mnie nie widać! yay!

środa, 22 listopada 2017

Epic Rap Battles of Cartoons: Zootopia vs. T.U.F.F. Puppy


Nie wiem, czy chciałem to zobaczyć.
Właściwie to jestem pewien, że nie chciałem. No ale zobaczyłem, przeżyłem i nawet mi się podobało!



Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że istnieje taka seria jak Epic Rap Battles of Cartoons (a oglądałem kiedyś jeden albo dwa odcinki!), która jest oczywistym nawiązaniem do oryginalnej (o której wiedziałem): Epic Rap Battles of History
I tym razem trafiło się nam walka, w której jedną ze stron są Nick i Judy, więc... hurra?
Tego newsa otrzymałem dzięki Polineksowi, któremu nie chciało się pisać kolejnego posta pod rząd!

W każdym razie - teksty są całkiem niezłe, połączenie dwóch zupełnie innych stylów animacji już mniej, ale jasne, o to chodziło twórcom. A zatem... hurra?
No dobrze, musicie obejrzeć sami, bo ja wam nie zaspoileruję.
Chyba tylko to, że Zootopia wygrała!


\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz