mnie nie widać! yay!

sobota, 3 września 2016

Fanfik: Polineksowa twórczość fanfikowa

Mam dziś przyjemność zaprezentować wam pierwszy rozdział opowiadania Polineksa pt. Złodziej płyt. Być może część z was kojarzy go już z forum, natomiast tutaj publikujemy jego delikatnie zmienioną wersję, oczywiście wraz z opcją komentowania.
 Kim jest tytułowy złodziej? Czy naprawdę jest złodziejem? I czemu akurat kradnie płyty? Wszystkiego dowiecie się w trakcie lektury. Nie przedłużając, oto opowiadanie. Oczywiście zachęcam gorąco do dzielenia się swoimi przemyśleniami, mam nadzieję, że wspomożecie autora w tym względzie.

P.S. Podpisana jest Seluna, pisze Rarity - dzięki temu Seluna będzie mogła edytować posta i dodawać następne rozdziały w miarę postępu korekty.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że to w końcu trafiło na bloga. Kiedy można się spodziewać dodania kolejnych rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć, może Seluna coś zdradzi na ten temat.

      Usuń
    2. Pytam z ciekawości. Czytałem już to na forum.

      Usuń
  2. Na forum mamy już pięć części a szósta w drodze. :D

    OdpowiedzUsuń