mnie nie widać! yay!

czwartek, 1 grudnia 2016

6 obrazków, które... umilą wam dzień i może zaczną nową serię #1

Witam was wszystkich!
Dzisiaj na tapecie coś nowego, co jest stare. Z miejsca chcę pozdrowić Małgę Milenę, która to zainspirowała mnie do tego, by zrobić coś takiego tutaj właśnie. Zootopia doczekała się swojej serii „5 obrazków, które...”, choć zaczniemy od sześciu, a ogólnie początkowo miało być dziesięć. Seria ta będzie miała za główny cel umilenie wam dnia, ale to pewnie wiecie. Poza tym udowodni, że moja kreatywność i pomysłowość (to chyba to samo) stoi na poziomie jaki ma woda w przerębli. Wiadomo, że film ma niecały rok, więc artów nie ma dużo. Część będzie się powtarzać ze wcześniejszych postów. No i raczej nie będzie codziennie. Może kiedyś.
Dobra. Koniec tego przynudzania. Przejdźmy do konkretów.

Powyżej znajduje się obrazek (który już kiedyś był) prezentujący dwójkę naszych bohaterów w świecie pirackim. Od razu tu zrobię takie odniesienie. Ja to Nick, Małga to Judy i ja jako naśladowca składam jej hołd (pochwal ucznia swego :D). Ograniczenie ilości kolorów ładnie wszystko oddaje,  czy to dawne czasy, czy powagę sytuacji, choć tę akurat zmienia ten słynny uśmiech lisa. Ciekawe, co siedzi w głowie Judy, gdy on tak przed nią klęka.


A teraz art z shippem. Ten statek raczej nie zatonie. Widzę coś takiego i od razu chcę kogoś przytulić. Jest ten efekt „Oooooch! Jak słodko wyglądają!”. Nawet kolory mi nie przeszkadzają. Urzeka mnie zwłaszcza wyraz pyszczka Judy.

A teraz coś dla fanów wilków. Tutaj dwa wilczki w wieku szczenięcym, które mnie rozbrajają. Zwłaszcza ten szary z wyrazem pyszczka mówiącym „Geralt! Przymknij się, bo udzieli się pozostałym.”. Pozachwycam się trochę milusim, puszystym futerkiem, ładnie wyglądającym odzieniem i oświetleniem nad białym wilkiem. Do tego jego spojrzenie i oczy są takie rozczulające.

A teraz czas na trochę radości w smutnych chwilach. Jak mówię „we wszystkim należy szukać pozytywów”, nawet jeśli to trudne. Tu króliczka bawi tkwiącego na rehabilitacji towarzysza. Widać, że jej się to udaje. Ogólnie ładny, świetlisty art. Bije z niego takie ciepło i radość. Tylko ta łapa Nicka jakaś taka digimonowa. Wykonanie mi się bardzo podoba.


A teraz czas na mój ulubiony art w tym zestawie - zachwyt emanujący od nowo przybyłego do miasta geparda. Przypomina mi się Judy. To szczęście w jego oczach no i widok Starej Sahary odbijającej się w szybie pociągu. Widać, jak łapki się przyciskają to szyby, no a i sama postać jest urocza. Jak mi się to podoba, to po prostu ciężko wyrazić słowami.

A teraz czas, by pozachwycać się okiem. Tak siedzę i patrzę w to oko, które mnie hipnotyzuje. Podobnie jak radość Judy, która pewnie myśli „Tak! Jest mój i go nie puszczę!” . Wszystko wygląda bardzo ładnie. Od takich pierdółek, jak linie zgięcia czy cienie, po oświetlenie i wygląd króliczej policjantki. Jej pyszczek, uśmiech na nim, wykonanie sprawia, że przychodzą mnie miłe dreszcze.

No i to, by było na tyle. Wiem, że do poziomu Małgi mi daleko, ale z czasem będzie lepiej. Mam nadzieję, że trochę wam umiliłem te pierwsze zimowe dni.

25 komentarzy:

  1. Jeju, Polineks, jaka ja z Ciebie dumna jestem!
    Super, że się za to wziąłeś! Jesteś jedną z lepszych do tego osób!
    Dziękuję za wielokrotne wspomnienie i życzę, abyś miał jak najdłużej chęci i pomysły dla tej serii!
    Chwila... Jej, moje posty kogoś zainspirowały! Ty zaraz się okażesz lepszy ode mnie, kwestia jednego posta, nie martw się XD (Jesteś już ale nie przyznam tego, żeby Cię zmobilizować do starań. Chwila, właśnie zdradzilam swój plan)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Usłyszeć takie słowa to wielka przyjemność i same z siebie robią mi dzień.
      Czy lepszy to wątpię, ale postaram się zbliżyć do podobnego poziomu.

      Usuń
    2. Ogapianie serii od Małgi, co?
      Nie martw się, będzie ciężko ją przebić :P

      Usuń
    3. Mere, czy ty mi chcesz odebrać radość ze stwierdzania oczywistości?
      Wiadomo, że szansę, by dorównać Małdzę są nikłe, ale można spróbować.

      Usuń
    4. Nie mówię, by nie próbować. :D

      Usuń
    5. Ach, jak mi miło, że stawiacie mnie tak wysoko :-D

      Usuń
  2. Dla mnie najlepszy jest ten z Nickiem i Judy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który? Git, że w ogóle się spodobały.

      Usuń
    2. To z rannym Nickiem i Judy na nim,

      Usuń
    3. Ale to był ciężki wybór bo wszystkie ładne.

      Usuń
  3. Dwa ostatnie obrazki zrobiły mi dzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawału prawie dostałam przez tą łapę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc nie zapomnieliście o wilkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzież bym śmiał. To już wiem komu specjalnie będę wilki wstawiał :D

      Usuń
  6. Nom, fajne, a teraz... Wincyj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jak przyjdzie czas, a więc możliwie nie długo. :)

      Usuń
  7. To uczucie, gdy miałeś przewalony cały dzień, bo nie spojrzaleś na obrazki rano :V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak bywa. Sam miałem kichawy dzień, ale wszystko jest ok.

      Usuń
    2. OK o co chodzi z tym piaskiem bo to już zaczyna przerażać.
      Zaczynam wszędzie PIASEK widzieć.

      Usuń
    3. Piasek mi włazi pod zbroję!

      Usuń