mnie nie widać! yay!

czwartek, 15 września 2016

Jak prosty quiz powiedział mi więcej o moim życiu niż rodzina i przyjaciele


Przyznaję bez bicia, to trochę śmieszkowy post, ale jakże prawdziwy!
A wszystko przez ten quiz, który wpadł mi w ręce.


Formuła prosta jak drut, stara jak świat i łatwa jak kaszka z mleczkiem. 
Jedno pytanie i jedna odpowiedź - podaj mi swój ulubiony film Disneya, a powiem ci, ile masz lat.
Taaa, jasne. Wróżka się znalazła.


No to wybrałem. Co prawda lubię sporo filmów z tego zestawienia, ale tylko o jednym zrobiłem bloga, prawda?


Och, wy, skurczybyki! Jak to w ogóle możliwe? Czy to jakaś magia czy co?


Cóż mogę powiedzieć? Quiz okazał się bezbłędny! 

Tak patrzę na wyniki naszej ankiety i chyba wiem, o czym myślicie...
Tak, jeśli Zootopia to wasz ulubiony film, a macie mniej niż 16 lat, to znaczy, że coś z wami jest konkretnie nie tak. :v
Takie są fakty. 
Dziękuję za uwagę!

24 komentarze:

  1. Wszystko kłamstwo! Quiz twierdzi, że skoro wybrałam Frozen, to mam poniżej 18 lat, uwielbiam też Księżniczkę i żabę, Pocahontas i Dzwonnika z Notre Dame. Nic z tego nie jest prawdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było nie wybierać Frozen. :v

      Usuń
    2. Co właściwie "Dzwonnik z Notre Dame" ma wspólnego z Frozen?

      Usuń
    3. Dokładnie to samo powiedzieli przy "Królu lwie". Dlaczego? Większość fanów tego filmu jest 18+.

      Usuń
    4. I czemu nie ma tam "Fantazji"?

      Usuń
    5. Znają się! Nawet powiedzieli, że lubię "Pioruna", a to był kiedyś mój ulubiony film!
      Może to wy źle odpowiedzieliście. :P

      Usuń
    6. Też wybrałam Frozen i ten quiz się nie pomylił, osiemnastka dopiero za 8 dni!

      Usuń
    7. @Sweetie Belle
      Zgłoś się po życzenia, to zrobimy ci przyjęcie w komentarzach. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. + mój 8 letni brat ma według Quizu 27-40 lat. Ja lubię 101 Dalmatyńczyków, a on Księgę dżungli.

      Usuń
    2. Jestem taka stara, dalmatyńczyki też są stare.
      Pierwsza gimnazjum jest taka mała i słodka, i kochana,i przestraszona,niska,i bezbronna. Ale to bez związku.

      Usuń
    3. Wygrałaś. Chociaż z drugiej strony, nie wiem czy wypada Ci jeszcze wchodzić na tego bloga. Wiesz, może należałoby jednak dorosnąć... ;P

      Usuń
  3. a ja przegrałem ... dziękuję i uszanowanie dla wszystkich którzy wiedzą co się stało
    mam 18+ ale jeszcze nie no co za pech...
    pozdrówcie ludzi którzy stoją obok was lub przyjdą w przeciągu 20 min

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 15 lat, Zootopia to mój ulubiony film, cos jest ze mną nie tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. 29THD03, Zgadza się!
    Jakieś jasnowiedze czy co to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://66.media.tumblr.com/c20fceab213c6a206523a746b125534d/tumblr_o8nd8lqppR1vo4cmxo1_1280.png

      Usuń
  6. Super, mam od dwadzieścia sześć lat :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzogród jest taki głęboki, że muszą go oglądać dorośli...

    OdpowiedzUsuń