mnie nie widać! yay!

piątek, 18 sierpnia 2017

"Kideł Holmes na tropie" - Zwierzęce Memy #13


Sprawa wydawała się trudna, bardzo trudna. Brak jakichkolwiek poszlak stawiał nas w kropce. Jednak był szczegół, który nie dawał mi spokoju. To papier, był wyjątkowo dobrej jakości, podejrzewałem, że był robiony na zamówienie. Tylko w której drukarni? Sposobem prób i błędów wyeliminowaliśmy połowę drukarni, niestety na drugą połowę brakło już czasu, była już piąta więc wszyscy poszli już na herbatkę.




W trakcie popołudniowej herbatki miewam w zwyczaju oglądać wieczorne wiadomości. Starałem się wychwycić wiadomości dotyczącej naszej sprawy, niestety nie dowiedziałem się niczego nowego. Natomiast za granicą źle się dzieje, kolejna wojna na tle rasowym...


Kolejny dzień żmudnych poszukiwań przyniósł rezultat: znaleźliśmy właściwą drukarnię. Właściciel pamięta, że papier wykupiła łasica, nie podał imienia. 
- Oj, ja chyba wiem która łasica! - krzyknął Watson-Mr.B
Po tych słowach także domyśliłem się o kogo chodzi...



***
- ICE HIM!
- Nie nie nie! Wszystko powiem, wszystko powiem!
- Gadaj!
- Gość jest skąpy, płaci mniej niż ja zarabiam dziennie! A mieszka w opuszczonym domu na północy. W kieszeni mam nawet adres!
Rzeczywiście, adres wskazywał Tundrówkę
- Poszedł mi stąd, zanim się rozmyślę! - krzyknął zdenerwowany Pan B.
- Ten Pogromca to ci chyba stanął na odcisk...
- Raczej przejechał walcem!
Ryjówka wezwała Iwana, po czym parę minut późnej pod rezydencją czekała limuzyna. W parę chwil byliśmy już na miejscu.



Rzeczywiście, budynek wyglądał na opuszczony, zaniedbany, a na deskach zaczął rosnąć mech.
- Zapalę w kominku, zimniej tu niż w mojej duszy - rzekłem
Pan B węszył tymczasem po meblach szukając jakiś poszlak.
- Kideł, mam coś. Kaseta do mnie
- Skąd takie przypuszczenia? - odparłem grzejąc się przy ogniu.
- Bo jest podpisana jako Mr. B, ciołku!
- Oh...

"[Transmisja rozpoczęta]
Witam, dziś nieco w innej formie, bez zbędnego przeciągania piszę tę wiadomość z memami. Zauważyłem na discordzie, że zaniepokojony byłeś opóźnieniem - to moja nowa taktyka, żeby utrudnić wam śledztwo transmisje będą wysyłane w sposób akcydentalny.

Jak wspominałem wcześniej, powiem, dlaczego prowadzę memową ofensywę przeciwko panu Be. Nie jest to nic osobistego, po prostu zaniepokaja fakt przejęcia bloga przez tę mafijną ryjówkę. Nasza organizacja ma na celu zwalczanie wszelkiego absolutum dominium - stąd takie nasze nastawienie względem pana Be. Jak wiadomo każdy mafiozo ma własny interes w kontrolowaniu rzeczywistości. Naszym celem jest wykrycie interesu pana Be i przedstawienie go społeczeństwu.

Widzę, że władza chce mnie oskarżyć o kradzież memów - jak widać aparat dominacji już chce mnie społecznie zdyskredytować nieczystymi metodami. Nie dam się, wasza pułapka też na nic.

[Transmisja zakończona]"






- O stary, wdepnąłeś w jeszcze większe gówno niż heretyk w inkwizycję. I o dziwo dziś bez cytatu...
- Teraz spróbuj wytłumaczyć takiemu szaleńcowi, że nie masz w tym żadnych interesów.
- A po drugie znajdź go, żeby mu to powiedzieć. Spokojnie, jeszcze się potknie...

cdn.
Kideł jako Sherlock Holmes
Mr. B jako Watson
i inni







- Ej, ale ten pogromca to lubi memy, patrz Kideł!

Autor: Zemyt

- heh

cdn.

Ale memy to ślijcie, huh. -> thekideu@gmail.com

cdn.

Ej, ziom zapomniałeś o czymś. Na przykład o kolejnym tle ziom.



cdn.

2 komentarze:

  1. Spoko seria, spoko śledztwo. Tylko redaktorski geniusz mógł wymyślić taką fabułę do serii. Polać mu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki Cichy, że tylko emotikona da? :D

    OdpowiedzUsuń