mnie nie widać! yay!

sobota, 17 grudnia 2016

5 dedykacji zawierających obrazki #4


"Następny odcinek powinien się nazywać: 5 dedykacji zawierających obrazek.
Ciekawe by to było :P."
Lodowy Pingwin 11 grudnia 2016 21:40
Mówisz i masz, właśnie stałaś się sponsorem kolejnego odcinka. Oto dziś właśnie ukaże się pięć dedykacji, do których dodamy obrazki opatrzone moimi komentarzami, w których będę się zachwycać tym co nieistotne, a sprawiające wiele radości.

Pierwszą osobą, którą pozdrowię jest pomysłodawczyni tego odcinka, czyli Lodowy Pingwin. Obrazek czarno-biały z Gazelle, to coś co sprawia, że dzień jest przyjemniejszy. Dodatkowo mamy nieodłącznych tancerzy, którzy odłączyli się od niej po wykonaniu arta. Tak czy inaczej ładne wykonanie, nawet bez tła, przez co całą, a przynajmniej największą uwagę przykuwa artystka.


Pozdrowienia dla Kabsona. Życzę ci, aby For Glorious Disney okazało się sukcesem.
Mamy tu ciekawie wykonany art, który można opisać jedynie słowem "wow". Ciekawie to zrobiono. Jestem pełen podziwu. Wyszło tak pięknie i mrocznie. To spojrzenie Nicka tyle sugeruje, a ta ręka wyciągnięta w geście błagalnym dodaje temu obrazowi magii.


A kolejna dedykacja i pozdrowienia lądują u Gnobka. Dlaczego? Odpowiem "Hello Benjamin!" (Ci ogarnięci skojarzą.) Uwielbiam jej teksty z tamtego odcinka.
Mamy tu właśnie Benjamina lub jak kto woli Pazuriana, który swoim optymistycznym spojrzeniem rozjaśnia dzień. Tak, witaj przyjacielu, tylko szkoda, że zapomniałem ci przynieść pączka. Wygląda to przyjemnie dla oka, nie powiem. Coś się zmieniło? Tak, to nowa fryzura! Ładnie mu.


Tu pozdrawiam szarą stokrotkę.
Jaka to para urocza. Nicky taki radosny, a Judy taka zarumieniona. Te oczka tyle mówią, a oświetlenie tak ładnie ich podkreśla. Podobają mnie się...uszy lisa. Puchatkowe takie, a w tych strojach wyglądają tak słodko.


Ostatni obrazek dedykuję Raaawrr. Wiedz, że "you never alone".
Na zielonej łączce
pasły się lisy i króliki,
a tam w tle zachód słońca
i miasto spać idące.
OK. Starczy tej poezji za pół centa. Ładnie wygląda to niebo i słońce, które zachodząc tak wspaniale oświetla metropolię, a tu na pierwszym planie nasza para ma na to wszystko wspaniały widok. Ładna gama kolorów i wykonanie.


I tym akcentem kończymy. W następnym odcinku będą...arty i ...eee... moje komentarze... i chyba tyle.

25 komentarzy:

  1. Przedostatni obrazek jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagubione źródło: http://esther-fun-world.deviantart.com/art/Judy-X-Nick-603751545 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Już poprawiłam ;)

      Usuń
    2. Dziękuje!
      Zarówno Timie za znalezienie, jak i Rarity za poprawkę. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Proszę.
      Dziękuję za pomysł.

      Usuń
    2. Proszę.
      Mi najbardziej się podobają trzy pierwsze obrazki. A zwłaszcza Gazela i Clawhauser.

      Usuń
  4. Ha! Dziękuję za dedykację. Ostatnio czuję się dość bardzo niepotrzebna, a takie rzeczy naprawdę podnoszą na duchu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prozę bardzo. Znam ten ból i faktycznie takie małe rzeczy polepszają człowiekowi humor.

      Usuń
  5. Wszystkie obrazki super. Chyba najbardziej podobają mi się ostatni i przedostatni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie odnalazłem twoją serie obrazków Polineks. Przyznam że dwa ostatnie arty bardzo mi się spodobały (głównie dlatego że są takie kolorowe) a najbardziej właśnie ostatni (te postacie ładnie się prezentują w takiej panoramie). Fajne na zakończenie dnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YAY! Fajnie, że je znalazłeś i miło cię widzieć także tutaj.
      Dzięki za pozdrowienia i życzę ci miłego wieczoru niedzieli :D

      Usuń
    2. Dzięki za życzenia i nawzajem. Dodam że znalazłbym się tu wcześniej ale najpierw chciałem Zootopie obejrzeć zanim tu wszedłem :)

      Usuń
    3. Fajnie. Mam nadzieję, że film się podobał :D i będziesz tu zaglądał częściej.

      Usuń
    4. Film mi się bardzo podobał i na pewno będę tu zaglądał częściej :)

      Usuń
  7. Chciałbym powiedzieć dzięki za dedykację ale nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak bywa. Tylu osobom by się chciało coś zadedykować, a z głowy wylatują.
      Może następnym razem? Kto wie?

      Usuń
  8. Ktoś o mnie wspomniał, ktoś o mnie wspomniał JUHU !

    OdpowiedzUsuń