mnie nie widać! yay!

czwartek, 29 grudnia 2016

Wyróżnieni twórcy: Rem289 (część 5)


Czy w ogóle da się nie kochać Rem? Nie da się. Znowu ruszyła z kolejną częścią swojego flagowego komiksu, a dodatkowo mały bonus w postaci świątecznego obrazka tytułowego i świątecznego mini komiksu, który umieściłem na końcu.
Dzisiaj będzie dużo Jacka Savage i jego przeuroczej partnerki... Cynthi Aurory Walker (nie jest to Skye występująca czasem u innych autorów) A może między nimi jest coś więcej? Co Jack sądzi o Judy? Kogo ostatecznie wybrał do wykonania bardzo odpowiedzialnej misji?!



Źródłohttp://rem289.tumblr.com/
Wcześniejsze posty:
Część 4
Część 3
Część 2
Część 1


Jeśli chcecie wiedzieć więcej o Cynthii zanim zaczniecie czytać, TUTAJ możecie się dowiedzieć kim jest i jak się ma ona do pozostałych postaci. Cynthia to piękna lisica polarna. Rem przy jej tworzeniu wzorowała się na Natashy Romanoff znanej z komiksów i filmów Marvela oraz na Elsie z Frozen.

 
A gdzie słuchawki tłumiące dźwięki? Może ma zatyczki do uszu, ale może Cynthia jest ponad to?

Cynthia, przepraszam, ale kojarzy mi się to imię (może niesłusznie) z bohaterkami telenoweli kolumbijskich. Zazwyczaj z czarnymi charakterami.


 Jack boi się powiedzieć Cynthii, że w policji poznał królika! O co tutaj może chodzi? ;)


Och, jaka przyjemna rozmowa, nieprawdaż?


Jack przy Cynthii zachowuje się jak galaretka, która zdążyła się już trochę rozpłynąć i nie trzyma się kupy. Czyżby twarde oblicze dzielnego agenta było tylko przykrywką, czy może to lisica tak działa na naszego królika?



Ta lisica to twarda zawodniczka i nie da sobie wcisnąć kitu. Ale czy i ona nie nosi maski twardej i zgorzkniałej, by poradzić sobie z rzeczywistością? Jaka jest naprawdę?


Trafiony zatopiony! Jacek Sawadzki nigdy nie potrzebuje rad. Z wszystkim daje sobie świetnie radę.


Ale czy Jack sam wie, o co chodzi?


I tak następnego dnia rano nadszedł czas wyboru członków do bardzo ważnej misji!


I znowu nie dowiedzieliśmy, kto to będzie! Atmosferę można kroić nożem! Bo przecież to nie mogą być Nick i Judy! Byłbym zaskoczony!

Okej, Rem, ty rysuj sobie jeszcze milion stron tego komiksu. Ja będę czekał!
Jeśli zaś chodzi o świąteczny bonus:


To jest po prostu piękny! Nick dostał pod choinkę to, czego chciał! I wszyscy są szczęśliwi!

23 komentarze:

  1. I co, Mere, zamknąłeś już Rem w piwnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu w piwnicy? Może na strychu?

      Usuń
    2. W poprzednich częściach zdaje się wspominał o piwnicy, ale może rzeczywiście zmienił zdanie.

      Usuń
    3. Istnieje też możliwość jakiegoś bunkra wojennego lub schronu przed końcem świata. Nigdy nie możemy być pewni.

      Usuń
    4. Zamknie ją w Azkabanie.

      Usuń
    5. Artyści są prości. Przetrzymujesz ich w piwnicy wbrew ich woli - oczywiście są wkurzeni.
      Powiesz im, że mają darmowe żarcie i ty zapewniasz materiały: "Więź mnie, proszę, choćby tysiąc lat!"

      Usuń
    6. O, dobrze wiedzieć na przyszłość.

      Usuń
    7. Czyli jak ja? Tyle, że mnie zamknęli na strychu :/

      Usuń
    8. Zamknęli cię na strychu?! Kto?

      Usuń
    9. Klasa.... Na wycieczce w 5 klasie... Śmierć im.

      Usuń
    10. Śmierć wszystkim, którzy krzywdzą Ember!

      Usuń
    11. ja muhahahhaah a tak serio to nie wiem

      Usuń
    12. Moją prawdopodobną siostrę ktoś zamknął na strychu? A rysować ci kazali?

      Usuń
    13. Rysować może nie... Raczej krzyczeć ze strachu na całe gardło, braciszku. Dlaczego cię tam nie było?

      Usuń
    14. Bo fanfika musiałem skończyć. Sorry.

      Usuń
    15. To, ale zarazem też i tamto.

      Usuń
    16. Nie wierzę... Rodzony brat fanficka pisze a ja piszczę zamknięta na strychu *To jest ZUE!*

      Usuń
    17. No tak bywa. Od tego jest rodzeństwo. Nie narzekaj, mogło być gorzej.

      Usuń
    18. Efektownie działa zamknięcie kogoś w łazience...



      Michał, nigdy ci tego nie wybaczę...

      Usuń
    19. No to ja wam powiem jak to było. Najpierw mnie związali, wrzucili, zamknęli na noc, i wypuścili dopiero wieczorem następnego dnia.

      Usuń
    20. A dostali potem jakąś karę czy coś?? To okropne. Dzieciaki z podstawówki potrafią być koszmarne.

      Usuń
    21. Koszmarne jest bycie w pierwszej gimbazie. Jak dobrze, że jestem w trzeciej.

      Usuń