mnie nie widać! yay!

sobota, 17 września 2016

Gadżety z Zootopii, które chciałbyś mieć #6


Jestem ciekaw, czy ktokolwiek ubolewa nad brakiem postów z tej serii...


Spójrzcie na te kolczyki! Ach! A teraz na ten naszyjnik! Och! Czy ja dobrze widzę?


Szczęśliwi czasu nie liczą. Pieniądze szczęścia nie dają, ale możecie za nie kupić ten zegar. Widzieliście kogoś nieszczęśliwego z takim zegarem?!



Macie najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę na zawsze? Ja też nie, ale kupię sobie coś takiego i będę wmawiał innym, że dostałem to od mojej wyimaginowanej drugiej połówki.



Jak w porach roku Vivaldiego. Zmienia się światło w Twoich oczach...



Gdybym zauważył jakąś dziewczynę w czymś takim, to... [dokończ zdanie]

[ :< ]

To jest tak genialne i niepotrzebne, że muszę to mieć! 


To chyba najpiękniejsza rzecz, jaką było mi dane Wam pokazać. Z taką szklanką możecie śmiało się pokazać w pracy. Zazdrosne spojrzenia i pytania współpracowników gwarantowane. A jeśli szkoda Wam używać takiego cudeńka, to możecie postawić je sobie za szybkę i podświetlić kolorami. Efekt niesamowity. 


Teraz coś z gatunku klasycznych. Może koszulki to nic specjalnego, ale ich nadruk ma przesłanie symboliczne. Widzicie to? ( ͡° ͜ʖ ͡°) 
Interpretacji może być tak wiele, jak wielu Was to przeczyta. Ja widzę ich co najmniej kilka. Między innymi Jing-Jang, równość i jeszcze kilka, o których lepiej głośno nie pisać (?!)


Dziękuję Rarity za pomoc w szukaniu! (Oddajcie jej cześć i chwałę w komentarzach!)

Do zobaczenia wkrótce! :>

23 komentarze:

  1. Oddaję chwałę i cześć bogini Rarity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze, ale bogini woli czekoladę.

      Usuń
    2. Dokładnie. Bogini poleca też nowy krem czekoladowy z Wedla. Właśnie kończy słoiczek.

      Usuń
    3. Mam tylko chałwę,niestety :(.
      Czy bogini nie jest na mnie zła?

      Usuń
    4. Chałwę możesz sobie zachować. Tak naprawdę żadnej czekolady jeszcze nie dostałam, więc do Ciebie też nie mam pretensji.

      Usuń
    5. Jak to nie?!?!? Przecież wysyłałem! Głupia poczta polska...

      Usuń
    6. Może wysyłałeś do Krakowa, a teraz jestem jeszcze u rodziców na Śląsku.

      Usuń
    7. Możliwe, aczkolwiek i tam obstawiam, że to wina Poczty Polskiej. Pewnie czekolada dojdzie za dziesięć lat.

      Usuń
  2. Chwała jej, cześć i uwielbienie, chwała i cześć Rarity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwała i cześć bogini.

    Ale bym sobie chętnie zakupił taki zegar albo szklankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie jest taka droga, nie wiem tylko jak z przesyłką.

      Usuń
  5. Ja chcę to mie... Czekaj, co? Ile?

    *Zgon*
    Krew, krew, flaki i krew

    Tak szczerze to szklankę byłbym w stanie kupić. Koszulek już mam w pi*du, aż się już nie mieszczą

    OdpowiedzUsuń
  6. *Patrzy na szklankę*
    Hm... 40 zł to nawet nie tak źle.
    *This item doesn't ship to Poland*
    Idę sobie popłakać. Tak cichutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zegar jest w dechę i przyznam, że nie jest wcale taki drogi. Szkoda, że do kolekcji zbieram tylko oficjalne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Jestem ciekaw, czy ktokolwiek ubolewa nad brakiem postów z tej serii..." Sądząc po komentarzach, seria jednak jest całkiem lubiana ;P

    OdpowiedzUsuń