mnie nie widać! yay!

środa, 2 sierpnia 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #86


To wcale nie tak, że wczoraj zapomniałem zrobić posta i teraz muszę się spieszyć, aby zdążyć ze wstawieniem przed południem. WCALE! Generalnie chciałem dać na dzisiaj kontynuację mojego cudownego poradnika, ale szybciej mi będzie znaleźć parę fanartów. Tak więc zaczynamy!



Kiedy nie wiesz, co wstawić, wstaw arta od TheWinterBunny, bo one są zawsze ładne. W tym wypadku mamy chyba do czynienia z crossoverem z "Narzeczoną dla księcia". Nie oglądałem/nie czytałem. Poleca ktoś?


Kawa w ciepłej kafejce z przyjacielem, gdy za oknem ulewa. Czego chcieć więcej? Swoją drogą, ten kelner ma lekko przerąbane, choć w sumie sobie całkiem nieźle radzi.


Właśnie się zorientowałem, że większość obrazków, które tu wstawiłem, pochodzi z DeviantArta. Więc żeby nie było, ten pochodzi z Pinteresta. Przynajmniej tam go znalazłem. Nie wiem, gdzie był wcześniej. Oby nie na DeviantArcie.


Dla Polineksa, który za cztery dni odchodzi z redakcji szukać sensu życia Atlantydy Złotego Pociągu utraconej radości z pisania. Niestety nie znalazłem arta z Flutterką i z Clawhauserem naraz, ale przynajmniej jest tu jedna z jego ulubionych postaci.


A tu druga. A więc wszystkiego dobrego w dalszym życiu, Polineksie. Cokolwiek postanowisz robić, oby ci to sprawiało radość i obyś nie musiał się użerać z takimi Jeleniami jak ja (i tak będę cię zadręczał i stalkował na FGE, ale to cii!).


Na koniec crossover Zootopii z grą Portal. Nigdy w to nie grałem, ale słyszałem, że jest świetna. Może sobie kiedyś kupię. Chyba że ktoś byłby tak miły, kupił dla mnie i podesłał kod na Steam. XD [Żart]
To już wszystkie fanarty na dzisiaj. Zobaczymy się najprawdopodobniej za tydzień. Niech Cthulhu będzie z Wami!


The cake is a lie

5 komentarzy:

  1. Aww! Dzieki! Tymi dwoma artami zrobiłeś mi dzień :D
    Ale psst. Ten z Pazurianem wstawiłem kiedyś w poście z pączkami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Kurczę, a byłem pewien, że go nigdy nie dawałem. :(

      Usuń
    2. Bo nie dawałeś, ale ja owszem ;P

      Usuń
    3. Zamiast "wstawiłem" przeczytałem "wstawiłeś"... Brawo ja. [facepalm]

      Usuń
  2. LOL też przeczytałem "wstawiłeś" za pierwszym razem, to chyba jakiś podkład psychologiczny ma.
    Ten 4 FanArt widziałem chyba na jakiejś wiki.

    OdpowiedzUsuń