mnie nie widać! yay!

sobota, 9 lipca 2016

Wyróżnieni twórcy: Rem289 (część 2)


Ja wiem, że wszystkie prace Rem przeglądnęliście już od razu po opublikowaniu przeze mnie części pierwszej, ale dla porządku przyjrzyjmy się jej dalszym dziełom.
Nie muszę chyba dodawać, że uwielbiam! :)

Prawdziwe życie policjantów to kawa, pączki i jedzenie u chińczyka. Judy kupowała właśnie kawę swojemu nieogarniętemu przyjacielowi, gdy ten...

Link do Tumblrhttp://rem289.tumblr.com/




Tak! Patrzył się za jakąś lafiryndą!
No właściwie to nie była lafirynda, ale przepiękna lisica. Oglądały się za nią zwierzęta różnych płci i gatunków, więc trudno się dziwić, że Nick też.



Judy zmartwiła się, bo Nick zamiast pracować, ogląda się za dziewczynami. A może powód był inny?


Te niezręczne spojrzenia. Coś czuję, że ten komiks będzie ich pełen!


Nick wygląda na znudzonego... jak zawsze, ale Judy wpatruje się w niego jak w święty obrazek. Co próbuje wyczytać z jego twarzy? Czy myśli o lisicy, którą widział parę dni wcześniej?



Kurcze, z Nickiem tak ciężko się pracuje. Nawet ci w oczy nie spojrzy! Nie powie, czy coś go boli, czy o coś się obraził, czy myśli o tej przeklętej... przepięknej lisicy...


Nick... czy... zrozumiem historię tego swetra? :v


Nick... czy ty przez cały tydzień myślisz o tamtej babce?!
Opamiętaj się lisie!



Och, okazało się, że jest to była Nicka! Pewnie głupio tak spotkać byłą na ulicy. Ona skończyła prawo, przestała być weganką i ma trójkę dzieci, a ty wciąż uprawiasz crossfit.


To pewnie wciąż na nią lecisz, co nie?
Nie żeby mnie to obchodziło, no skąd. Leć za nią! Kochaj póki możesz.



Ale ja bez sensu gadam. To pewnie przez ten mróz. Nie przejmuj się mną!


Daj spokój, Judy. Kto by się przejmował kimś, kto przerwał swoją dietę? :P

----------------------------------------------------------------------------





Przepraszam, czy tu pogotowie?
Pewna rysowniczka wepchnęła mi kilo cukru do ust!

----------------------------------------------------------------------------


Kolejny komiks. Tym razem nawiązujący do starej wersji Zootopii!


Piekło dla lisów jest pełne królików. #potwierdzoneInfo


JUDY DO JASNEJ CIASNEJ PRZYPROWADZASZ DRAPIEŻNIKA DO NASZEGO DOMU PRZECIEŻ ON MOŻE ZJEŚĆ DZIECI


Ale mamo, on na pewno nikogo nie skrzywdzi.
Popatrz, jaki frajer!


No... na szczęście ma obrożę. Więc mu się dostanie, jak będzie próbował jakichś sztuczek!


Fajny mam pokój?
Trochę ciasny...
Jestem królikiem!
To niczego nie usprawiedliwia! Ja spałem w mniejszych!


Nie wiem, czemu trzymam kartę sim ze swoimi zdjęciami z dzieciństwa... nic nie wiem!


Czasem nawet najgorsze zdjęcia z wakacji mogą uratować sytuację!


I tak ta obroża nie była ci potrzebna.
Bo jesteś frajerem, a nie drapieżnikiem. :P


Czy to jakiś ninja kroi cebule w okolicy? Bo coś mi oczy namokły. ;__;


I to tyle na dziś, bo muszę lecieć spać.
Następnym razem przyjrzymy się komiksowi, w którym pojawia się słynny Jack Savage!
I może do tego czasu ten komiks będzie już zakończony.

3 komentarze:

  1. Właśnie nie oglądałam pozostałych prac po pierwszej części, żeby móc się cieszyć nimi z Twoimi komentarzami. Komiksy cudne, choć myślę że była dziewczyna Nicka trochę przesadziła z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hxxp://handlarz-iluzji.blogspot.com/2016/06/zootopia-cicha-noc-silent-night-rem289.html

    Tłumaczenie pierwszego komiksu Rem289 (Tam również można znaleźć tłumaczenia komiksów tej autorki i innych twórców)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, widziałam już tego bloga, ale jeszcze nie miałam czasu przeglądnąć całego. Może spróbujemy nawiązać jakąś współpracę czy coś w tym stylu. Nasz wielki przywódca Mere postanowi.

      Usuń