mnie nie widać! yay!

niedziela, 11 grudnia 2016

5 obrazków zawierających dedykację #3


Witam wszystkich w tym wspaniałym dniu. Może nie dla wszystkich wspaniałym, ale post ten poprawi wam nastrój. Jak wskazuje tytuł, dzisiejsze obrazki będą zawierać dedykacje, czyli w moim rozumowaniu pozdrowienia. Co prawda nie dla wszystkich, dla których bym chciał, ale w przyszłości to nadrobimy.
Obrazek numer jeden jest ze specjalnym pozdrowieniem dla osoby, która zawsze umila mi nawet najgorszy dzień. Tak. Specjalnie dla Małgi Mileny, ta oto Gazelle. Wykonana ładną kreską praca, w której można pozachwycać się włosami i oczami. Tak, te oczy są cudne. Widzisz mikrofon, widzisz kwiaty i masz ochotę zaśpiewać "Kwiaty we włosach" Czerwonych Gitar.


Drugim obrazkiem chcę pozdrowić Brinda, czyli jednego z bywalców FGZ Forum. Mam nadzieję, że jako burmistrz i założyciel New Mere docenisz ten obrazek. Odbicie Zootopii jako miasta przyszłości jest jak dla mnie trafieniem w punkt. Nacieszmy się widokiem miasta skąpanego w słońcu, którego odbicie w morskiej tafli przedstawia możliwą przyszłość.


Ten obrazek dedykuję Ember666 i innym miłośnikom wilków. Jeden wilk, jedno auto i ciekawie wykonane obramowanie. Idealne na zimę, dużo odcieni niebieskiego, trochę chłodzi, a jednak wilk wszystko roztapia tym swym uśmiechem. Garniaczek, futerko i już cieplutko, a nam tak dobrze to nie ma.

Rain 

Tu dam podwójną dedykację. Dla Dartha Viraxa i InkwizytoraX. Ciemne uliczki XIX- wiecznego Zwierzogrodu, zmoczone deszczem, a w tle zagadka, którą mogą rozwiązać tylko Nick Holmes i doktor Judy Watson. O tak. Uwielbiam klimatyczne arty, a to jeden z nich. Ładne wykonanie, zwłaszcza pysk Nicka i ta jego zamyślona mina. Już chyba wie co i jak. To niebo i to tło są wspaniałe, a już zwłaszcza mokra ulica, tak ładnie wszystko odbijająca.


Ostatni art to specjalne pozdrowienia dla Reckera. Mamy plażę, więc mamy... PIASEK! Piasku może mało, ale zawsze coś na ocieplenie dnia. Człowiek od razu tęskni za wakacjami albo przynajmniej za wyjazdem w ciepłe strony. Feniek tu fajnie wyszedł, te okulary są bombowe. Jakie to morze czyste i w ogóle, mam ochotę się popluskać.

I to by było na tyle. Życzę wszystkim miłego dnia.

P.S. Uprzedzając pytania typu "Czemu nie ma dla nikogo z redakcji?", odpowiem,  że na to przeznaczę osobny odcinek.

31 komentarzy:

  1. Te z miastami 2 I 4 najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dedykację!
    Wszystkie obrazki super; najbardziej chyba mi się podobają 1,2 i 4.
    PS. A gdzie LÓD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo.
      Fajnie że się podobają.
      PS. A lód może być na obrazku z wilkiem. :D

      Usuń
  3. Dziękuję za dedykację :)
    najlepszy według mnie jest obrazek 2,4 i piąty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Każdemu coś się spodobać może.

      Usuń
  4. Dzięki za dedykacje :)
    a na komputerze mam już nową tapetę :D To miasto jest takie piękne ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten uczuć, gdy obrazki mające poprawiać dzień, tylko ci go pogarszają, bo wiesz, że nigdy nie dostaniesz żadnej dedykacji, bo nikt cię nie lubi >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, nie smuć się. Nadejdzie twój czas. Jak pisałem na początku "Co prawda nie dla wszystkich, dla których bym chciał, ale w przyszłości to nadrobimy."

      Usuń
  6. Ale super :D po 2 godzinnym odrabianiu lekcji zobaczyłem te obrazki i od razu mi lepiej (I oczywiście dziękuję za dedykacje :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i cieszę się że ci lepiej. Sam dziś musiałem zadania odrabiać i trochę czasu to mi zabrało.

      Usuń
  7. A ja bym nie przeznaczał osobnego posta dla redakcji, tylko wrzucał ich dedykacje subtelnie między innych użytkowników, zwiększyłoby to niespodziankę według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to będzie wyglądać to się zobaczy. Może być tak, może być siak.

      Usuń
  8. Jej, dziękuję za pozdrowienia! Wiesz jak umilić dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Następny odcinek powinien się nazywać: 5 dedykacji zawierających obrazek.
    Ciekawe by to było :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Proszę :D *również tuli*

      Usuń
    2. *dołącza się do tulenia*

      Usuń
    3. Virax idź sobie. Psujesz piękną chwilę :D

      Żarcik! Chodźcie wszyscy! Grupowe tulenie!

      Usuń
    4. *również przyłącza się do tulenia, choć wie, że nikt jej tu nie chce*

      Usuń
    5. Jak możesz tak myśleć? Oczywiście, że cię tu chcemy! TULIMY!

      Usuń