mnie nie widać! yay!

środa, 20 lipca 2016

Kłopotów z telefonami ciąg dalszy

Kłopoty z ustawieniem idealnego kadru?
Podstępna autokorekta?
Nieodpisujący kolega?
To wszystko problemy nieobce mieszkańcom Zootopii. Chcecie zobaczyć, jak sobie z nimi radzą?



Powiedziałabym, że sobie nie radzą. Kto wpadł w ogóle na nazwę otter correct? Myślę, że pan Otterton nie lubi się wymądrzać i poprawiać ludzi zwierząt.



 Komuś tu chyba brakuje cierpliwości. Te kropeczki to zarazem cudowny i szatański wynalazek, nie sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Czy tego drugiego filmiku nie było już tu wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guilty as charged. Byłam pewna, że skoro mam link do niego w zakładkach, to znaczy, że nie było. Ale sprawdziłam i jednak, po prostu miałam bałagan ;/

      Usuń
    2. Przynajmniej można było sobie przypomnieć :D

      Usuń