mnie nie widać! yay!

sobota, 31 grudnia 2016

Mroźne fanarty #1

[Źródło]
Już niebawem Nowy Rok! Nowy rok to często czas na pewne zmiany, na nowe początki...
Dlatego też chciałabym was serdecznie powitać na For Glorious Arendelle, najlepszym polskim blogu poświęconym Frozen. Powyższy obrazek świetnie przedstawia obecną sytuację w redakcji: Anna patrzy na mnie ze znudzeniem, Kristoff ze Svenem wymieniają skonfundowane spojrzenia, natomiast Olaf zupełnie stracił głowę. Ja zaś zrobiłam to, na co miałam ochotę i na wszystkie prośby i błagania odpowiadam „Nie!".


Wiedzieliście, że imiona postaci z Frozen pochodzą od imion i nazwiska autora Królowej Śniegu?
 Jeśli zaś o sam obrazek chodzi, to czy nie wydaje wam się, że Hans wygląda tu wyjątkowo niewinnie?


 Wbrew moim obawom udało mi się znaleźć ładne obrazki z różnymi postaciami i jedynym tematem fanartów nie będzie Elsa. Tutaj na przykład Anna wyszła prześlicznie, wzorem Małgi muszę się zachwycić tymi pełnymi blasku oczami.

Ale nie może być zbyt wesoło, tutaj mamy samotną, przepełnioną smutkiem Elsę. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki jej peleryna rozwiewa się i zmienia w śnieg.

Ubrana w niebieską suknię kobieta, posiadająca moc dawania życia? Czy my tego już kiedyś nie widzieliśmy?

Ten obrazek jest cudny! Artysta świetnie uchwycił radość Anny, bardzo dobrze poradził sobie z niecodzienną perspektywą i ładnie zachował należyte proporcje.

Jeśli chodzi o shippingi, to unikam ich w przypadku Zootopii, jednak oficjalna para (ludzi!), jaką stanowią Anna i Kristoff to zupełnie co innego! Jestem ciekawa, czy w drugiej części Frozen doczekamy się ich ślubu.

Kolejny art ze sceną z piosenki For The First Time In Forever, kolejna księżniczka przedstawiona w ruchu, kolejny sukces. Choć właściwie to dość oczywiste - przecież nie wybierałabym brzydkich obrazków, prawda?

Ten obrazek jest tak uroczy, że musiałam go wstawić mimo swojej niechęci do uroczych obrazków. Brzmi logicznie.

W końcu jakaś Elsa! A nawet sześć Els, czyli dorastanie i zmiana nastawienia do własnych mocy księżniczki i królowej Arendelle.

W tym obrazku szczególnie podoba mi się ciemne tło oraz sposób przedstawienia sukienki Elsy. Zupełnie zbędny jest natomiast Olaf, którego po prostu nie lubię.

Ktoś zamawiał dwie małe słodkie księżniczki? Relacja przedstawiona między siostrami na początku filmu jest wspaniała, przez co lata izolacji jeszcze bardziej trafiają w uczucia widza. Całkiem sprytni ci scenarzyści.

Dla odmiany wstawiłam też Elsę w sukience z Frozen Fever, w której wygląda wyjątkowo wiosennie i radośnie. Tylko na co komu te małe Olafy?

Biorąc pod uwagę niezdarność Anny, przyda jej się pomoc silnego mężczyzny, chętnego do ratowania jej za każdym razem, gdy dziewczyna wpadnie w tarapaty.

No chyba, że Anna odkryje w sobie supermoce, jak na powyższym obrazku. Bo właściwie skoro starsza z sióstr jest magicznie utalentowana, to czemu młodsza nie mogłaby latać i posiadać wyjątkowej siły fizycznej?

Podoba mi się bardzo strój Anny - niby sukienka z filmu, ale jednak przystosowana do roli superbohaterki. Oczywiście nie mogło też zabraknąć peleryny!

143 komentarze:

  1. Zaczęło się! Zmiany! Wielkie zmiany! A jakie ładne obrazki. Zwłaszcza z Elsą i jeden z Anną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej powiedz, gdzie Twoja dziewczyna
      ʌ_ʌ
      ಠxಠ

      Usuń
    2. Odczep się! Nie dałeś mi marchewki to się buntuje.

      Usuń
    3. Ale za marchewkę będę znowu twój. Jakoś nikt nie chce nakarmić głodnego renifera.

      Usuń
  2. Przepraszam, czy ja zabłądziłem, czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zakręciłeś przy złym krzywym drzewie rosnącego na mechatym kamieniu.

      Usuń
  3. To jest... Straszne... Boję się... Stahp it...

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzcie mi tylko, kim jest ta intrygująca Anirak, która w spisie widnieje wśród was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnym śpiochem
      ʌ_ʌ
      ಠxಠ

      Usuń
    2. A, taka jedna, pewnie nie znasz. Ani to rak, ani to krab.

      Usuń
    3. Tegoż nie wie nikt, ale krążą już o tym legendy.

      Usuń
    4. No wielkie dzięki ;P Nie jestem śpiochem, po prostu tak się zaczytałam w książce, że na internety nie było czasu :) Jutro już będę Anną.

      Usuń
    5. Przyjęłaś jedyną słuszną linię obrony, zaczytanie się jestem w stanie w pełni zrozumieć.

      Usuń
    6. O kurczę, Google nie chce przyjąć nowej ksywki, bo niedawno zmieniałam. No cóż, załóżmy, że jestem Anną.

      Usuń
    7. Miałem podobnie, dlatego przełączyłem konto z Google na Bloggera.

      Usuń
    8. Spróbuję tak zrobić, dzięki.

      Usuń
  5. Kristoff, czy to oznacza, że z lisów przerzuciłeś się na renifery?
    I czy to jest jakaś aluzja, że Mer... znaczy Olaf jest bałwanem?
    Komentarz Tygodnia i... ręka księżniczki dla tego, kto przywoła wiosn... znaczy dawne czasy na blogu!
    Dawno nie miałem Komentarza Tygodnia...
    A i ręką księżniczki nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale której księżniczki?
      I jakoś widziałam Cię w roli Hansa.

      Usuń
    2. WE... I WILL TAKE ARENDELLE!
      Gdzie jest Virax? Czy on też został spaczony?!
      Niczym ogień jaki płonie w moim sercu, ogień sprawiedliwości, ogień wiary (no i ten cholesterol), takim ogniem będę przesiewał waszą pogańską krainę!!!

      Usuń
    3. Której księźniczki?
      Może Kiary z Króla Lwa 2?

      Usuń
    4. A kapłanem to kto niby jest?

      Usuń
    5. Odnosiłam się do tego: „Gdzie jest Virax? Czy on też został spaczony?!"

      Usuń
    6. Sorry, nie zauważyłem tego komentarza Paladyna.
      PS.Od teraz shippuję Gno... Ostatniego Paladyna Imperium Rarityrańskiego z Kiarą.

      Usuń
    7. VIRAXIE, CZY TY, PIERWSZY KAPŁAN RARITY, NAJBARDZIEJ DUCHOWA OSOBA W PAŃSTWIE, TAK ŁATWO PRZERZUCIŁEŚ SIĘ NA NOWĄ RELIGIĘ?!?! I W DODATKU MIANOWAŁEŚ ELSĘ WŁADCZYNIĄ?!
      CZY TY MASZ LÓD W SERCU, CO ONI Z TOBĄ ZROBILI...
      Nie wiedziałem, że to kiedykolwiek powiem, ale... EMBER, POMUSZ!

      Usuń
    8. Wiesz, ja jestem kapłanem w kilku religiach naraz. Na pełny etat wyznaję Rarity, która teraz opętała Elsę, oraz Cthulhu, a po godzinach składam ofiary bogom greckim i sumeryjskim, a niedawno zacząłem jeszcze wyznawać Jeża Jak Byka.

      Usuń
    9. I czemu moją siostrę wołasz?

      Usuń
    10. Jak jeszcze nie za późno to ja chętnie dołączę do krucjaty.

      Usuń
    11. A ja... Pójdę chyba założyć nowego bloga. O__O

      Usuń
    12. Brindzie, na mocy praw nadanych mi przez status Ostatniego Paladyna, mianuję Cię Sir Brindem. Od teraz towarzyszysz mi w krucjacie przeciwko Arendelle i robisz to, co sprawi, że dawna chwała Imperium zostanie przywrócona.

      Usuń
    13. Yay :D Dla chwały Imperium!

      Usuń
    14. Masz też święcenia na religię doktorską, kapłanie?

      Usuń
    15. Tak. I na Jediizm też.

      Usuń
  6. Się dzieje. Nie cała godzina, a już ponad 30 komentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 godziny później i już 56 komentów. Reformy wychodzą blogowi na dobre :D

      Usuń
    2. Raczej to efekt świeżości. Z czasem to zaniknie. Jak ja uwielbiam marudzić.

      Usuń
  7. Tyle komentarzy, a pod postem nie ma jeszcze mnie! Oto wesołych druh wasz, bałwan Olaf!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Olafie! Witaj. Masz marchewkę?

      Usuń
    2. Mogę załatwić Ci niezłe piekło, jeśli będziesz chciał ciepła.

      Usuń
    3. No nie widzisz, że jako nos ma?

      Usuń
    4. Mam marchewkę. Dostałem ją od bardzo miłej istoty z długimi uszami!

      Usuń
    5. Ale to był długopis...

      Usuń
    6. Masz rację, długo by pisać... haha!

      Usuń
  8. Dobranoc wszystkim. Ledwo się doba zaczęła, a ja już się załamałem psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to przełamać pierwsze lody!

      Usuń
    2. Dlaczego "Ba dum tss"?
      Czyżbyś upadł? Pomóc ci wstać?

      Usuń
    3. Olafie. Zrobiłeś się strasznie dowciapny.
      Aha i BA DUM TSS

      Usuń
  9. Wchodzę sobie na FGZ jak gdyby nigdy nic a tutaj takie rewolucje. Co tu się stało? Nowy baner, postacie z Frozen (swoją drogą fajny film polecam) i jeszcze ten post z artami (które też swoją drogą są ładne i nie potrafię opisać jak bardzo mi się podobają). Cóż mogę powiedzieć czasem zmiany są dobre a raz złe chociaż sądząc po ilości komentarzy to chyba poszło w dobrą stronę. Pozdrawiam szanowną redakcję tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem się dzieje, mój Flutter przyjacielu :D

      Usuń
    2. Wybacz, że UKRÓCĘ Twoje radości.

      Usuń
    3. Skąd ta złość Ostatni Paladynie Imperium Rarityrańskiego? Przecież wszystko fajnie się zaczyna :D

      Usuń
    4. Yes! Yes! Let the hate flow through you!

      Usuń
    5. (śpiewa) Let it go, let it go
      Can't hold it back anymore!

      Usuń
    6. Kozy! Tylko nie kozy! Chyba.

      Usuń
  10. Czemu nie ma żadnych fanartów ze mną:<?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeden jutro o 23.59.

      Usuń
    2. Teraz już wiem czemu jestem reniferem. Ktoś zwinął mi rolę arcyksięcia.

      Usuń
  11. Taka burza mnie tu ominęła!? VIRAX!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viraxa już nie ma wśród nas, Azurrilu. Został spaczony przez moc lodu.
      AZURRILU, czy chcesz dołączyć się do mnie i do Brinda w krucjacie przeciwko Arendelle!? Czy chcesz odzyskać Viraxa?!
      WSPOMÓŻMY SIĘ I PRZYWRÓĆMY CHWAŁĘ IMPERIUM!!!

      Usuń
    2. Oj tam, od razu "nie ma"!
      Władcą Czasu zostałem.

      Usuń
    3. Już idę! W imię Zootopii!

      Usuń
    4. For Glorious Zootopia!

      Usuń
    5. I For glorius Ember, bo zdecydowałam się pomóc.

      Usuń
    6. FOR GLORIOUS WSZYSCY KTÓRZY WALCZĄ O ZOOTOPIĘ!

      Usuń
    7. mroczny lord syfuf lubi zmieniać postacie

      Usuń
    8. I Emberyzm! Bo zima w Holandii mnie dobija. Tu nie ma śniegu!!!

      Usuń
    9. Co!? Nie no... W Europie to biała zima do historii przejdzie...

      Usuń
    10. chciałbym się kiedyś wybrać do Holandii

      Usuń
    11. Możesz przypłynąć Stena Line

      Usuń
    12. A wrócisz w moim bagażu c;

      Usuń
    13. jeśli dasz tam trochę czekolady to nie mam nic przeciwko C:

      Usuń
    14. Miszkam tuż obok portu, czekam. *Mam piwo bezalkoholowe!*

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostań! Dołącz do krucjaty przeciwko Arendelle!

      Usuń
    2. KRUCJATY! RARITY VULT! DOŁĄCZ DO NAS JUŻ DZIŚ!

      Usuń
    3. Ja wiem, że to ty usunęłaś, Rarity, ja to wiem!

      Usuń
    4. Wiem, że wiesz. Ale czy Ty wiesz, dlaczego?

      Usuń
    5. For glorious zootopia!

      Usuń
    6. O ty gałganie, łotrze jeden :V

      Usuń
    7. Czemu nazywasz Kideu statkiem kosmicznym?

      Usuń
    8. Bo zachowuje się jak skradziony transportowiec imperialny :v

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ano dzieje się reniferciu

      Usuń
    2. A od kiedy to właściwie renifery gadają?
      Ciekawe...

      Usuń
    3. Jest jedno wytłumaczenie: magia :)

      Usuń
    4. Od wtedy gdy wciela się w nie ZUO.
      Polineks może wszystko, nawet zostać gadającym reniferem.

      Usuń
  14. https://www.youtube.com/watch?v=FDHxXUE1_SU

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że to jakiś kiepski żart ...

    OdpowiedzUsuń