mnie nie widać! yay!

piątek, 16 września 2016

Po przerwie...


Cześć Wam, długo nie pisałam, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że zaczął się rok szkolny (ZUO, oczywiście:). Dobre tapety mi się już kończą, a nie chcę na siłę wstawiać tych gorszych, tak więc mam do Was pytanie: macie jakiś pomysł na coś nowego, ewentualnie chcecie kontynuacji jakiejś starszej serii postów? Cierpię na brak pomysłów. Rarity przesłała mi pomysły, aczkolwiek jeszcze chciałabym zapytać Was, czego chcecie. Jeżeli nie będzie komentarzy, to spoko, na pewno się czymś zajmę, ale jeśli coś Wam się spodobało lub wpadliście na fajny pomysł na posty, to tutaj to napiszcie. Postaram się wcielić te zamysły w życie :)

31 komentarzy:

  1. Witam z powrotem!
    Mam głupi pomysł na nową serię. Co sądzisz o masochistycznym czytaniu najgorszych fanfików z Zootopii, wstawianiu ich na bloga i wytykaniu wszystkich błedów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ZA to jest świetny pomysł będziemy mogli się wyżyć i podyskutować
      tylko też wypadało by znaleźć miejsce na chwalenie dobrych

      Usuń
    2. Dziękuję, mój sługo/uczniu/informatorze/admirale.

      Usuń
    3. Fanfiki to raczej zadanie Seluny :)

      Usuń
    4. Jakoś nie mogę znaleźć takiego fanfika z Zootopii, który podpadałby pod moją ulubioną kategorię "tak złe, że aż dobre". Szkoda.

      Usuń
    5. Z fanfickami byłby jeszcze ten problem, że nawet przy komiksach część czytelników skarży się na to, że nie są po polsku. A co dopiero byłoby przy jakiejś dłuższej formie pisemnej...

      Usuń
    6. Można przetłumaczyć, tylko komu by się chciało. Z drugiej strony przy tłumaczeniu znika część śmieszności złych fanfików wynikającej z błędów ortograficznych (patrz. "My immortal" i stwierdzenie, że wampira można zabić stekiem. Jak to przetłumaczyć tak, żeby było widać, że jest to niecelowy błąd ortograficzny?)

      Usuń
    7. Jak tłumaczyć, to już raczej te najlepsze. Zresztą i tak nie ma komu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Da się zrobić, ale raczej nie jako seria. Pamiętam, że kiedyś miałam taki pomysł i szukałam, ale mało było. Na szczęście przez ten czas trochę ich powstało.

      Usuń
    2. Napewno jest dużo memów z panią burmistrz, więc możnaby zrobić taki post typu "Pośmiejmy się z Pani Bellweather" :v

      Usuń
  3. Sytuacje z życia codziennego z odpowiednim komentarzem w postaci kadru z filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezła myśl, myślę, że ktoś się tym zajmie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. i tu także oddaje głos każdy będzie mógł dodać coś od siebie

      Usuń
    2. Też fajny pomysł, tylko jak dokładnie to by miało wyglądać?

      Usuń
    3. Każdy następny krótki rozdział pisze inna osoba? Albo akcja na jeden post: Anirak, napiszesz w poście jedno zdanie, a w komentarzach będziemy pisać dalszą część (także jedno zdanie).

      Usuń
    4. Z tym rozdziałem to trzeba by było ustalić, kto i kiedy pisze. Ale pomysł ze zdaniami w komentarzach jest całkiem niezły.

      Usuń
    5. Myślę, że jako początek powinno być więcej niż jedno zdanie. Później w komentarzach zapewne zapanuje całkowity chaos, ale można spróbować.

      Usuń
    6. Można co tydzień robić nowy post,który będzie zawierał uporządkowane komentarze z poprzedniego.

      Usuń
  5. Mam propozycję. Kiedyś Kirania prowadziła kącik artystyczny, może teraz ty byś spróbowała albo ktoś inny? Chciałabym kontynuacji tych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj byłby potrzebny ktoś, kto rzeczywiście zna się na grafice komputerowej. Obawiam się, że chwilowo nie ma nikogo, kto mógłby się tym zająć. Za to jestem pewna, że gdybyś poszukała, to w internecie znalazłabyś wiele porad z tej dziedziny.

      Usuń
  6. Może coś w rodzaju cotygodniowych wyzwań rysunkowych? Oczywiście jeśli znalazłaby się garstka chętnych, by te posty składały się z więcej niż 3 obrazków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ktoś nie umie rysować to cotygodniowe wyzwanie Dla Rysowników Inaczej! Najlepsza praca, która będzie wyglądać najgorzej dostanie Pozdrowienie Merego w następnym poście!

      Usuń
    2. Jestem za!
      Tylko lepsze byłyby nie co tygodniowe tylko co dwa-trzy tygodnie, by się prac choć trochę nazbierało.
      Pewnie 100%prac byłoby moich :P

      Usuń
    3. Tak myślę, że to by się dało zrobić:) Mamy już jednego chętnego, ktoś jeszcze by się zgłosił ?

      Usuń
    4. @Lodowy Pingwin
      Doświadczenie pokazuje, że dłuższy czas wykonania zadania nie sprawia, że więcej osób się zainteresuje. Zazwyczaj uczestnikami jest pewna grupa osób. Ale, to oczywiście jest do obgadania. :P
      A niech mnie, sam bym nawet coś narysował, by dostać tę nagrodę za najgorszą pracę!

      Usuń
    5. Ja bym właściwie chciał takie cuś. Pewnie co tydzień zdobywałbym nagrodę na najgorszą pracę, ale cóż.

      Usuń
    6. E! Ja to chcę!
      Umiem tylko kuce, Ale cóż... jak się dorysuje AJ uszka to zaliczy się jako Juddy, c'nie? XD

      Usuń
    7. Jeszcze zamień jabłuszka na marchewki i będzie Judy jak znalazł.

      Usuń