mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 25 lipca 2016

Bonusowe crossovery #3 Mała Syrenka

Zanim Judy postanowiła zostać policjantką, marzyła o posadzie księżniczki. Nie całkiem mogła się zdecydować na jedną z nich, zgromadziła więc stroje wszystkich młodych przedstawicielek klasy panującej. Ostatecznie jednak wygrała Ariel, a króliczka nakręciła w tej roli nawet mały teledysk:

[WOOORRRLLLDDD!]

Znów prawie zapomniałam o Komentarzu Tygodnia. Tym razem z braku Mere Gnobk postanowił uhonorować samego siebie, a także odpowiedzi na swój prowokujący komentarz. Całkowitym przypadkiem wśród nich znajdują się dwie moje repliki. Niech tak będzie!



Gratuluję wszystkim zwycięzcom. Pamiętajcie, prawdopodobieństwo znalezienia się w Komentarzu Tygodnia gwałtownie wzrasta po napisaniu komentarza.

4 komentarze:

  1. Zamiast "part of your world" powinno być "part of your wool", bo piosenki Gazelle w Zootopii rządzą się swoimi prawami.Sama o tym kiedyś pisałaś: http://fgzootopia.blogspot.com/2016/06/niesamowita-szczegoowosc-zootopii-4.html
    A co do koma tygodnia:dzienki wielkie Gnobk.
    PS. Z Aliexpressu przyszły niedawno do mnie breloczki z Judy i Nickiem. Zamierzam podesłać wam ich recenzję. Jak ją już napiszę, mam przesłać ją na adres fgz.blog@gmail.com, czy może na jakiś inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie masz rację, choć ,,któregoś dnia będę częścią twojej wełny" brzmi dość niepokojąco.
      Tak, na ten adres. Bardzo się cieszę, że chcesz nam pomóc ^^

      Usuń
  2. Właśnie, Rarity, zapomniałem Ci pogratulować świetnego pomysłu na Dzień Policjanta :D
    Mere jak zobaczy (pewnie już zobaczył, ale ciii...) to nieźle się zdziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Mere już wie. Dzięki akcji został pobity dzienny rekord wyświetleń (ponad 2000), pochwaliłam mu się i rzuciłam wyzwanie, żeby spróbował mnie pobić xD

      Usuń