mnie nie widać! yay!

wtorek, 26 lipca 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #47 Singin' in the Rain


Więc tu trzeba by zalecić w czasie deszczu nie mieć dzieci
a już jeśli one są to uważać strasznie bo:
W czasie deszczu dzieci się nudzą to ogólnie znana rzecz
Choć mniej trudzą się i mniej brudzą się, ale strasznie nudzą się w deszcz



Kabaret Starszych Panów „W czasie deszczu dzieci się nudzą"

A skoro dzieci się nudzą, to zabawimy je śpiewaniem! Tematem przewodnim jest oczywiście deszcz, a cytaty starałam się jak najbardziej dopasować do obrazków. W tytułach są linki do utworów, mam nadzieję, że choć jednej osobie się one spodobają.


  [Kap]

And when it rains,
On this side of town it touches everything
Just say it again and mean it
We don't miss a thing




I want to walk in the open wind
I want to talk like lovers do
I want to dive into your ocean
Is it raining with you




Crying's not for me
Cause I'm never gonna stop the rain by complainin'
Because I'm free
Nothing's worrying me




Riders on the storm
Riders on the storm
Into this house we're born
Into this world we're thrown


 
 
Did she call my name?
I think it's gonna rain
When I die
 
Alice in Chains „Rain When I Die”


Feeling like you got no place to run
I can be your shelter 'til it's done
We can make this last forever
So please don't stop the rain
 


In the sound,
Falling down,
Of the sky as it cries.
Hear my name in the rain
 



I'm only happy when it rains
I feel good when things are going wrong
I only listen to the sad, sad songs
I'm only happy when it rains





So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain


Guns N' Roses „November Rain”


Awaiting the hour of reprisal
Your time slips away
Raining blood
From a lacerated sky




Don't bring around a cloud
To rain on my parade!
I'm gonna live and live now,
Get what I want - I know how





Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck
It's alright, we're doin' fine
It's alright, we're doin' fine, fine, fine
 



It's raining men, hallelujah, it's raining men, amen
I'm gonna go out to run and let myself get
Absolutely soaking wet
It's raining men, hallelujah
 

The Weather Girls „It's Raining Men"


Seems it never rains in Southern California
Seems I've often heard that kind of talk before
It never rains in California
 


P.S. Mam świadomość, że formatowanie trochę się rozjechało, ale naprawdę nie umiem nic z tym zrobić - w moim podglądzie jest dobrze, na blogu źle. Przepraszam za to, naprawdę starałam się napisać tego posta jak najlepiej.

6 komentarzy:

  1. Idealny post na dzisiejszy dzień. U mnie w Krakowie tak lało, że lotnisko zalało, a ja musiałem po powrocie z przechadzki przebrać na suche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś ląduje na lotnisku w Krakowie. .. jakieś rady?

      Usuń
    2. Dzisiaj już lotnisko suche na szczęście ;)

      Usuń
  2. Co ty, formatowanie jest świetne, tak samo jak pomysł na posta, oby było więcej takich muzycznych fanartów! :D
    Nie wiem, czy to prawda, ale podobno "Thunderstruck" puszczali więźniom w ramach tortur na wyższych poziomach głośności.
    Jedynie jestem zawiedziony, iż żadna praca nie pasowała do Deszczowej Piosenki, choć 2 fanart byłby całkiem niezły do tego.
    Za karę proszę Cię o znalezienie i opublikowanie w następnych fanartach lub crossoverach pracy, która związana jest z Deszczową Piosenką! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty są raz wyśrodkowane, raz po lewej ;/ Jeśli wpadnę na odpowiedni temat przewodni, to postaram się coś podobnego zrobić, ale nie jest to takie łatwe. Nie mówiąc już ile czasu zajmuje. Ciekawe z tą formą tortury, ale po wysłuchaniu tego utworu przez słuchawki chyba potrafię to zrozumieć. Tytuł stanowił nawiązanie do Deszczowej Piosenki, a że miałam więcej cytatów niż obrazków, postanowiłam się już nie powtarzać. Z kolejnym artem z deszczem może być problem. Co Ty na to, że będzie Doctor Who x2?

      Usuń