mnie nie widać! yay!

piątek, 22 lipca 2016

Judy, Judy, Judy #8

Cały czas mam w planach kolejną część Zaraz... to ja mam ogon", tylko jakoś nie chce sama się napisać. Ale przecież jeśli wam o tym powiem, to już nie będę miała wyjścia! Dlatego zapowiadam sensownego posta na wieczór, a teraz bardzo mało sensowny komiks. Przed Państwem: króliczki i ich kłopoty z nieśmiałością.

Ciekawy sposób, przyznam że nigdy nie próbowałam.


Po codziennych ćwiczeniach przed lustrem Nick jest już w stanie na zawołanie unieść jedną brew.


Judy, Judy, Judy. Czy ty wszystko musisz kojarzyć z jedzeniem? We wtorek ustaliliśmy już przecież, że marchewki są bardziej not niż hot.

W przeciwieństwie do Nicka, najwidoczniej.

P.S. To uczucie, gdy próbuję wstawiać normalne komentarze, ale treść obrazków na to nie pozwala. A potem sobie uświadamiam, że sama wybrałam ten komiks. Nie mam więc żadnego usprawiedliwienia, po prostu lubię takie śmieszno-dziwne rzeczy. Dla waszego dobra mam nadzieję, że wy też.

10 komentarzy:

  1. Nikt jeszcze tego nie napisał na tym blogu, więc pielęgnując tradycję z FGE:
    Fandom Zootopii umiera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie umiera!
      On już jest martwy :P.

      Usuń
    2. Mere wyjechał tydzień temu, a ja już zdążyłam zepsuć fandom. No pięknie...

      Usuń
  2. Raczej ,,Dokonuje planowanego wycofania, by zająć dogodniejsze pozycje obronne" przed hejtem, nietolerancją i trolami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś nie widzę tych hejtów i trolli. Za mały ten fandom, żeby przykuć czyjąś uwagę.

      Usuń
  3. Blog jak blog, ciągle jest coś nowego, ale z forum jest gorzej, praktycznie nikt nie odpowiada ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego głosowałem w ankiecie na grupę na facebooku, a nie na forum. :v

      Usuń
    2. Ja na Facebooku się prawie nie udzielam, więc wolę forum. Zwłaszcza, że można tam pisać także na inne tematy.

      Usuń
  4. Można już zapalać znicze? Czy jeszcze za wcześnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapalaj, zapalaj. Znalazłaś na nie jakąś atrakcyjną promocję? W końcu jest poza sezonem, coś się powinno trafić.

      Usuń