mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Rysunkowe Wyzwania #6


Święta już naprawdę blisko, a ja mam dla Was prace na ten właśnie temat. Niestety, jest ich dosyć mało, ale to zawsze coś. Tak więc, nie przedłużajmy!




Oto świąteczny Nick w wydaniu Evie. Bardzo fajny pomysł z piżamą, aczkolwiek jej kolor jest dosyć ponury, może warto by było go nieco nasycić? Możesz dodawać jeszcze więcej cieni, nie bój się tego ;) Brakuje mi ich zwłaszcza na samym Nicku. Myślę, że powinnaś także robić prace albo całe w konturze, albo w ogóle bez niego. Jest to jednak czysto subiektywna opinia, nie musisz się z nią zgadzać. A tak poza tym, to bardzo fajna praca.


Dzięki, Rarity, że umieściłaś tutaj pracę. No i dziękuję Evce za spełnienie mojej prośby :)
No ale przejdźmy do rysunku. Bardzo mi się podoba! Nie ma tutaj niepotrzebnych dodatków, które mogłyby odwracać uwagę od postaci, kontur jest wyraźny i czysty, a tło ładne i stonowane. Fajne cieniowanie na zielonej koszuli, szkoda tylko, że nie zastosowałaś go również w drugim przypadku.


A to praca od Kideu98. Spodobała mi się, wywołuje uśmiech na twarzy :) Dobrze oddałeś emocje postaci. Kolorki też spoko, ale brakuje mi tu cieni. Następnym razem postaraj się je dodać, ok?
Czy coś jeszcze mogę o rysunku powiedzieć? Chyba nie, może tylko jeszcze dodam, że warto by uszy Judy przestawić nieco do przodu, tak jak np. tutaj Link.


Autorem powyższej pracy jest Brind. Pochwalam za cierpliwość przy rysowaniu dachówek, ale na drugim dachu już Ci się chyba nie chciało ;) Rysunek jest trochę za prosty, kolory pomogłyby uzyskać lepszy efekt. Księżyc jest nieco... samotny, warto by było dodać trochę gwiazd. I więcej szczegółów, np. pokazać cały dom, zamiast dwóch dachów. Ale Clawhauser jako Mikołaj wyszedł nieźle :)

*NAJLEPSZA PRACA*

Skubany, znowu najlepsza praca :) Cóż ja mogę rzec? Obrazek bardzo fajny i może z powodzeniem służyć za tapetę. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to choinka, raczej nie mogłaby być caluśka pokryta śniegiem, gałęzie by spod niej wystawały (Link). Ale poza tym to super.
[Autorem powyższej i dwóch poniższych prac jest Johnny. ~R]


Troszkę trudno stwierdzić, co dzieje się na tej pracy. Co to za drzwi, jaki mają związek ze świętami. Brakuje mi też cieni, a pyszczek Nicholasa jest nieco niedopracowany. I kolorki też trochę ucierpiały, może warto by je nasycić? W poprzedniej pracy kolory są intensywniejsze, co pozytywnie wpływa na odbiór całego rysunku. Ale ogólny efekt na plus.


Podoba mi się tutaj ładny ogień i ładna Judy z dobrą ekspresją. Ale niestety, z resztą troszkę gorzej :/ Trudno zidentyfikować, co to za czerwona rzecz po lewej, a także co przedstawia obraz na ścianie. Szkoda, że uciąłeś stopę Nickowi, to musiało zaboleć :)
Ale nie przejmuj się, jestem pewna, że następnym razem pójdzie Ci lepiej :)

No, to tyle prac na dzisiaj. Mało, ale cóż. Jeszcze raz proszę Evie o ponowne przysłanie rysunku w innym formacie, dziękuję z każdą pracę i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu, które brzmi:

OC

Czyli rysujecie po prostu wymyśloną przez siebie postać. Tylko podajcie imię zwierzęcia w mailu :)

Rysunki tradycyjnie na mój mail dash8553@gmail.com, ale daję Wam czas aż do 3 stycznia do godziny 8.00, żebyście mogli się nacieszyć Wigilią i Sylwestrem.

To tyle ode mnie, życzę Wam wesołych Świąt i wszystkiego dobrego!

35 komentarzy:

  1. Cieni nie robię, nawet nie przychodzi mi taka myśl do głowy, bo wiem, że jeszcze gorzej niż wygląda.


    A co do nowego tematu, równie dobrze mógłbym wstawić tu swoją fursonę lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd możesz wiedzieć, że będzie okropnie? A nawet jeśli, to co z tego? Przecież ja WAs nie zjem :)

      Usuń
    2. Skąd wiem?
      Może stąd, że zawsze jak próbowałem nałożyć jakiś cień to wychodziły albo koślawe, albo nierealistyczne.
      Po prostu nie robię cieni i koniec

      Usuń
    3. Ok, spoko, jak nie, to nie ;)

      Usuń
  2. Ładne prace. Jakoś nic nie wysłałem na tę edycję, bo miałem problemy z czasem, ale cóż... Przynajmniej na 3 stycznia się wyrobię. Już mam nawet jakiś tam pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. FURRY SUE POWRACA, BEJBE!
    Czekajcie na nią w następnych Rysunkowych Wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. A, i jeszcze miałam się Was zapytać: co mogła dostać Judy w prezencie od Nicka na rysunku Kideu? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wysłałam pracy na tą edycję, bo nie miałam czasu. Trza było wtedy kuć na konkurs historyczny.
    PS: Czy jeśli narysuję lisa, co się nazywa Wick Nilde, to to może być OC?
    PPS: Anirak, czy mogłabyś trochę bardziej krytykować nasze prace? Bo dajesz trochę za mało potrzebnych rad. A prace nie są idealne: np. Judy narysowana przez Kideu ma zbyt cienkie uszy oraz przydało by się poprawić rączki, bo są narysowane tak, jakby były króciutkie. Przydało by się też narysować jej rzęsy, oraz trochę zmienić kształt oczu i głowy. Mam nadzieję, Kideu, że się nie obrazisz za te słowa.
    Anirak,zamierzałam ci nawet zaproponować pomoc w ocenianiu prac, ale oprócz tego nieszczęsnego konkursu z historii mam konkurs polonistyczny, biblijny, dwa konkursy na wiersz i jakieś dziewięć konkursów plastycznych.
    Więc nie podołałabym. Nie miałabym czasu.
    Ale może w lutym by mi się udało?
    Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chętnie przystanę na tę propozycję, tylko nie wiem, czy w lutym ktoś będzie chciał przysyłać prace, ale jeśli tak, to pewnie. Odnośnie krytykowania prac, to nie jestem profesjonalistką i nie potrafię aż tak dobrze oceniać prace, aczkolwiek postaram się jeszcze dokładniej przyglądać się pracom i dawać jeszcze więcej rad.

      Usuń
    2. A co do Wicka Nidle'a, to mogę go przyjąć, byleby wyglądał inaczej niż Nick ;)

      Usuń
    3. Jezu, ile razy ja napisałam "prace". Dopiero teraz to zauważyłam.

      Usuń
  6. A czy można narysować OC wymyślone przez kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś się nie mogę zebrać do rysowania. Ktoś mnie wesprze mentalnie i duchowo? :-D [żart]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspieram Cię mentalnie i duchowo!

      Usuń
    2. Ja też potrzebuję wsparcia.
      Miałam rysować OC, a rysuję Grumpy Cata na konkurs o kocie moimi ukochanymi Prismacolorami.

      Usuń
    3. Wspieram Cię w rysowania Grumpy'ego na konkurs. To szczytny cel!

      Usuń
    4. Dziękuję :3.
      A mój Grumpy Cat ma już głowę całą narysowaną. Jeszcze dużo zostało mi do skończenia, ale nawet nieźle mi wychodzi. Tylko brakuje mi białego żelopisu :<. Szukam wszędzie, ale w mojej okolicy nie ma tego przedmiotu.Chyba zamówię przez internet ten żelopis, bo mam już dość tego latania po sklepach.

      Usuń
    5. Dziękuję ci, Miszczu Viraxie!
      Jak tam ci się rysuje Mondeluzami?

      Usuń
    6. Świetnie! Są naprawdę super.

      Usuń
    7. To super . Ja swoją artystyczną przygodę rozpoczęłam właśnie z tymi kredkami... jak ten czas leci :')...
      Wciąż mam jeszcze zestaw tych kredek :).
      PS: Wasze wsparcie okazało się być bardzo potrzebne. Grumpy Cat już prawie skończony 🙌! Jeszcze tylko białego żelopisu do pełni szczęścia mi trzeba.
      A wesprzecie mnie teraz w rysowaniu OC o nazwie Wick Nilde?

      Usuń
    8. Wspieram cię! Niechaj Wick Nilde powstanie!

      Usuń
    9. Czy wesprzemy? Tak, wesprzemy!

      Usuń
  8. Mam prośbę: czy tematem następnych Rysowniczych może być "Wirtualny świat" albo "gry"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze tylko pokolorować muszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Johnny zazdroszczę ci umiejętności rysowania ubrań :_:

    OdpowiedzUsuń