mnie nie widać! yay!

czwartek, 14 lipca 2016

Crossovey, crossovery, crossovery #42

Przepraszam za brak tradycyjnego posta o 10:00, jednak moją zwykłą porę blogotwórczą spędziłam w autobusie do Polski. Przy czym mam złą wiadomość: Mere udzielił sam sobie urlopu i następne dwa tygodnie będą trochę skromniejsze, jeśli chodzi o częstotliwość postów. W sierpniu z kolei ja wyjeżdżam i też nie mogę niczego obiecać w kwestii pracy na blogu. Teraz zaś koniec niemiłych wieści, przechodzę do zwyczajowych obrazków z głupawymi podpisami.

Ten mały nieźle kombinuje, najwidoczniej potrafi obserwować otoczenie i łączyć ze sobą fakty. Ciekawe, czy rozwój naukowy/ technologiczny w Zootopii pozwala na stworzenie dziecka dwóch samców? No dobra, na pewno nie pozwala na stworzenie dziecka drapieżnika i roślinożercy, taki płód nie miałby żadnych szans na rozwinięcie się.

Zastanawiam się, jak to się stało, że pośród licznych wstawionych obrazków nie było jeszcze crossovera z MLP. Bez względu na powód, czas naprawić ten błąd: oto proszę państwa Derpy Hooves w roli groźnego ochroniarza/ tragarza/ płatnego zabójcy. Drżyjcie, moje małe owieczki.

Nie byłam nigdy wielką fanką tej serii, która znudziła mnie po kilku tomach. Jednak bardzo się cieszę, że powstają crossovery nie tylko z filmami czy grami, ale także z książkami, nawet tymi starszymi. Zagadka: co to za seria?

Tutaj żadnej zagadki nie ma. Nie sądzę, żeby Nick przypominał szczególnie Kapitana Jacka Sparrowa, ale na pewno dobrze wygląda w jego stroju. A i Judy chyba podoba się nowe ubranko.

Ciekawa jestem, czemu jeśli chodzi o księżniczki Disneya, Judy najczęściej jest przedstawiana jako Roszpunka. Czy powodem jest tylko osoba Byrona Howarda, który współreżyserował oba filmy, czy też kryje się za tym coś więcej.

Mam nadzieję, że tym razem lepiej trafiłam z obrazkiem i zleceniodawczyni będzie zadowolona. W innym wypadku będę chyba musiała się poddać.

Nie mam pojęcia o co chodzi, ale skoro było zapotrzebowanie, to wstawiam.
Czy ktoś jeszcze ma jakieś pomysły na crossovery, którymi pragnie mnie podręczyć?

Jakie szczęście, że z dziewiątym obrazkiem nigdy nie mam takich problemów. Tym razem Kapitanem jest Nick, który mimo to nie stracił swojego charakterystycznego uśmieszku. I chwała mu za to!

6 komentarzy:

  1. Osobiście nie byłam nigdy fanką Ani z Zielonego Wzgórza, ale jestem w stanie ją rozpoznać. Całkiem spoko rysunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał. No i jak już wspomniałam, wyróżnia się na tle innych pochodzeniem. Ciekawe, że ilość dzieci Ani może nasuwać skojarzenie z królikami ;)

      Usuń
  2. PORTAL!!! :D Ale tak bez cytryn ;-;... (https://40.media.tumblr.com/7baa2a1776ce6a16d0a535169e125afe/tumblr_o2kkaudXm91v0egvao1_540.png Jeśli ktoś nie rozumie - JK Simmons podkłada głos pod Cave'a Jonhnson'a i pod Lionheart'a. Resztę chyba zrozumeicie) Albo ciasta... No ale, jak się nie ma co się lubi, to spala się czyjś dom *patrzy kwiorzerczym wzrokiem na Rarity* Nie, no... Lepiej nie. Może wylać na ciebię tę niebieską "farbę" i popatrzeć jak to działa na istoty żywe? Pewnie krwawo #JaguarSadysta
    Co do drugiego obrazka - jak ja nienawidzę tego shippingu. Moja ulubiona postać (Lionheart) shippowana z postacią której nie znoszę (durna krowa... e to znaczy Bogo). Jak tylko znajdę jakiegoś shippersa tego pairringu to *zagląda do listy w notatniku* Cytryny - nie, trzymam na specjalną okazję. Rzucenie o ścianę? Wykorzystałam to na Owcy . Niebieska farba? To przygotowane na kucyka. Dobra! *rzuca notatnik na twarz Owcy* Nie mam na razie nic!Ale chyba nie ma tutaj takich shippersów, no nie? No nie?!

    Trochę się zdenerwowałam, idę podręczyć Owcę/Makrelę/Owcokrelę/Koziołka-nizołka/Cirkawkę (chodzi o tę samą osobę, to tylko jej różne wcielenia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w takim razie co powiesz na to? http://inkwell-pony.deviantart.com/art/Our-Founder-Savannah-Johnson-595545652

      Usuń
  3. Szkoda, ale crossoverów z NFS jest zdecydowanie mało. Jedyny jaki znalazłem, a który nie jest zwykłym photoszop, to takowy: http://nfsg4m3r2015.deviantart.com/art/Need-For-Speed-Phineas-and-Ferb-vs-Zootopia-ver-621294752 Przy okazji powiązany ze znanym serialem. Zazwyczaj jakie widzę krzyżówki z MLP to z udziałem Fluttershy. Może dlatego, że lubi zwierzęta, a Zootopia to dla niej niezłe zoo? Tego nawet nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyścigówka słynie ze samochodów wyścigowych, a nawet z policji, która z tego co mi wiadomo, w Rivals ma beznadziejną inteligencję. O byle co cię zaczepi. Nie wiem jak jest w Need For Speed, która wyszła niedawno.

      Usuń