mnie nie widać! yay!

sobota, 31 grudnia 2016

Zimowe Tapety #1


Witajcie wszyscy! Jak miło cofnąć się w czasie i powrócić do serii, którą się niegdyś prowadziło. Mam dla Was stos tapet z Frozen, więc... tradycyjnie zapraszam do oglądania.



Ach, jakie to słodkie. Insuliny potrzebuję, cukrzycy dostałam. Podły autorze tego cuda, bądź przeklęty po wsze czasy.

Tu już nie ma tyle słodkości, ale nadal tak samo ładnie, w końcu to ten sam twórca. Co jeszcze mogę dodać? W sumie to starałam się znaleźć jak najlepsze tapety, więc pod każdą mogłabym piać z zachwytu jakie to one nie piękne, ale nie zrobię tego. Postawię sobie za wzór Rarity i pomęczę Was najpiękniejszymi (przynajmniej moim zdaniem) wykonaniami Let It Go albo jak kto woli Let It Goat.


Wykonanie One Voice Children's Choir z Mam Talent, w rolę Elsy wcieliła się Lexi Walker.



Ten sam zespół, ten sam utwór, ale tym razem we współpracy z Alexem Boyé, dzięki czemu piosenka zyskała nieco afrykańskie klimaty.



Zgadlibyście, że ta dziewczyna jest z Niemiec? Ja byłam pewna, że z Japonii albo Chin. Jakiegokolwiek pochodzenia by nie była, to trzeba przyznać, że ładnie śpiewa.



Wreszcie jakaś rodaczka! Łapcie występ Julii Bogdańskiej w The Voice of Poland. Prosto z ekskluzywnej telewizji TVP 2.

Link


A tutaj wykonanie Grace Lee, które urzekło mnie swoją delikatnością. Jest po prostu świetne, czyż nie?
No tak, miało nie być piania z zachwytu...

Link


Cover Luciany Zogbi. O ile dobrze pamiętam, kocha się w niej pół Internetu. A jak Wy ją oceniacie?

 Link


No i oczywiście nie mogło zabraknąć naszej polskiej, najlepszej wersji. Ale tak na poważnie, to jest całkiem ładna. Nie dorównuje co prawda oryginałowi, ale stoi wyżej w moim osobistym rankingu niż np. hiszpańska czy francuska wersja.

Link

O kurczę, ulubione covery mi się skończyły. No to teraz może... zaprezentuję Wam moje ulubione piosenki w ogóle? Mam kilka takich perełek, których mogę słuchać na okrągło mimo sprzeciwu pozostałych domowników. Kto wie, może i Wam te piosenki wpadną w ucho?

Link


Absolutnym numerem jeden jest Free zespołu Rudimental. Uwielbiam tę piosenkę za wszystko: melodię, słowa, teledysk, po prostu... jak dla mnie czysta magia i tyle.

 Link

 Z resztą, Rudimental to mój ulubiony zespół, czemu więc nie dać jeszcze jednego utworu tej kapeli?



Link



Piosenki Eda Sheerana także lubię, a ten utwór pokochałam całym sercem. Miłość to wszystko, czego Ci potrzeba, jak mówili, a raczej śpiewali, Beatlesi...

Link


A teraz trochę bardziej świątecznie. Piosenka, którą zna chyba każdy, co nie zmienia faktu, że jest po prostu świetna. Wy też ją uwielbiacie czy może macie inne ulubione piosenki, których zawsze słuchacie w święta?

Link


No to może jeszcze jedna piosenka w wigilijnym klimacie?

Link


Łapcie też tłumaczenie All I Want For Christmas Is You w wykonaniu Studia Accantus, którym zaraziła mnie Rarity. :)

Link

To jeszcze dam Wam jeden wspaniały cover tego studia...




 Link

Och... A może Wy wcale nie lubicie popu?
Brawo, geniuszko. Zorientowałaś się przy ostatniej tapecie.

Na pocieszenie dam Wam disco polo... to uwielbia każdy, prawda? Zwłaszcza, że to, co dla Was przygotowałam, to najlepsiejsze disco polo...


Wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać. :P

42 komentarze:

  1. cztery posty w jednym dniu! O Rarity, co się dzieję?

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli chodzi o Let it Goat, to moją ulubioną wersją jest... serbska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki ładne, piosenki fajne
    A teraz antyaredellowy off top za 3, 2, 1...

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 Posty?! Toż to znak Apokalipsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz! Zawsze może być gorzej. I może będzie, może nie. Kto to wie?

      Usuń
  5. To z Frozen są nawet fanarty? Tyle lat a ja dopiero teraz się dowiaduje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, są ich tysiące.

      Usuń
    2. Fandom Frozen jest długi i szeroki jak dorzecza Amazonki.
      A nawet większy.

      Usuń
    3. Chyba teraz za każdym razem jak coś obejrze będę sprawdzać czy jest już tego fandom :D

      Usuń
    4. Jakby się popatrzeć, to wszystko ma swój fandom.

      Usuń
    5. Niestety nie... Poznałam już cały, calutki fandom Frozen, nie jest taki duży, jak myślicie :( A szkoda...

      Usuń
  6. Wojna wojną, ale tapety zacne.
    Czy ten post to swoista mieszanka tapet i Melodii Gazeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku są to raczej melodie Elsy. Ale ogólnie rzecz biorąc masz rację. Jutro spodziewaj się drugiego (trochę bardziej urozmaiconego) posta z muzyką.

      Usuń
  7. Tapety zacne.
    Niestety, jestem osobą, która hejci pop i disko polo też, więc piosenek przesłuchać nie mogę. Wybuchły by mi uszy chyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez tę rewolucję stałam się dementorem. Już nawet zaraaawrrować nie mogę :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre naprawdę ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłuchałam wszystkie piosenki poza ostatnią, większość coverów Let it go przypadła mi do gustu, a i bonusy fajne - szczególnie trzy pierwsze (nie znałam ich wcześniej). Natomiast moim zdaniem Libérée délivrée jest lepsze od Mam tę moc. Ściągnęłam zresztą całą francuską ścieżkę dźwiękową z Frozen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, fajnie, że większość Ci się podobała. Nie ma to jak aprobata samej Elsy!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. :)
      Czyżbyś chciała zająć moje miejsce? :P

      Usuń
    2. To jest oszustka! :O
      Ale zaraz... która? ;__;

      Usuń
  12. Zapomnieliście o równie dobrym coverże:
    Karliene - Let it Go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, podoba mi się ;)

      Usuń
    2. Inne jej covery zresztą też.

      Usuń
    3. Jezu, ile tych coverów!

      Usuń
    4. You Know Nothing Jon Snow :)

      Karliene - Snow - A Jon Snow Fan Song

      Usuń
    5. Słowa może nie są przesadnie skomplikowane, ale ładna piosenka. Tak czy inaczej wiem już, jakiego wykonawcy będę słuchała w najbliższym czasie. Dziękuję za polecenie ;)

      Usuń