mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 25 września 2017

Komiks "Nirlock" od MonoFlax, rozdział pierwszy "A Spoor in Scarlet"


Kiedy próbowałem znaleźć ten komiks, nie mogło mi pomóc ani wyszukiwanie na ZNN ani nawet w Google. Zacząłem wątpić w jego istnienie.
"Nie, pewnie źle wpisuję nazwę. Dlaczego ktoś wpadł w ogóle na tak głupią nazwę?"
"Na pewno wymyśliłbym coś lepszego na połączenie Nicka  i Sherlocka. Sherlick? Nickerlock?"
W końcu znalazłem go na Tumblerze.
Chwała http://monoflaxart.tumblr.com/

Czekam na więcej przygód Nicka i Judy Nirlocka Wildesa i Judy Hoppson w uniwersum Sherlocka. A póki się nie pojawią (o ile w ogóle), macie tutaj komiks!

























Moim zdaniem genialny komiks, który, ech, pewnie nigdy nie zostanie dokończony.
Ta kreska, klimat i dialogi!
Autorowi udało się zachować charakter Nicka i Judy, ale wpleść w nich także dużo ducha serialu Sherlock.

4 komentarze: