mnie nie widać! yay!

środa, 6 lipca 2016

Fanowski sequel Zootopii

Nie pisałam jeszcze o tym, ale jakiś czas temu został zapowiedziany film tworzony przez fanów, mający stanowić kontynuację Zwierzogrodu. Tytuł brzmi ,,Return to Zootopia", projekt ma się zakończyć na początku 2018 roku.
Teaser trailer jest już dostępny:


Oczywiście to mocno wstępna faza produkcji, ale jestem ciekawa, czy coś z tego wyjdzie. Więcej informacji dostępnych jest tutaj:


Można też śledzić playlistę Zootopia 2 autorstwa Browntable na YouTube oraz jego konto na Twitterze. Jak na razie, można znaleźć tam dość ambitną obietnicę:


Co o tym myślicie, czy ten projekt ma szansę na powodzenie?

6 komentarzy:

  1. Ja widziałem fanowski pomysł na film "Jack Savage" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo oby się udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ee kapiszon będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne, ale mimo to czułam się zobowiązania wstawić tu tę informację.

      Usuń
  4. Grubo się zapowiada, ale zobaczymy jak to będzie w praktyce.

    OdpowiedzUsuń