mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Dwa komiksy o tym, jak Nick radził sobie w akademii policyjnej + KT


Zastanawialiście się kiedyś, jak Nick radził sobie w akademii policyjnej, która zgotowała Judy taką męczarnię? Czy musiał walczyć tak ciężko, jak przyjaciółka, czy może z pomocą swego sprytu i czaru prześlizgnął się przez wszystkie zajęcia z minimalnym wysiłkiem? Poniższy komiks prezentuje jedną z możliwych odpowiedzi, która, muszę przyznać, całkiem mi się podoba.


Oczywiście, że Nick ze wszystkimi dotychczasowymi przeszkodami poradził sobie śpiewająco!
Samoobrona? Test? Co?!


Jestem pewna, że takiego przebiegu walki się nie spodziewaliście! Nick odniósł druzgoczące zwycięstwo, z którego wyszedł zdruzgotany. (Tworzenie kilku postów jednego dnia nie wpływa pozytywnie na moje poczucie humoru. Wybaczcie.)

Skoro moje żarciki osiągnęły już dno, to może przekażę głos Gnobkowi:


Ho ho ho!
Trwa Mikołajkowe dawanie Komentarzy Tygodnia!
Dzisiaj grzecznym użytkownikiem okazał się Slowak1, który stracił nadzieję, więc dałem mu ją w prezencie!
A czy wy macie swoją nadzieję? Albo wiarę w Świętego Mnie? Mam nadzieję i wierzę w to, że tak. Bo nadziei nie wolno tracić, dzieci! Jak śpiewały Animaniaki: "Nadzieję miej, bo najważniejsze to!"
Nadzieja pomaga utrzymać się na tym świecie i wyczekiwać jutra. Jest ona jednym z kół napędowych ludzi i elfów, które mają nadzieję, że kiedyś urosną! 

Ale teraz chcę przypomnieć jeszcze o konkursie!
Jeśli napiszecie email do Mikołaja, to wasze szanse dostania upragnionego przez blogowiczów na całym świecie Komentarza Tygodnia wzrosną nieporównywalnie!
A najlepszy email zostanie za tydzień (2 dzień Świąt) obdarzony mianem MAILA BOŻEGO NARODZENIA 2016 ROKU, więc zabierać się za pisanie Listów i wysyłanie ich na "quickdroo@interia.pl"!
A więc, drogie dzieci:
1. Napiszcie, za co kochacie święta (tak, trzeba kochać święta, żeby wziąć udział). Choinka, prezenty, zabijanie karpia, może coś innego?
2. Oczekuję szczerych wypowiedzi. Nie będę mógł tego zweryfikować w 100%, ale czy na pewno chcecie okłamać Mikołaja?
3. Elfy nie będą wiedzieć, czy wytworzyć "kocyk w róże", czy "kocyk w rurze", dlatego też postarajcie się trzymać ortografii.
4. Jeśli napiszecie 3 zdania, będziecie mieli małe szanse na wygraną. Ale opasłych w tekst maili Mikołaj też nie zamierza czytać, musi mieć w końcu czas na rozwożenie prezentów.
5. Dodajcie na końcu, która osoba z redakcji FGZ powinna zostać wpisana na Listę Grzecznych i dlaczego.
6. BAWCIE SIĘ PRZY TYM!
PS: Możecie w mailu wysłać screen komentarza, który według was powinien zostać KT za tydzień.
PPS: Termin wysyłania Listów dobiega końca 24 grudnia.

20 komentarzy:

  1. No i pozamiatane. Łatwo poszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie ostatnio myślałam... Nie jest to bezpośrednio związane z tematem... Walić to. Gideon i Nick są parą a ich życie wiruje dookoła Judy, która podoba się obu. *Ember najadła się szaleju*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gideon i Nick są parą? Ale że ten tego?

      Usuń
    2. To było wiadomo od dawna. A czy wiecie, że Judy coś kręci z Bellwether?

      Usuń
    3. A Żwirek kręci z muchomorkiem ;)

      Ember wypluj ten szalej! :D

      Usuń
    4. Za późno, juž pewnie połknęła.

      Usuń
    5. A moim zdaniem Virax kręci Polineksem *pluć nie wypada *

      Usuń
    6. Ta... Kręcę nim jak wskazówkami zegara.
      Albo jak na olimpiadzie, zaraz poleeeeeeci hen daleko!

      Usuń
    7. Mną kręcą wszyscy a ja kręcę wszystkimi.

      Usuń
  3. Ten baner jest tak cudowny **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praca wspólna - moja i Rairty. A no i jeszcze jest autor(ka) obrazka. :P

      Usuń
    2. prawda! CUDOWNY! OLŚNIEWAJĄCY! WSPANIAŁY!

      Usuń
  4. Zauważyliście, że praktycznie nie ma komiksów o Skye? Tak dwa widziałem była w tle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić jej brakiem popularności, skoro nie jest postacią kanoniczną. W komiksach występuje zwykle jako asystentka Jacka Savage'a, ale nie zdarza się to zbyt często.

      Usuń
  5. Cóż... Witajcie spowrotem..
    Tęskniłem.


    Jak ja kocham ten blog :D

    OdpowiedzUsuń