Mała rzecz, a cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie, ja kocham tylko samą siebie. I czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można nie kochać Szczerbatka?!
    No jak?

    OdpowiedzUsuń